۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹

اولین‌اظهارات‌سرمربی تراختور بعدازباخت

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: باخت برابر تیم پدیده مشهد تلخ‌ترین شکست دوران مربیگری خود را تجربه کردم.
کد خبر : ۲۱۰۸۸۵
صراط:  رسول خطیبی شامگاه امروز در نشست خبری تیمش بعد از شکست برابر پدیده مشهد اظهار کرد: امروز فرصت‌های زیادی برابر به دست آوردیم که متاسفانه این فرصت های به گل تبدیل نشده و در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم و این تلخ ترین تجربه من در دوران مربیگریم است.

وی گفت: باخت در جام حذفی بسیار ناراحت کننده است، زیرا عملا فرصتی برای جبران نتیجه وجود ندارد و با در نهایت ناباوری از ادامه این رقابت‌ها بازماندیم.

وی در مورد وقت کشی تیم مهمان گفت: با تمام احترام حریفانمان قائل هستم باید عنوان کنم که در بسیاری از بازی‌ها به فوتبال ناجوانمردانه روی آورده و غیرفوتبالی بازی می‌کنند و برخلاف میلی باطنی‌ام شاید در آینده ما نیز برای مقابله با این حرفه به این فاز روی آوریم.

خطیبی تاکید کرد: در این بازی دست من خالی بود و بازیکن مصدوم برای این بازی داشتم و روز تراکتورسازی هم نبود تا نتیجه را واگذار کنیم و ای کاش این بازی بعد از تعطیلات نیم فصل برگزار می‌شد.

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: از همان روز اول گفته بودم که کمبودهایی داریم که در لحظات حساس به تیم ما لطمه خواهد زد و دقیقا این اتفاق در این بازی رخ داد و امیدوارم در نیم فصل و در نقل و انتقالات بتوانیم نواقص خود را برطرف کنیم.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با شکست برابر تیم پدیده مشهد از این رقابت‌ها حذف شده و نتوانست از عنوان فصل گذشته خود دفاع کند.

منبع: فارس