۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸

زرینچه:شرایط روحی تیم بد بود

مربی تیم استقلال تهران گفت: به نظر من مشکل اصلی استقلال، بازیکنان بی‌کیفیتی هستند که به تیم ملی دعوت می‌شوند.
کد خبر : ۲۱۰۹۱۶
صراط:  جواد زرینچه پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: شرایط ویژه‌ای داشته و قبل از این بازی، دربی را از دست داده بودیم و شرایط روحی تیم بد بود. امروز شروع خوبی داشته و دو گل پیش افتادیم و در پنالتی تیم ذوب‌آهن بهتر عمل کرد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه بازیکنان استقلال قبل از این بازی با کری‌خوانی‌های خود، ذوب‌آهن را دست کم گرفتند، تصریح کرد: ما با هر تیمی که بازی می‌کنیم، حساب ویژه‌ای برای او باز می کنیم، مشکل تیم حریف نیست بلکه مشکل تیم خودمان است، دوست داشتیم ببریم اما ذوب‌آهن بهتر از ما بود و بازی را برد.

مربی تیم استقلال تهران درباره اینکه آیا قلعه‌نویی با افزایش سن، احتیاط خود را بیشتر می‌کند، ادامه داد: بر اساس شرایط سنی هر انسانی، وقتی سن بالا می‌رود، احتیاط نیز بیشتر می‌شود؛ گل دوم ذوب‌آهن در دفع توپ بود و بین سه بازیکن، مهاجم ذوب‌آهن آن را گل کرده و ما در سه بازی گذشته نیز این مشکل را داشتیم.

وی افزود: از همه نظر فنی، روحی و روانی در خدمت بازیکنان خود بودیم، مشکل اصلی بازیکنانی هستند که در سطح بالایی نبوده ولی به تیم ملی دعوت می‌شوند.

زرینچه در پاسخ به اینکه چرا پنالتی ابتدایی استقلال با وجود روحیه ضعیف بیک‌زاده توسط او زده شد، اظهار داشت: همه اینها به دست خود بازیکنان بوده و باخت از پنالتی، ترسی بود که داشتیم و دلیل آن شرایط روحی نامناسب بازیکنان بود.

وی با اشاره به افت بدنی تیم در این بازی خاطرنشان کرد: علت این مسئله، آن بوده که ما در این بازی بدنساز حرفه‌ای نداریم اما دلیل باخت ما این نبوده و اعتقاد من این است که بزرگترین معضل ما نبود انگیزه در بازیکنان بوده و با شرایط امروز، اگر مشکل ضعف بدنی تیم بود، نمی‌توانستیم ۱۲۰ دقیقه بازی کنیم، عدم نتیجه‌گیری ما شرایط بدنی نیست.

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال هم در این نشست پیرامون جدایی آندو بیان داشت: جدایی وی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و لیست استقلال کامل است،  اگر بازیکنی جدا شود، بدون شک برای آن جایگزینی انتخاب می‌کنیم.

منبع: مهر