۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۷

8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس

این مرد همیشه در اتاقی کوچکی می‌نشیند که در طبقه همکف پاساژ قرار گرفته است
کد خبر : ۲۱۳۹۲

غول گردشگری ایران: حسین ثابت

 


حسین ثابت بکتاش متولد ۱۳۱۳ در مشهد است. از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را گفته‌اند.

ثابت تا پنج سال قبل در جزایر قناری ۵ هتل (۵ هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.

وی، غیر از این هتل، چهار هتل دیگر نیز در کیش دارد و شرکت تجارت بین‌المللی ثابت و مجموعه پارک دلفین‌های کیش (دلفیناریوم و باغ پرندگان با مساحت بیش از ۶۵ هکتار) متعلق به اوست.

او کلنگ سرمایه گذاری هتل ۷ ستاره کوروش را نیز در جزیره کیش بر زمین زده که سیستم‌های آن با انرژی خورشیدی کار می‌کند (به عنوان نخستین هتل سبز ایران) و ۵۰۰ اتاق خواهد داشت.

سوئیت‌های هتل داریوش او در زمان‌های عادی سال هر شب ۴۰۰ هزار تومان و در ایام عید نوروز و… تا ۷۰۰ – ۸۰۰ هزار تومان هر شب اجاره داده می‌شود.

حسین ثابت چند هتل نیز در جزایر قناری اسپانیا تاسیس کرده و هم‌اکنون نیز بزرگترین شرکت هتل‌داری اسپانیا را صاحب است و خود او نیز در یکی از دو جزیره اختصاصی خود در اسپانیا زندگی می‌کند.

در خرداد ۸۷ رئیس سازمان میراث فرهنگی از فروش هتل‌های لاله تهران، یزد و سرعین با قیمتی معادل ۱۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد. اسفندیار رحیم مشایی در مورد خریدار این خرید بزرگ گفته بود: «خریدار این هتل‌ها یکی از سهامداران این مجموعه است که دارای سوابق درخشان و موثری در صنعت گردشگری و هتل داری در داخل و خارج از کشور است.» این خریدار همان ثابت بود.


 

غول فولادی: محمد جابریان


محمد جابریان مدیرعامل مجتمع فولاد آرین سهند خریدار بلوک فولاد خوزستان بود که حتی افزایش ۸۷ درصدی قیمت عرضه نسبت به قیمت پایه نیز او را از دور رقابت خارج نکرد و سرانجام با اضافه کردن یک ریال سهامدار عمده فولاد خوزستان شد. او به همراه شش برادرش حدود سه دهه است که در بازار فولاد فعالیت می‌کنند. ارزش سهامی که تنها در این معامله خرید ۱۳۶۰ میلیارد تومان بود که حتما تمام ثروت این مرد نبوده است.

جابریان که «بچه کف بازار» است، درحال حاضر یک کارخانه فولاد دارد ودربازار آهن تهران یکی از سرشناس‌ترین‌هاست. یک نفر جدی یا شوخی گفته بود حاضر است سرقفلی موبایل جابریان را ۱۰۰میلیون تومان بخرد. فکرش رابکنید او با این خط موبایل چه می‌کند.


 

غول بازار پول: محمد صدر هاشمی‌نژاد


از مؤسسان اولین بانک خصوصی کشور و رئیس هیأت مدیره بانک اقتصاد نوین، مدیر عامل شرکت توانمند ساختمانی استراتوس، کسی نمی‌داند او چقدر ثروت دارد، اما در زمینه ساختمان‌سازی و بازرگانی از بزرگان به شمار می‌رود.
محمد صدر هاشمی‌نژاد سال گذشته در یکی از نشست‌های هیات نمایندگان اتاق تهران، زمانی که فرهاد فزونی یکی از اعضای هیأت نمایندگان این اتاق با حرارت به انتشار نامش در فهرست ۳۰میلیاردر اعتراض می‌کرد، اعضای هیات نمایندگان را خطاب قرارداد و گفت: «بیش از این گزارش مواظب جریانی باشید که چندین قرن است در ایران ریشه دارد و مدام چنگ می‌زند، ربطی هم به این دولت و دولتهای قبل ندارد.»

