۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

استعفای شهردار قم قطعی شد

گمانه‌زنی‌ها پیرامون استعفای شهردار قم به حقیقت پیوست و با انتشار متن استعفا نامه دلبری، استعفای وی قطعی شد.
کد خبر : ۲۱۱۰۳۴
صراط:  خبر استعفای محمد دلبری، شهردار قم صبح پنج شنبه منتشر شد و پس از 38 ماه فعالیت مستمر در شهرداری قم، وی از این سمت استعفا داد.

پس از انتشار این خبر، سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اعلام کرد این شورا هنوز متن استعفا نامه را دریافت نکرده است و از این رو، این استعفا را تکذیب می کند اما عدم تکذیب این خبر از سوی دفتر شهردار قم، همچنان خبر استعفا را تقویت می کرد تا این که در ساعات پایانی پنج شنبه شب، متن استعفا نامه دلبری از سوی دفتر شهردار منتشر شد.

در این متن که به سرعت در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، شهردار قم شکوائیه ای را از عدم همراهی مدیران دستگاه های دولتی و منفعت طلبی ایشان خطاب به حضرت معصومه(س) نوشته است و در انتهای آن، از ایشان به علت قصور در خدمت عذرخواهی کرده است.

با انتشار این متن، اخباری که هر از چندگاهی مبنی بر عدم همراهی دستگاه‌های دولتی با شهردار اصولگرای قم به گوش می رسید، تایید شد. روز گذشته نیز، یکی از دستگاه های دولتی اقدام به تخریب فضای سبز و قطع درختان در رودخانه قم کرده بود که این مسئله سبب لبریز شدن کاسه صبر دلبری و استعفای وی شده است.

استعفای شهردار قم باید به تایید شورای اسلامی شهر قم برسد و انتظار می رود در جلسه یکشنبه آینده مطرح شود. از این رو جلسه یکشنبه صبح شورای اسلامی شهر قم با حاشیه‌هایی همراه است و به نظر می رسد این استعفا پذیرفته نمی‌شود.

منبع: تسنیم