۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

کتاب‌های گم شده مولاوردی و استقبال رسانه های معاند

ادعاهای معاون مشارکتی رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده درباره گم شدن یک طرح پژوهشی مرتبط با خشونت علیه زنان که در زمان دولت اصلاحات انجام شده بود، با استقبال گسترده رسانه‌های ضد انقلاب از جمله بنگاه سخن پراکنی بی‌بی سی مواجه شده است.
کد خبر : ۲۱۱۱۵۷
کتاب‌های گم شده مولاوردی و استقبال رسانه های معاند
صراط: در همایشی که گفته می‌شود به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده حقوق دانشگاه آزاد مشهد و جمعی از زنان وکیل کانون وکلای دادگستری استان خراسان رضوی و فعالان اجتماعی برپا شده است، شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، طی سخنانی ادعا کرده نتایج تحقیق وسیعی که درباره خشونت خانگی علیه زنان انجام شده، گم شده است.
 
مولاوردی عضو حزب منحله مشارکت، در این همایش مدعی شده است: ۳۲ جلد کتاب نتایج حاصل از پروژه ملی بررسی اشکال خشونت خانگی علیه زنان گم شده و هیچ نسخه‌ای از آن در وزارت کشور یا مرکز معاونت امور زنان و خانواده پیدا نکرده‌ایم.
 
ادعاهای مولاوردی درحالی مطرح می‌شود که وی چندی پیش در اقدامی عجیب و بی‌سابقه و بدون اطلاع و هماهنگی با مراکز قانون‌گذار و برخلاف اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی در حوزه زنان و خانواده به بهانه تحقق برنامه پنجم توسعه تفاهم نامه‌ای با صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران امضا کرد؛ تفاهم نامه‌ای که به عقیده دکتر فاطمه رهبر، نماینده مردم تهران در مجلس، پشت پا زدن به شئون اسلامی است.
 
دکتر رهبر می‌گوید: بحث برابری جنسیتی که توجهی به خانواده نمی‌شود چیزی است که در این تفاهم‌نامه یادشده است. ما سؤال مان این بود که خانواده سالم ازنظر صندوق جمعیت سازمان ملل یعنی چه؟ بر کسی پوشیده نیست که نگاه آنها، نگاه سکولار است. در نشست‌های مختلف برابری جنسیتی و آزادی‌های جنسی افراد را بدون قید و شرط مطرح می‌کنند، این فرهنگ کاملاً غربی است و با شئون جامعه اسلامی ایران کاملاً در تضاد است.

منبع: روزنامه جوان
 

برچسب ها: کتاب زنان خشونت