غول صادرات: اسدالله عسگر اولادی


اسدالله عسگر اولادی، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین است و وضعیت واردات ایران از چین هم معلوم است.

وی از یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار گله کرده بود که چرا از او با عنوان «حاجی ترانسفر» نام برده‌اند. عسگراولادی اهل تهران است و چه کسی است که او را نشناسد.

براساس روایتی معتبر و مستند پیرمرد خوش‌قلب در جریان نگرانی بخش خصوصی از واگذاری نمایشگاه بین‌المللی تهران با آن وسعت در آن نقطه اعیان‌نشین تهران در جمع هیات نمایندگان اتاق چنین گفته بود: «جناب رئیس (آل اسحاق) اگر اجازه می‌دهید، بنده به عنوان یک کاسب جزء همین حالا چک خرید نمایشگاه را بکشم.»

از اعضای به نام مؤتلفه، رئیس اتاق مشترک ایران و چین، دارنده شرکت بزرگ «حساس» که در عرصه صادرات خشکبار و به خصوص پسته ایران در سطح جهان صاحب نام است. تابستان سال گذشته هم گفته شد دو بانک چینی را خریده، البته بعدا متذکر شد که کل بانکها را نخریده، بلکه سهام آنها را خریداری کرده است. چندین سال قبل، مجله آمریکایی فوربس که یک نشریه معتبر اقتصادی و مالی است و همواره وضع مالی شرکتهای بزرگ و افراد ثروتمند جهان را دنبال و در باره آنها گزارش تهیه می‌کند دارایی‌های او را به تخمین یکی از بانکداران ایرانی چهارصد میلیون دلار برآورد کرده بود. والبته فراموش نباید کرد که در یکی از همایشهای صادراتی، یک نفر گفت آقای عسگراولادی ۱۳۰میلیون صادرات دارد که او تکذیب کرد وگفت: «به ۱۰۰میلیون دلار نمی‌رسد.»


 

غول تکنولوژی: علاءالدین


امکان ندارد موبایل داشته باشید و نام علاءالدین را نشنیده باشید. صاحب پاساژ علاءالدین مردی است به همین نام. همان پاساژ سرخ رنگ حافظ – جمهوری که در کنار ساختمان سازمان بورس واقع شده است.

سرمایه حاجی علاءالدین مشخص نیست. این مرد همیشه در اتاقی کوچکی می‌نشیند که در طبقه همکف پاساژ قرار گرفته است. ظاهر مغازه چیز خاصی ندارد و رنگ و رو رفته هم هست، اما از پله‌های آهنی باریک انتهای مغازه که بالا بروید، حاجی، بزرگ بازار موبایل جمهوری، آنجا نشسته. سرمایه‌دار بازار موبایل جمهوری در دفتری با سقفى کوتاه، عرضى کم و طولى حدود ۲ تا ۲.۵ متر می‌نشیند.


 

غول ورزش: حسین هدایتی


محمدرضا هدایتی ۴۵ ساله و متولد تهران از محله دولاب است. مالک صنایع استیل آذین، مالک کارخانه‌های فولادسازی و ورق، دارنده بزرگترین شرکت پرورش میگوی ایران، برج‌ساز در دبی و دارای ملک و املاک در حاشیه خلیج فارس، مالک زمین‌های کشاورزی، سهامدار بازار مبل ایران، رئیس شرکتهای تجاری در ایران و خاورمیانه و چندین و چند فعالیت تجاری دیگر، عناوینی است که به حسین هدایتی نسبت می‌دهند.

خودش می‌گوید: «۲۲ سال است در کارخانه داری، کشاورزی و ساختمان سازی فعالیت می‌کنم. یک بچه مسلمانم که وجوهات خود را می‌پردازم و یک ریال هم بدهی بیمه‌ای و مالیاتی ندارم.»

