۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

توضیح حقیقی درباره حمایت از قلعه‌نویی

وی درباره حمایتی که از امیر قلعه نویی انجام داده بود اظهار داشت: به نظر من شخص امیر قلعه‌نویی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد چرا که او پیشینه کامل و مشخصی دارد.
کد خبر : ۲۱۱۰۵۳
صراط: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نقش حمید درخشان در برد دربی بسیار زیاد بود و به نظرم 90 درصد این برد برای سرمربی پرسپولیس است.

رضا حقیقی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی گفت: من این برد را به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و واقعاً خوشحال شدم که تیم محبوبم مقابل گل‌گهر پیروز شد و باور کنید با اینکه در خانه بازی را می‌دیدم اما آنقدر حرص خوردم که سرم درد گرفته بود و حتی در زمان زدن پنالتی‌ها ضربان قلبم بی‌نهایت بالا رفته بود.

وی درباره حمایتی که از امیر قلعه نویی انجام داده بود اظهار داشت: به نظر من شخص امیر قلعه‌نویی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد چرا که او پیشینه کامل و مشخصی دارد اما خبرگزاری فارس می‌تواند شهادت دهد که آن مصاحبه توسط مدیر برنامه‌های من انجام شده و بدون هماهنگی با من در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته و همین مسئله باعث سوءتفاهم شده است. من از مدیر برنامه‌هایم خواستم که دیگر بدون هماهنگی با من مصاحبه‌ای از قول من در اختیار رسانه‌ها قرار ندهد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت و گو با فارس خاطرنشان کرد:‌ اگر پرسپولیس مرا بخواهد تا ابد در این تیم می‌مانم چرا که پرسپولیس به هیچ عنوان با هیچ تیمی حتی استقلال قابل مقایسه نیست و با اینکه در این چند سال از نظر مالی در پرسپولیس در مضیقه بودم اما در پرسپولیس اصلاً به پول فکر نمی‌کنم و حتی در حال حاضر 650میلیون تومان از پول سال گذشته‌ام را طلب دارم. همین که می‌بینم هواداران تیمم خوشحال هستند برایم کفایت می‌کند. پرسپولیس خانواده و عشق من است و تا زمانی که مرا بخواهند با جان و دل در این تیم بازی می‌کنم.

حقیقی تصریح کرد: حمید درخشان مربی بسیار بزرگی است و من خوشحالم که با او کار می‌کنم و برد اخیر در دربی را هم حاصل تلاش او می‌دانم و به نظرم 90درصد این برد سهم درخشان است چرا که هوشمندانه کار می‌کند و جزو بهترین مربیانی است که من شانس همکاری با او را داشته‌ام.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر صحبت‌های من باعث ناراحتی هواداران شده از همه و حتی مسئولان و مربیان پرسپولیس هم عذرخواهی می‌کنم اما باز هم تأکید دارم که این مصاحبه بدون هماهنگی با من انجام شده که البته این رسانه هم مقصر نبود زیرا مدیر برنامه‌هایم بدون هماهنگی با من این کار را انجام داد. البته جا دارد از همه هواداران پرسپولیس و مسئولان باشگاه و تیم عذرخواهی کنم.

چند روز پیش مدیربرنامه های رضا حقیقی مصاحبه ای را از قول این بازیکن اختیار خبرگزاری فارس قرار داد که در این گفت وگو حقیقی به حمایت از امیر قلعه نویی سرمربی استقلال پرداخته بود و این مسئله باعث ایجاد شائبه هایی برای مدیران و کادرفنی پرسپولیس کرده بود.

هافبک پرسپولیس به خاطره مسائل به وجود آمده از قطع همکاری با مدیر برنامه‌هایش خبر داد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز