۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶

واکنش جامعه مدرسین به حمله آل‌خلیفه به منزل آیت‌الله عیسی قاسم

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمله رژیم آل‌خلیفه به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از علمای بحرین را محکوم و مردم مبارز و شجاع بحرین را به ادامه مبارزه ترغیب کرد.
کد خبر : ۲۱۰۹۴۲

صراط:  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حمله رژیم آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم از علمای بحرین اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن در ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

براساس اخبار واصله، نیرو‌های امنیتی رژیم آل خلیفه با یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین ضمن ورود غیر قانونی، مرتکب خساراتی به خانه ایشان شده‌اند.

البته چنین رفتارهای شنیع و وحشیانه‌ای از رژیمی که طی چند سال اخیر ده‌ها مسجد و حسینیه را با وقاحت تمام تخریب نموده و هزاران بحرینی بی‌گناه را بازداشت و شکنجه کرده و بسیاری از آنها را نیز به شهادت رسانده، دور از انتظار نبوده است.

قطعاً چنین رفتاری برای دومین‌بار، نشان از اوج ضعف و ورشکستگی رژیم آل‌خلیفه دارد. عدم اقبال عمومی به انتخابات اخیر مجلس در این کشور و ادامه اعتراضات مردمی برای احقاق حقوق معنوی، سیاسی و اجتماعی، این رژیم را به چنین رفتارهایی وادار نموده است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمله به بیت این عالم برجسته را به شدت محکوم نموده و مردم مبارز و شجاع بحرین را به ادامه مبارزه ترغیب می‌نماید، به امید آنکه به زودی نتیجه جهاد و مقاومت خود را بدست آورند و شاهد پیروزی نهایی نهضت خود باشند.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

منبع: فارس