عابر بانک پرسپولیسی‌ها (لقب هدایتی) حاضر است ۲۰ میلیارد تومان برای تصاحب این تیم و پر طرفدار بدهد، اما هنوز بحث خصوصی سازی در ورزش ما آنچنان جدی نشده که کسی به پیشنهاد اغوا کننده حسین هدایتی توجه کند.


 

غول بازار مبل: علی انصاری


محله و خانه قدیمی‌اش در مهرآباد جنوبی، ۲۰ متری زاهدی (شمشیری فعلی) و دقیقاً روبه روی مسجد امام جعفر صادق بود اما حالا دیگر آنجا نیست و در شمال شهر تهران باید سراغش را گرفت.

می‌گویند بخش کوچکی از اموال و دارایی‌های علی انصاری، بخش زیادی از زمین‌های یافت آباد است که الان بازار مبل ایران در آن بنا شده است. علی انصاری، اگرچه رئیس گروه سرمایه‌گذاری تات است و رئیس اتحادیه مبل سازان تهران، اما برای چهره شدن، ورود به عرصه فوتبال را انتخاب کرد. علی انصاری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری است، اما با حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال تبدیل به چهره خبرساز شد و حالا او را با حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین، مقایسه می‌کنند. مشکلات مالی استقلال تاحدودی به دست انصاری حل و فصل شد.


 

غول نوکیا: احمد ابریشم چی

 

احمد ابریشم چی، متولد سال ۱۳۱۷ قم از کسانی است که در واردات تلفن همراه و وسایل جانبی و دستگاههای مخابراتی یکی از چهرههای شاخص در ایران به شمار میرود. همه نام او را در کنار ایراتل، نوکیا میشناسند. روزنامه اعتماد ملی از او با عنوان پدرخوانده نوکیا در ایران یاد کرده بود. همان «الف.الف» که در تابستان داغ سال ۸۸ و همزمان با حاشیه‌های انتخابات، گزارشی در روزنامه اعتماد ملی درباره وی منتشر شد و در روزنامه کیهان هم چند باری به وی حمله شد.

ابریشمچی در امور خیریه هم فعالیت‌هایی داشته است. از آن جمله می‌توان به پذیرایی از مهمانان در تمام طول سال در ویلاها و مهمانسراها در شمال و مشهد، اشاره کرد. همان چیزی که یکبار مورد نقد و حمله شدید روزنامه کیهان نسبت به او شد.

کیهان معتقد بود میهمانان خاصی به ویلاهای او سر می‌زنند، از جمله برخی مقامات. در هفته اول اسفندماه سال ۸۵، و در جریان فرار شهرام جزایری، حسین شریعتمداری در یادداشتی به بررسی احتمال دست داشتن برخی از افراد در فرار شهرام جزایری می‌پردازد که به دلایلی از سوی برخی از افراد حمایت می‌شدند.


نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰۸۷
۹۷
كساي ديگه هستند كه شما نميدانيد يا نبايد بدونيد و اجازه نميدند حتي يك عكس از آنها تهيه شود شايد اينهاي كه شما معرفي كريد بچه هاي انها يا عواملشان باشند اينه براي رد گم كردنه
vahid
|
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست ناشناس یه خواهشی برام جالبه که بدونم این افرادی که حتی نباید نامشون رو بدونیم رو برام چند مثال بزنید و بگین کیا هستن ؟
خوده شما اطلاعاتی در این زمینه داری که بتونه به من کمک کنه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳۱۷
۱۰۵
خیلی قدیمی بود
alireza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶۱۷
۴۶۸
پسر فراری رفسنجانی یادتون نرفته که دو ساله مملکت معطل برگشتنشه؟؟؟؟
شهین
|
Iran, Islamic Republic of
کلا آقازاده ها از طیف های مختلف جایشان خالی است
یونس
|
Iran, Islamic Republic of
یعنی هیچ آقا زاده ای از جمله نا...... و م..... ها......
یا سلطان گوشت ایران و ... .
یا اینکه نخواستین اسمی برده بشه و یا اسم این آقایون رو می برید که از هدف اصلی دور بشیم.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
چه انتظاری داری؟
انتظار داری وقتی شما خودت به جای اسم این افراد نقطه چین میذاری، یه سایت خبری با هزار وابستگی و محدودیت تحمیل شده و خودخواسته نام این افراد رو بیاره؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
پسر آقای هاشمی در مقابل این دوستان پشه هم نیست!
عسل
|
Iran, Islamic Republic of
به به به واقعا که .........................
فرید
|
Iran, Islamic Republic of
نوش جونشون ....... عقل که کار کنه پول از پارو بالا میره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
عقل!؟ آهان لابد همون سیستم فرار مالیاتی و پارتی بازی و رشوه رو می گی عقل؟ بله در ایران این سیستم همیشه به خوبی جواب داده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲۲
۱۴۹
جالب بود!
کجاش جالب بود اخه
|
Iran, Islamic Republic of
والا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲۸۱
۶۰
مفسدان اقتصادی را معرفی کنید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
نمیشه آخه!پای آقایون دولتی هم گیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه پاي دولتي ها هم گيره
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲۲۴
۲۹۹
** اینا رو رو همه دیگه جمع کنید.....ضربدر 100 هم کنید.....بعد به توان 2 هم برسونید.... به اندازه تکون دادن جیب سلطان فتنه گران هم نمیشه!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
اینطوری که شما حساب کردی این شخص باید صاحب چنتا کشور و دریا و دریاچه باشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
ایشون یه باغ پسته داره ایران اوفتاده توش
..
|
Iran, Islamic Republic of
شركت سمگا و ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر هر بی شرفی که حق من حق تو و حق تک تک افراد جامعه رو به جیب زده و هیچ جاشم حساب نیست.
انصافا قیامت خدا دیدنیه.
آیدا
|
Iran, Islamic Republic of
احسنت ناشناس.
اینا دست "گو جون پیو" (فیلمش دیدنیه) رو هم از پشت بستن!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰۹
۱۲
یکی از رفیقام روزی 400 هزارتومن فیلتر می فروشه بدون اعصاب خوردی
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
دمشون گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲۸۷
۸۸
خب که چی؟
یک قرونش رو می تونند تو قبر ببرند؟

هشت نیکوکار ایرانی رو معرفی کنید.

اون هایی که سالی یک میلیارد برای بچه های سرطانی، برای ایجاد کار برای چهار تا جوون برای تهیه ی جهیزیه ی دختر مردم و برای نجات زندانیان جرایم نقدی و ... صرف می کنند رو معرفی کنید.

این غول نوکیا فکر کردید ده برابر خودش داره کی رو پولدار می کنه؟
معلومه شرکت نوکیا که مالکش اسرائیله.
بعد هم موشک می شه می خوره تو سر مسلمون بی دفاع.
بقیه شون هم یه جور دیگه.

تمام ثروت این هشت تا رو باهم، به لبخند یک بچه ی یتیم نمی دم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
هر چیز در جای خویش نیکوست
از کجا معلوم که اینها خودشان از بزرگترین خیرین ایران هم نباشند
الله اعلم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
آقای ناشناس شما خبر از کارهای جناب ابریشم چی دارید یا نه؟
محض اطلاع :احداث بیمارستان در آران و بیدگل کاشان با حدود 10 میلیارد تومان هزینه
خرید دستگاه سی سی یو بیمارستان چالوس
احداث مدرسه در شهرستان نور
احداث چندین باب مدرسه در آران و وبیدگل
دهها صندوق قرض الحسنه در تهران - قم - مشهد -کاشان - شمال و ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
همیشه آدمای بی مغز همه جا برای خودشیرینی از روی نادونی و بی اطلاعی یه چیزی بلغور میکنن! فهمیدیم صالح هستی جناب درستکار قانع!!!!!!!!
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
میدونید مشکله ما ایرانیا چیه جناب ناشناس اینکه بدون اطلاع سریع جبهه گیری میکنیم و تهمت میزنیم
واقعا متاسفم که یه همچین دیدی داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
نباید بی انصافی نظر بدیم بعضی هاشون عمر شون گذاشتند و از دانش و موقیعت هم استفاده کردند.
ناشناس
|
France
|
۰۰:۵۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۵۹
۴۰
حالا که جمهوری اسلامی غول میسازه، اگه گفتین برای چه انقلاب کردیم؟
یونس
|
France
نوع غول ها رو عوض کنیم بشن قرن 21ایی
جنگ جنگ تا پیروزی آقایان بر ملت
رانت دولت های گذشته و حال برای دوام خودشون نیاز به غول سازه.

