۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹

رهاسازی 20 خودروی گرفتاردربرف وکولاک

معاون امداد و نجات جمعیت هلالاحمر آذربایجان غربی گفت: براثر بارش شدید برف و باران در شهرستان تکاب و نامساعد بودن هوا، 20 خودرو سواری در برف و کولاک گرفتار شده بودند که توسط نیروهای امداد و نجات رهاسازی شدند.
کد خبر : ۲۱۰۹۶۵
صراط:  جابر ثوابی امروز  اظهار داشت: در پی اطلاع مردم مبنی بر گرفتار شدن چندین خودروی سواری در محور تکاب به مائین‌بلاغ رسیدگی به موضوع در جریان کار نیروهای امدادی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر به محل حادثه اعزام و نسبت به امدادرسانی و رهاسازی خودروها اقدام کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی تصریح کرد: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با خودروهای سنگین و ست نجات در کمترین زمان ممکن در محل حضور و نسبت به امدادرسانی اقدام کردند.

ثوابی بیان داشت: براثر بارش شدید برف و باران در شهرستان تکاب و نامساعد بودن هوا، 20 خودروی سواری در برف و کولاک گرفتار شده بودند که توسط نیروهای امداد و نجات رهاسازی شدند.

وی با بیان محل دقیق وقوع این حادثه اظهار داشت: این خودروها در محور شاهین‌دژ به تکاب در نزدیکی پایگاه مائین بلاغ در حرکت بودند که با بارش شدید برف غافلگیر شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی با بیان تعداد حادثه‌دیدگان تصریح کرد: در این حادثه 60 نفر از رانندگان و مسافران آسیب دیدند که توسط نیروهای امدادی نسبت به اسکان آنها اقدام به عمل آمد.

ثوابی با بیان مهم‌ترین دلیل این حادثه افزود: نکته قابل توجه این بوده که رانندگان باید قبل از سفر نسبت به وضعیت راه‌ها با توجه به ریزش‌های جوی اطلاع حاصل کرده و سپس اقدام به سفر کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به نامساعد بودن هوای استان و بارش نزولات آسمانی مردم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورتی که مجبور به سفر هستند پتو و جیره خشک به همراه داشته باشند.

منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز