۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

اقدام عجیب هیات فوتبال تهران

سرپرست یکی از تیم‌های لیگ فوتبال استان تهران از پیگیری نشدن اعتراض خود مبنی بر تخلف هیات فوتبال استان تهران خبر داد.
کد خبر : ۲۱۰۹۹۵
صراط:  اکبر ایزدیار،‌ سرپرست تیم فوتبال 22 بهمن نسبت به عملکرد هیات فوتبال تهران در قبال تیمش انتقاد کرد و گفت: متاسفانه با کارشکنی‌هایی که صورت گرفت حق تیم فوتبال 22 بهمن نادیده گرفته شده است.

او در مورد این مشکل خاطرنشان کرد: تعداد تیم‌های باشگاهی دسته یک تهران 33 تیم بود که در 2 گروه 16 و 17 تیمی تقسیم‌بندی شده بودند. طبق اساسنامه در هر گروه 8 تیم اول در لیگ دسته یک تهران می‌ماندند و تیم‌های نهم، دهم و یازدهم به لیگ دسته دوم سقوط می‌کردند و سایر تیم‌ها هم در دیگر حوزه‌ها پخش می‌شدند.

سرپرست تیم فوتبال 22 بهمن اضافه کرد: سال گذشته تیم ما در گروهش رتبه نهم را به دست آورد و طبق قانون اولیه باید به دسته دوم می‌رفتیم، اما در ادامه لیگ دسته یک تهران با 21 تیم بسته و 5 تیم باقی مانده شامل تیم‌های اول حوزه‌هایی می‌شد که به لیگ دسته دوم رفته بودند و باقی مانده از دیگر حوزه‌ها به جمع 16 تیم دسته یک اضافه شدند.

ایزدیار ادامه داد: قرار شد لیگ دسته یک تهران با 22 تیم به فعالیت خود ادامه دهد و در آن هنگام بود که متوجه شدیم تیم ما را در بین این تیم‌ها راه ندادند. اگر قرار بود تیمی به عنوان تیم بیست و دوم اضافه شود باید با برگزاری یک دیدار پلی‌آف بین ما و تیم نهم دیگر گروه، این تیم مشخص می‌شد.

او با بیان اینکه بعد از این اتفاقات سراغ رییس هیات فوتبال تهران رفتیم، گفت: وقتی که به آقای شیرازی اعتراض خود را اعلام کردیم، او به ما گفت که بر اساس تصمیم مجلس شورای اسلامی، تیم آرارات به عنوان تیم بیست و دوم در لیگ دسته یک تهران حضور پیدا می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال 22 بهمن خاطرنشان کرد: تیم فوتبال آرارات نه پروانه باشگاهی برای فعالیت دارد و نه در مسابقه‌ها حضور پیدا کرده است. چرا این تیم باید به جای ما در لیگ دسته یک تهران حضور پیدا کند.

ایزدیار افزود: پس از این اتفاقات ما نامه‌های اعتراض‌آمیز خود را به نهادهای مختلف ارائه کردیم ولی تاکنون جواب مناسبی به ما داده نشده است و نتیجه‌ای نگرفتیم.

منبع: ایسنا