شعار های عدالت و برابری ...
آرمان های انقلاب کو
آهااااییی مسئولین میشنوین یا پای میز مذاکره با غول های دیگه نشستین.
ناشناس
|
France
غول با غول فرق ميكنه اينا غول اسلامي هستن
آتشبار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹۲
۲۱
بگو که چرا این همه کالاهای بی کیفیت چینی تو بازار ریخته؟!!
نگو که پشت پرده قضیه ، حاج آقا شبه دولتی ها هستن!!! "حاج ع............."!!!
گلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹۲
۶۶
غول واردات گوشی همراه که چیزی نیست... راست میگی غول صنایع مخابرات رو بنویس
امین
|
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالشون
منصور
|
Canada
|
۱۷:۴۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۵۷
۱۱۷
تا كور شود هر انكه نتواند دىد.
شاهین
|
Canada
آفرین...
امیر
|
Canada
آفرین ...تا جونشون دربیاد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۳۳
۷۳
یکی یادتون رفته
غول هواپیما: م.ز صاحب کارخانه گس.... ف..... تبریز و شرکت آ..... ایر و ..... و ضمنا خریدار خودرو آقای احمدی نژاد
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳۶
۳۶
کف کردم .

هی وای من .
hadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۹۲
۱۴۰
اگه از راه مشروع در آورداند نوش جانشان

اما زهر مار آقازاده هایی که لندن نشین هستن

از سرمایه گذاران داخلی نهایت سپاس را دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر دوست بی مغز خودم!!!
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۸۴
۱۶
بزرگترین سرمایه در این دنیا سلامتی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
نظر دلگرم کننده ای بود هر چند سلامتی هم یک ارتباطی با پول دارد بازهم می تونیم مرضهایی که نداریم را بشماریم و خوشحال باشیم که پول نداریم البته مرضهایی که داریم رو هم باید فراموش کنیم
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
ايول!
پاسخ بجا و بامزه اي بود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
باهات موافقم اساسی البته عاقبت بخیری رو از قلم انداختی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷۷
۸
پس سيد حسن ميركاظمي رئيس مسجد الهادي كو؟
gdd
|
-
|
۱۰:۲۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴۱
۹
لیلا درست میگه سلامتی اصله عاقبت بخیری هم ایضا"
09125510......
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲۵۲
۱۶
سلام من خودم يك بار به ويلاي اقاي ابريشم چي رفتم و شاهد اين مسئله بودم كه از افراد مستضعف و ناتوان دعوت كرده و با كمال احترام و به نحو احسنت از آنها بذيرايي كرده است خداوند مادرش را رحمت كند
مصطفي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲۵۰
۴۴۶
اين افراد كه تو اين دنيا ثروتمند هستند، اما من به شما افرادي را معرفي مي كنم كه تو آخرت جزو ثروتمندترين ها هستند:

