۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲

برگزاری اربعین آیت‌الله مهدوی‌کنی در اصفهان

با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، مراسم یادبود چهلمین روز رحلت آیت‌الله مهدوی کنی در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۱۱۰۹۵
صراط: مراسم یادبود چهلمین روز رحلت علم ربانی، یار صدیق انقلاب و فقیه بصیر مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی در اصفهان در دو مکان برگزار می‌شود.
 
گفتنی است هر دو مراسم بزرگداشت و یادبود چهلمین روز این یار دیرین حضرت امام (ره) و همراه همیشگی مقام معظم رهبری، امروز شنبه مصادف با هشتم آذرماه برگزار می‌‌شود.
 
نخستین مراسم یادبود به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز اصفهان در مسجد شجره دانشگاه اصفهان از ساعت 13 و با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان برگزار می‌شود.
 
در ادامه نیز مجلس بزرگداشت دیگری برای آن عالم ربانی با عنوان «بزرگداشت فقیه بصیر» به همت مجموعه فرهنگی بینش مطهر و با حضور مسئولان، طلاب، دانشجویان و اقشار مختلف مردم اصفهان با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان در مهدیه اصفهان از ساعت 18 برگزار می‌شود.
 
مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی 14 خرداد امسال پس از بازگشت از مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) دچار عارضه قلبی و به بیمارستان منتقل شد و پس از تحمل رنج بیماری، در 29 مهرماه دار فانی را وداع گفت و به سوی معبود خود شتافت.
 
از آخرین مسئولیت‌های آن مرحوم می‌توان به ریاست بر مجلس خبرگان رهبری و دانشگاه امام صادق (ع) اشاره کرد.
منبع: فارس