۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

امپراطوری جدید در یک جزیره کوچک! +تصاویر

یک مرد پرتغالی با موفقیت توانست یک جزیره کوچک در دریاهای این کشور بخرد و آنجا را تبدیل به امپراطوری خودش کند.
کد خبر : ۲۱۱۸۸۱
صراط: یک مرد پرتغالی با موفقیت توانست یک جزیره کوچک در دریاهای این کشور بخرد و آنجا را تبدیل به امپراطوری خودش کند.

در حالی که آمریکایی ها تمام قاره آمریکا را برای پیدا کردن زمینی می گردند تا در آنجا امپراطوری برپا کنند، «رناتو باروس» موفق به ایجاد کشوری برای خود در نزدیکی خانه اش شد. این مرد ۵۶ ساله توانست یک جزیره کوچک در بندر «فونچال» از توابع «مادیرا» خریداری و امپراطوری جدیدی پایه گذاری کند. آقای باروس حتی نامش را به مانند شاهان به «پرنس رناتو» تغییر داده است.
 
 
یک جزیره کوچک تبدیل به کشور شد +تصاویر
 
در امپراطوری پرنس رناتو فقط یک خانه یک خوابه وجود دارد که به همراه وی همسر و دخترش نیز زندگی می کنند. این معلم نقاشی حرفه ای حالا در سرزمینش دارای نقش های متعددی مانند پلیس، باغبان، سرپرست و عضو خانواده سلطنتی نیز هست.
 
 
یک جزیره کوچک تبدیل به کشور شد +تصاویر
 
داشتن سرزمین مستقل رویای آقای باروس بود که بالاخره محقق شد و حالا او می خواهد برای سرزمین کوچکش یک پرچم و سرود ملی انتخاب کند و به قول خودش آنقدر قدرت دارد که می تواند هر زمان که دلش خواست آنها را تغییر دهد.
 
پرنس رناتو ۱۴ سال پیش برای خرید این جزیره شانسش را امتحان کرد. درست زمانی که یک خانواده ثروتمند بریتانیایی می خواستند این جزیره را به قیمت ۳۱ هزار دلار (106 میلیون تومان) بفروشند چون هیچ استفاده ای از آن نمی کردند. وقتی آقای باروس از این موضوع خبردار شد تصمیم گرفت این جزیره را از آنها بخرد اما مشکل بزرگ این بود که او هیچ پولی نداشت.
 
 
یک جزیره کوچک تبدیل به کشور شد +تصاویر
 
اما او با تلاش فراوان و فروش اموال و روی هم ریختن پس اندازهایش اقدام به خرید این جزیره کوچک کرد. با اینکه همه به عقل باروس شک داشتند اما وی به کارش مطمئن بود و به تلاشش تا خرید جزیره ادامه داد.
   
بعد از خریداری جزیره باروس به فرماندار مادیرا پیامی فرستاد و خود را به عنوان حاکم این کشور همسایه معرفی کرد اما فرماندار مادیرا وی را تهدید به قطع برق جزیره اش کرد مگر اینکه جزیره اش را به دولت بازگرداند. اما باروس  خودش را حاکمی صلح طلب معرفی کرد که به هیچ پولی نیاز ندارد. او می گوید به زودی با استفاده از پانل های خورشیدی و آسیاب های بادی کوچک برق مورد نیازش را تولید می کند و حتی شاید در آینده از آب اقیانوس نیز برای تولید برق استفاده کند.
 
یک جزیره کوچک تبدیل به کشور شد +تصاویر
حالا رناتو باروس بسیار امیدوار است بتواند کشورش را ثبت کند. چون به نظرش هیچ قانونی وجود ندارد که بتواند مانع وی شود.

منبع: مجله مهر
برچسب ها: پرتغال کشور جزیره