1- آيت الله سيد علي آقا قاضي(رض)
2- آيت الله شيخ جواد انصاري همداني(رض)
3- آيت الله بهاء الديني(رض)
4- آيت الله شيخ محمد تقي بهجت(رض)
5- آيت الله سيدهاشم حداد(رض)
6- آيت الله علامه تهراني(رض)
7- آيت الله سيد روح الله خميني(رض)
8- آيت الله شيخ محمد تقي آملي(رض)
9- آيت الله شيخ حسنعلي نجابت(رض)
10- آيت الله شهيد دستغيب(رض)
11- جناب شيخ رجبعلي خياط(رض)
12- آيت الله شيخ مرتضي زاهد(رض)
13- آيت الله شيخ محمد حسين زاهد(رض)
14- آيت الله سيدجمال گلپايگاني(رض)
15- جناب شيخ اسماعيل دولابي(رض)
و........
افرادي كه شما گفتيد اگه همه زندگيشون حلال باشه تازه بايد به تعداد سال هايي كه علماي عامل و اولياء الهي در حال تنعم از نعمات ذات اقدس الهي هستند، تو صف حسابرسي محشر عرق بريزند تا نوبتشان شود!!
ياعلي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
آفرین مصطفی جان،
ان شا الله خودت هم کنار این بزرگان محشور بشی.
س
|
Iran, Islamic Republic of
ممنون از اظهار نظر سنجیده شما. ما الگوهای خودمان را نباید گم کرده و حسرت مال دنیای دیگران را بخوریم. خوش بحال خودم که شب سرمو راحت زمین میذارم و نه فکر فقر فردا و ثروت آنچنانیم هستم. شاد سلامت و عاقبت بخیر باشید.
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
بسيار عالي بود آقا مصطفي.
ياد فرمايش مقام معظم رهبري راجع به جناب حسن زاده آملي افتادم، كه فرمودند: ايشان(آقاي حسن زاده)الآن ثروتمندترين مرد هستند.(به لحاظ درجه قرب)
البته داشتن ثروت حلال گناه نيست و نشان دهنده تلاشه .ولي هنر دل نبستن به اونه و اينكه انسان بتونه يك دفعه به خاطر تقرب به خدا و عشق اهل بيت همه رو ببخشه .
مثل شيخ جعفر مجتهدي(ره)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جه جالب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
واقعا شما فکر میکنید مال حلال انقدر جمع میشه؟
به قول معروف:
آنکه اندوخته شد سیم و زرش یا خودش دزد بود یا پدرش
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
بله غیرازهفتمی بقیه خیلی ثروتمندن
حسين قمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۶۹
۱۲
اين همه سرمايه دار اقازاده را كه دارن مملكت را ميچاپن معرفي كنيد البته اگه وجودشو دارين
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
صراط فقط وفقط وجود گیر دادن به احمدی نژاد و مش.......... را داره و لا غیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۱۳
۴۱
مصطفی این عزیزانی که نوشتی هم در دنیا هم در اخرت ثروتمندترین و پاکترین و نور چشمان جهان هستند یک بند انگشت اینها را نمیشود با تمام غولهای ساختگی دنیا طلبان عوض کرد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۷
۳۲
خیلی مهربون به نطر می رسند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳۲
۱۰۸
مصطفي جان اين هايي كه اسم بردي كي هستند؟
مصطفي
|
Iran, Islamic Republic of
ناشناس عزيز اين بزرگواران نوابغ عرفان و سيروسلوك توحيدي به سمت ذات اقدس الهي اند. كساني هستند كه به قول عزيزي كه در دو كامنت قبل گفته، هم در دنيا و هم در آخرت جزو ثروتمندترين و پاكترين ها هستند از نظر معنوي. آيت الله انصاري همداني(ره) در مكاشفه اي از هاتف غيبي مي شنود: "العارف فينا كالبدر بين النجوم و كالجبرائيل بين الملائكه" يعني: «شخص عارف در بين ما همانند قرص ماه است بين ستارگان و فرشته امين وحي در بين فرشتگان».
اين بزرگواران كساني هستند كه دنيا به دنبال آنها مي دويد و آنها به آن پشت مي كردند، در عين حال هر كدام قادر بودند خاك را به نظر كيميا كنند!!
