۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷

حواشی دیدار ذوب‌آهن و استقلال تهران

تماشاگران ذوب‌آهن و استقلال تهران در نیمه دوم بازی این دو تیم با سر دادن شعارهایی نسبت به عملکرد داور مسابقه اعتراض کردند.
کد خبر : ۲۱۰۸۹۰
صراط:  حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* باشگاه ذوب‌آهن در بین دو نیمه تصاویر غلامحسین مظلومی، پیشکسوت استقلال را که به تازگی درگذشته، از اسکوربورد ورزشگاه فولادشهر اصفهان پخش کرد.

* با غفلت مسئولان تأمین نظم این بازی، چند نفر از هواداران استقلال در بین دو نیمه وارد زمین بازی شده و با تیموریان عکس سلفی یادگاری گرفتند که این مسئله جالب توجه بود اما در نهایت نیروهای انتظامی این تماشاگران را به بیرون زمین هدایت کردند.

* مرتضی تبریزی، مهاجم ذوب‌آهن که انتظار می‌رفت از ابتدای مسابقه وارد زمین شود، بر روی نیمکت نشسته بود اما او در ابتدای نیمه دوم وارد زمین بازی شد.

* در یک صحنه، با دوربین هلی‌کم، تصویربرداری‌هایی از زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان صورت گرفت که کیفیت پائین چمن ورزشگاه در آن کاملا مشخص بود.

* سعید آذری در این بازی از جایگاه خبرنگاران مسابقه را تماشا می‌کند و با حساسیت خاصی مشغول تماشای بازی است.

* تماشاگران ذوب‌آهن در نیمه دوم بازی به دلیل خطا نگرفتن البرز حاجی‌پور چندین بار به وی اعتراض کردند.

* در شرایطی که گل‌محمدی به دلیل محرومیت نمی‌تواند بر روی نیمکت تیمش در این بازی بنشیند، او در نیمه دوم در جایگاه ویژه حضور پیدا کرده و تنها به تماشای بازی مشغول بود.

* در دقیقه ۶۰ مسابقه، کرار جاسم به دلیل مصدومیت بر روی زمین افتاد و بازیکنان ذوب‌آهن در آن صحنه بدون توجه به او بازی را ادامه دادند که این مسئله سبب اعتراض تعدادی از بازیکنان این تیم اصفهانی شده و آنها به کادر فنی استقلال نسبت به این مسئله اعتراض کردند.

* تماشاگران استقلال و ذوب‌آهن در نیمه دوم مسابقه بارها علیه داور شعار سر داده و نسبت به عملکرد وی اعتراض کردند.

* مسعود حسن‌زاده، مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان به دلیل تمارض درمحوطه جریمه استقلال برای گرفتن پنالتی در دقیقه ۶۸، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

* در صحنه‌ای که داور بازی به حسن‌زاده به دلیل تمارض او کارت زرد نشان داد، آذری که در جایگاه ویژه و کنار خبرنگاران نشسته، با اعلام اینکه "این چه کاری است؟" نسبت به این مسئله اعتراض کرد.

* احسان پهلوان، مهاجم جوان ذوب‌آهن در دقیقه ۷۱ بازی بلافاصله بعد از ورود به زمین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و فرار زیبای وی، باعث شد که امیر قلعه‌نویی با عصبانیت و حساسیت بر سر بازیکنان خود فریاد بزند.

* امیر قلعه‌نویی بعد از گل دوم ذوب‌آهن که توسط حسن‌زاده به ثمر رسید، با عصبانیت به روی نیمکت تیمش رفت و بر روی نیمکت نشست.

* بازیکنان ذوب‌آهن در شرایطی که استقلالی‌ها در اواخر نیمه دوم بارها روی زمین افتاده بودند، بی‌توجه به مصدومیت بازیکنان این تیم، به بازی خود ادامه می‌دادند، آنها معتقد بودند که بازیکنان استقلال بی‌مورد روی زمین افتاده‌اند.

منبع: مهر