۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
حاشیه های حضور روحانی در دانشگاه 2؛

شعار علیه خاتمی در حضور روحانی

مراسم بزرگداشت روز دانشجو دقایقی پیش با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران آغاز شد.
کد خبر : ۲۱۳۰۹۰
صراط:  مراسم بزرگداشت روز دانشجو دقایقی پیش با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران آغاز شد.
 
این مراسم با حاشیه‌هایی به شرح ذیل همراه است:

 *نماینده نشریات دانشجویی نیز در سخنان خود از روحانی خواست که مدیرانی که تنگ نظر هستند، چه اصول‌گرا و چه اصلاح‌طلب از کار در مسند اجرایی برکنار کند. وی همچنین از روحانی درخواست کرد که از شما انتظار داریم که همان‌گونه که به سیاست‌خارجی و اقتصاد اهمیت می‌دهید، به جامعه دانشگاهی کشور نیز اهمیت دهید.
 
*نماینده عضو شورای صنفی دانشجویان نیز از روحانی و فرجی‌دانا وزیر سابق علوم که فضای دانشگاه‌ها را از پادگانی جدا کرد، تشکر کرد.
 
*روح‌الله طالبی دانشجوی قهرمان تکواندو نیز در سخنان خود از روحانی خواست که فضا و برنامه‌های ورزشی در دانشگاه‌ها را توسعه دهد.
 
*حسین رهبری نماینده گفتمان تشکل اصلاح‌طلب در این مراسم، گفت: چون نماینده بسیج دانشجویی در این مراسم برای سخنرانی انصراف داد، ما نیز قصد انصراف داشتیم، اما به دلیل حرمت شهدای دانشجو 16 آذر و جمعیت حاضر در مراسم متن صحبت‌هایم را ارائه می‌دهم.
 
وی گفت: امیدواریم فرصت پخش صدای برابر در این دولت فراهم شود.
 
*امیر آبادیان نماینده تشکل بسیج در جایگاه سخنرانی حاضر شد و گفت: اینجا آمدم تا بگویم تشکل‌های بسیجی در مراسم به احترام 16 آذر حاضر شدند، اما امیدواریم فضای بهتری برای سخنرانی اختصاص دهید.
 
*در مراسم امروز و قبل از آغاز سخنان روحانی، کلیپی پخش شد که در آن تصاویری از شهدای هسته‌ای، سرلشکر سلیمانی، دکتر شریعتی، شهید صیادشیرازی، مراسم تنفیذ تمامی روسای‌جمهور بعد از بنی‌صدر، دکتر حسابی و.... به نمایش گذاشته شد که تشویق دانشجویان حاضر در مراسم را به همراه داشت.
 
*به هنگام پخش تصویر محمد خاتمی تعدادی از دانشجویان شعار درود بر خاتمی سر دادند که پس از آن تعدادی دیگر نیز شعار مرگ بر خاتمی سر دادند.

سایر حاشیه های مراسم مذکور را از اینجا و متن اظهارات روحانی را از اینجا ببینید
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۵۴
۶۵
اونایی که شعار ضد خاتمی دادند دانشجو نیستند
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۳۸
۲۳
این عضو شورای .. جیره خور است یا تاریخ انقلاب و دفاع مقدس را نخوانده که به بسیج توهین میکند . شما آقایان افساد طلب اینها را پر رو کرده اید
اصلاح طلب باشیم
|
United States of America
|
۱۴:۰۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۳۹
۵۰
نظر بنده در خصوص آقای محمد خاتمی ، همان نظر آیت الله هاشمی است در مورد ایشان.


اصلاح طلبانه بیاندیشیم و اصلاح طلبانه تدبیر کنیم.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز