۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

بغض بابک حمیدیان در برنامه علی ضیا +عکس

بابک حمیدیان در برنامه بعضیا گفت: متاسفانه چند وقتی است که این بیماری سرطان جامعه‌ی هنری را گرفته است.
کد خبر : ۲۱۳۳۷۶
صراط: برنامه‌ی بعضیا به تهیه کنندگی و اجرای علی ضیا در حالی شب گذشته روی آنتن رفت که بابک حمیدیان چهره‌ی شاخص این روزهای سینما مهمانش بود.
 
بغض بابک حمیدیان در برنامه بعضیا شکسته شد +عکس
بابک حمیدیان در این برنامه در پاسخ به چرایی گذاشتن کلاه بر روی سرش گفت: معمولا در فصل زمستان به دلیل سرمای هوا کلاه روی سرم می گذارم. موهایم ریخته است و پیشانی بلندم یکی از دلایل گذاشتن کلاه بر سرم است.
 
وی در ادامه افزود: دلیل این اتفاق بیماری سرطان نیست. متاسفانه چند وقتی است که این بیماری گریبان جامعه‌ی هنری را گرفته است. حسین معززی نیا منتقد بی حاشیه‌ی سینما و همه کاره‌ی مجله‌ی بیست نیز بر اثر همین بیماری روی تخت بیمارستان خوابیده است.

سپس بغض بابک حمیدیان شکسته شد و  اظهار داشت: حسین یک کودک دارد و همسر او دختر شهید آوینی است؛ حسین تنها ستون خانواده اش است؛ خواهش می‌کنم به خاطر بچه‌اش برای او دعا کنید. لعنت به بیماری سرطان که همچون بلا به جان بسیاری از افراد افتاده. از همین جا برای انوشیروان عزیز هم آرزوی سلامتی می‌کنم.
 
وی ادامه داد: ما فرد مبتلا به سرطان در خانواده‌مان نداریم اما به خوبی افراد درگیر این بیماری را درک می‌کنم. انسان‌های خوب نباید درگیر چنین مشکلاتی شوند؛ نمی‌دانم چرا سرطان همیشه به دنبال هنرمندان می‌آید؛ مجید بهرامی هم سالها با این بیماری جنگید و بعد هم به جایی رفت که مسلما از دنیای ما بهتر است. خدارحمتش کند.
 
سوپر استار سینما نیستم

بازیگر فیلم "چ" بیان کرد: من خودم را سوپر استار سینما نمی‌دانم و به نظرم در سینمای ایران به جز 4 الی 5 نفر سوپر استار واقعی نداریم. معیارهای عمومی ستاره سینما بودن محبوبیت، مردم پسند بودن و تاثیر گذاری در فروش یک فیلم است. بازیگرانی چون بهرام رادان، محمدرضا گلزار و شهاب حسینی از ستارگان سینمای ما هستند.

این بازیگر عنوان کرد: حمید فرخ نژاد هم برای من بازیگر متفاوت و خاصی است که بازی‌اش را می‌پسندم و مطمئنم کسی مثل شهاب حسینی با وجود محبوبیت دوست ندارد سوپر استار صدایش کنند.
 
وی  افزود: مردم در کوچه و خیابان مرا با نام این صدا می‌کنند و با این وضعیت من سوپراستار نیستم.

بازیگر فیلم "قدمگاه" در خصوص حادثه‌ای که بر سر صحنه‌ی یک فیلم برایش پیش آمده بود، گفت: در فیلم "برف" مشغول بازی در ارتفاعات زیاد بودم که ناگهان سقوط کردم و سه مهره‌ی کمرم شکست؛ در آن زمان تا مرز قطع نخاع پیش رفتم ولی با این حال تئاتر بازی می‌کردم.
 
وی عنوان کرد: الان وضعیت جسمی ام خوب است اما سرما اذیتم می‌کند ولی بازیگری با ریسک هایش جذاب می‌شود!

کتاب خواندن آرامم می‌کند

بازیگر فیلم "هیس دختر ها فریاد نمی زنند" اظهار داشت: بازیگری نیازمند مطالعات میدانی فراوانی است. چند هفته پیش نمایشگاه کتابی دایر بود و مردم خیلی بی‌تفاوت از کنار بیلبوردهای شهر می‌گذشتند، مردم ما کتابخوان نیستند و این وظیفه‌ی مسئولان است که با سیاست درست این اشتیاق را در مردم به وجود آورند.
 
وی ادامه داد: فوتبال و کشتی در کشور ما برای مردم بسیار جذاب تر از سینما و تئاتر است و مردم از قهرمانی یک فرد بسیار بیشتر از اسکار گرفتن خوشحال می شوند و این موضوع از فرهنگ ما سر چشمه می گیرد.

