۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۰
رئیس فراکسیون روحانیون مجلس:

"توهم" بزرگترین مشکل جریان انحرافی دولت است

در مسائل اخير بنا به رفتاري كه گروه انحرافي داشت، بخشي از جايگاه رئيس‌جمهور در جامعه سست شد و خيلي‌از حزب‌‌اللهي‌ها نگران شدند.
کد خبر : ۲۱۲۷۳

"صراط" - حجت‌الاسلام محمد‌تقي رهبر نماينده مردم اصفهان و رئيس فراكسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي پیرامون لزوم حفظ وحدت در مقابل اقدامات جریان انحرافی دولت گفت: اين گروه انحرافي متأسفانه در بين دولت نفوذ كرده است و با اظهارات گمراه‌ كننده تلاش مي‌كند‌ آرامش را از جامعه سلب كند.

به گزارش صراط نیوز ، نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر لزوم هوشياري در برابر گروه انحرافي‌ اظهار داشت: اين گروه براي رسيدن به هدف اصلي خود كه حفظ قدرت در دولت و رسيدن به كرسي‌هاي مجلس است، از هيچ اقدامي دريغ نخواهد كرد كه نمونه آن اعلام آمادگي براي ائتلاف با جريان اصلاح‌طلب است.

رهبر‌ "توهم " را بزرگترين مشكل گروه انحرافي دانست و گفت: اين گروه در توهم رأي 35 ميليوني سير مي‌كند و مي‌گويد كه نه تنها 25 ميليون رأي احمدي‌نژاد، بلكه آراي سران فتنه را هم دارد، در‌حالي‌كه اين افراد شايد رأي اندكي از حاميان فتنه را داشته باشند اما قطعا سهمي از آراي 25 ميليوني آقاي احمدي‌نژاد ندارند.

وي افزود: بازگشت به ملي‌گرايي و انفعال در جنگ فرهنگي از نشانه‌هاي گروه انحرافي است، اين گروه گرچه تاكنون موفق به برخي انشقاق‌هاي در جبهه اصولگرايي شده است اما با هوشمندي اصولگرايان، جبهه اصولگرايي منسجم و گروه انحرافي منزوي خواهد شد.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي از تضعيف جايگاه و محبوبيت احمدي‌نژاد توسط گروه انحرافي انتقاد كرد و گفت: در مسائل اخير بنا به رفتاري كه گروه انحرافي داشت، بخشي از جايگاه رئيس‌جمهور در جامعه سست شد و خيلي‌از حزب‌‌اللهي‌ها نگران شدند.

رهبر در ادامه از اصولگرايان خواست تا اجازه ندهند اختلاف‌سليقه‌ها به اختلاف تبديل شود چرا‌كه هرنوع اختلاف در بين جريان انقلاب اسلامي گروه انحرافي را خرسند مي‌كند.

نظرات بینندگان
**علی**
|
United States of America
|
۱۳:۰۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
هر کسی رو زیاد باد کنی آخرش میترکه.
حالا این باد تو سیاست از کجا تامین میشه،از افراط گرایی و کنار گذاشتن منطق و بصیرت.
***************************
-خدایا عشق به رهبر صالحان این کشور را در دل جوانان ما قرار بده.
پاینده باد ایران اسلامی
**علی**
|
United States of America
|
۱۳:۳۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
هر کسی رو زیاد باد کنی آخرش میترکه.
حالا این باد تو سیاست از کجا تامین میشه،از افراط گرایی و کنار گذاشتن منطق و بصیرت.
***************************
-خدایا عشق به رهبر صالحان این کشور را در دل جوانان ما قرار بده.
پاینده باد ایران اسلامی
سرخسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
آقایان اصول گرا سرتون کلاه گذاشتن اینا همش عملیات ایزایی است تا هواس شما را پرت کنن و اگرنه همین الان تو شهرستان ها دارن نیرو چینی می کنند نیروهای اصیل اصول گرا در شهر ما کنار می زنند و افراد بی سواد و با سابقه چپی و مطیع را به جایشان می گذارن جالب اینجاست که کار را دولتی ها می کنند ولی در شهر شایعه می کنند کار نماینده مجلس است اگر دیر به هم بجنبید بیشتر کرسی های مجلس را شهرستانی هایی صاحب می شوند که همین به قول شما متوهمین برنامه ریزی کرده اند