۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
شریعتمداری:

اگر پرچم انقلاب بالا باشد کسانی که غرض و مرض دارند جرأت خودنمایی پیدا نمی‌کنند

شریعتمداری گفت: شرایط خطیر است اما خطرناک نیست و عده‌ای اصرار به تعریف کردن و جلوه دادن شرایط به نحو خطرناک هستند.
کد خبر : ۲۱۱۰۳۰
اگر پرچم انقلاب بالا باشد کسانی که غرض و مرض دارند جرأت خودنمایی پیدا نمی‌کنند
صراط:  مدیرمسئول روزنامه کیهان در نشست ماهانه اصولگرایان اصفهان به تبیین مهمترین شاخصه‌های اصولگرایان و همچنین مهمترین فاکتورهای رفتاری اصلاح‌طلبان پرداخت.

حسین شریعتمداری پیش از ظهر امروز در نشست اصولگرایان اصفهان و جمع رجال سیاسی و مدیران ارشد این استان اظهار کرد: ما امروز در شرایط بسیار سختی قرار داریم و در حال عبور از عقبه‌ای دیگر از عرصه‌ سختی هستیم که قبلا به لطف خدا پشت سر گذاشتیم.

وی بیان کرد: شرایط خطیر است اما خطرناک نیست و عده‌ای اصرار به تعریف کردن و جلوه دادن شرایط به نحو خطرناک هستند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان عنوان کرد: زوال و زایش هر دو ممکن است با تنش همراه باشد ولی خطرناک نیست، اگر انقلاب اسلامی در گذر ایام و مسیر حرکت خود نقشش کمرنگ شده بود پس چرا کینه نظام سلطه روز به روز نسبت به آن بیشتر می‌شود.

وی تأکید کرد: بر طبق توصیه‌ای از فرمایشات رهبر انقلاب نشست و گردهمایی جامعه اصولگرایان و انقلابیون هر چند کم و اندک حتی به صورت ماهانه و هفتگی موضوعیت دارد و اثرگذار است.

* بالا بردن پرچم انقلاب مهمترین وظیفه جامعه اصولگرایان است

شریعتمداری تأکید کرد: بسیاری از اتفاقات و رخدادهایی که ممکن است در دوری از همدیگر پدید آید، با نزدیک شدن به هم و برگزاری نشست‌های مشترک از بین می‌رود نتیجه مؤثر این کار از بین رفتن توطئه‌ها و فتنه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: درگیری ما با نظام سلطه که ابعاد و شاخصه‌های متفاوت دارد نشأت گرفته از تمایزات ماهوی اسلام ناب محمدی و خوی استکباری است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: امروز شعار اصلی ما جنگ جنگ تا رفع فتنه است، جنگ ما با نظام سلطه هرگز تمام نشده است فقط میدان و عرصه مبارزه متفاوت شده و تا زمانی که نظام سلطه بر خوی استکباری‌اش باقی است و ما خواهان استقرار اسلام ناب محمدی هستیم جنگ ادامه دارد.

وی ابراز کرد: دشمن چشم دیدن هیچ یک از ایرانیان را ندارد دوختن چشم به دورترین نقطه دشمن حاکی از بصیرت است، اگر پرچم انقلاب و مبارزه با استکبار بالا باشد کسانی که غرض و مرض دارند جرأت خودنمایی پیدا نمی‌کنند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
ایرانی55
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۳
۲۴
۱۰
اگه ممکنه یکی فرق خطیر و خطرناک رو بگه منم بدونم! ممنون