بازیگر سریال "به کجا چنین شتابان" گفت: من مردم را به کتابخوانی دعوت می‌کنم، خواندن کتاب به من آرامش می‌دهد و شعرهای حافظ، سعدی و نوشته‌های شکسپیر در من حال خوبی ایجاد می‌کند.
 
در دبیرستان از علاقه ام باز ماندم

حمیدیان در خصوص شروع بازیگری اش عنوان کرد: از دوران راهنمایی بازیگری را آغاز کردم و پشت بام خانه‌ی پدری محل تمرینم بود همسایه‌های آن زمان مهربان تر  و با حوصله تر بودند و به همین دلیل من را دعوا نمی‌کردند.

وی در ادامه افزود: در دبیرستان علاقه‌مند به رشته‌ی انسانی بودم اما با رفتن به رشته تجربی از علاقه ام باز ماندم. همیشه با زیست گیاهی و جانوری مشکل داشتم و طالب آموختن زبان بودم و هستم. ان شاالله در سال جدید آموختن زبان را شروع خواهم کرد.

هر روز کار با حاتمی کیا یک تست بازیگری است

بازیگر فیلم "چ" پیرامون کارکردن با ابراهیم حاتمی کیا گفت: بسیاری از مصاحبه‌های من در مورد حاتمی کیا دچار تغییرات زیادی شده است. کار کردن با حاتمی کیا در عین چالش و سخت بودن جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: سکانس های روز بعد را پایان کار روز قبلش تمرین می‌کردیم و هر روز کار با حاتمی‌کیا مثل یک تست بازیگری می‌ماند.

این بازیگر بیان کرد: اینکه بازیگران بزرگ و کارگردانان بزرگ با هم کار نمی کنند یک دروغ است و من قبولش ندارم. مثلا فرخ نژاد و فرهادی با هم کار کرده اند. من نیز با کارگردانانی چون حاتمی کیا، مهرجویی، بنی اعتماد و درویش همکاری کرده ام؛ چیزی که در جوانی نمی‌توانستم پیش بینی اش کنم و آرزویم بازی در فیلم اصغر فرهادی است.
 
علی دایی پیراهن شماره 10 منطقه 6 ر اتن من کرد

بازیگر فیلم "ماهی و گربه" عنوان کرد: من علاقه‌ی زیادی به فوتبال داشتم و روزی درخشان و علی دایی به مدرسه‌ی ما آمدند من هم با تعجب به آقای قد بلندی که پیش از آن در تلویزیون دیده بودمش نگاه می‌کردم؛ جالب است بدانید "علی دایی" پیراهن شماره 10 منطقه 6 را تن من کرد.
 
وی  افزود: بیشتر طرفدار بازیکنان خارجی هستم اما علی دایی برایم چیز دیگری است و عکسی با آن دارم که مادرم پیش خودش نگه داشته است.
 
حمیدیان خطاب به علی ضیا گفت: برنامه تان خیلی سرد است، از ما که گذشت برای دیگران اسباب گرمای بیشتری فراهم کنید و ضیا هم در پاسخش گفت: گرمای برنامه‌ی ما در گفتگوهایش ایجاد می‌شود.

بنابراین گزارش پس از پخش مصاحبه‌ای از همسایگان بابک حمیدیان وی اظهار داشت: بچه که بودم به دلیل شباهت زیاد میوه فروش سر کوچه مان به یک فوتبالیست خارجی فکر می‌کردم که او همان بازیکن خارجی است. من حتما به محله‌ی قدیمی‌مان سر خواهم زد و دست تک تک همسایگان را خواهم بوسید.
 
وی ادامه داد: آرمان من امید است و اگر به جای اصغر وصالی بودم حتما به جنگ می رفتم. بابک حمیدیان بودن کار آسانی است و افراد باید الگو های خیلی بهتر از من داشته باشند.
 
بازیگر فیلم "برف" عنوان کرد: به اندازه‌ی فیلم هایم جسورم و به دلیل رانندگی بد بعضی از افراد و رعایت نکردن قوانین و حقوق دیگران توسط آنها رانندگی نمی‌کنم. بهترین راه برای آموزش بازیگری تحصیلات دانشگاهی و بعد از آن مطالعه و تجربه است.
 
وی در خصوص کار جدیدش گفت: در حال حاضر مشغول ایفای نفش در فیلم "من دیه‌گو مارادونا هستم" هستم که برای جشنواره فجر تهیه می‌شود و یک تئاتر متفاوت تلفیقی با هنرهای تجسمی هم کار می‌کنم.
 
بابک حمیدیان در پایان خاطر نشان کرد: آرزوی سلامتی و آرامش برای خودم و همه دارم و از دوستان پشت صحنه تشکر می‌کنم.