توصيه مي كنم به احوالات آيت الحق و العرفان سيدعلي آقاي قاضي(ره) مراجعه كنيد. آنجا كه ايشان در مغازه فقيرانه خود در مقابل اصرار فرزندشان، با نگاه ملكوتي خويش، خاك و خاكروبه (كم ارزشترين چيزها) را با نگاه خويش تبديل به چند سكه طلا نمودند. ولي با داشتن اين قدرت تمام عمر در فقر(مادي) و ثروت(معنوي) گذراندند.
اين بزرگواران كساني هستند كه يه نگاه الهي شان به يك عمر سگ دو زدن رمال ها و جن گيران جريان انحرافي(!) مي ارزد و هزاران رمال جن گير را با اشاره اي به اذن حق تعالي منكوب مي كنند.
باز هم مي خواهيد توضيح دهم؟!
سیبل دنیا
|
Iran, Islamic Republic of
اینهایی که نام بردی اصلا فرشته اصلا همون چیزی که شما میگید ولی تا زمانی که زنده بودن چرا از کثافت کاریهای این مسیولین بیغیرت کم نکردن؟؟اینها کجای این داستان بودن؟؟چرا ردپایی از اینا نیست؟؟شما نمیخواد بیشتر از این توضیح بدی من میترسم مغزت بترکه
مهرداد
|
Canada
|
۱۵:۲۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸۸
۱۲۸
جا دارد یادی از مرحوم آیت الله مرعشی نجفی و علامه طباطبایی کینم که همواره در غایت تنگدستی و در راه علم و رستگاری جهد و کوشش می کردند.
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۱۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶۲
۱۹۶
اگه آقا نبود الان همشون گدائی مکردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶۷
۳۴
سلام به همه نیکوکاران.1ساله کمرم شکسته وپلاتین گزاشتم دیگه نمیتونم کار کنم. مدارکام همه تو دادگاه هست.دیه ام را بدهند جبران میکنم.الان لنگه کرایه خونه وخرج همسرم هستم 1کمک کوچولو 09196305...... شرمنده ام
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۱۵
۷
من امیدوارم که همش به فکر جمع کردن پول نباشند یه مقدار هم به فکر خرج کردنش در راه های درست و مناسب باشند آخه فوتبال هم شد جای خرج پول، ما توی این مملکت این همه مشکل داریم این همه پسر و دختر مجرد داریم،این همه افراد بدهکار داریم که به خاطر جرم ها غیر عمد و برای یه مبلغ کم توی زندانن و .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
بالاخره پول يامفت بايد تو كار يامفت هم هدر بره ديگه!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۷۰
امیدوارم این افراد هیچ وقت برای پیش بردن کارهای خودشون پای دین و یکسری مسایل را پیش نکشند، تا بعضی افراد کج فهم فکر نکنند که هر کی دین داره توی این مملکت داره به نون و نوایی میرسه. و
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۷
۸
مرگ ومرگ هزاران بار مرگ ونفرین بر مش....... وگنده کننده اش
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴۳
۷
با سلام
پول هم چیز خوبی است
ولی ایکاش آدمهای پولدار و البته ثروتمند به فکر آدمهای بی بضاعت هم باشند
اصلا به فکر ارتقاء جامعه خود باشند
من اگر پولدار بودم بجای آنکه فقط به فکر افزایش آن باشم به فکر توسعه و توانمند کردن کشورم با سرمایه گذاری پولم در رشته ها و کارهایی که کمتر سرمایه گذاری شده می افتادم تا حداقل نقش کوچکی در شکوفایی کشورم به سمت توسعه داشته باشم و این توسعه در جهت رفاه عمومی و همچنین اشتغال باشد .
س
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۴۸
۸۸
سلام،آیا تواین دنیا کسی هست که به من کمک کنه وزندگی من را نجات بده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
فقط خودت میتونی به خودت کمک کنی.
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۱۷
۲
به نظرم یکی از افرادی که باید تو این لیست اسمش باشه آقای حاج رضا زن.......... هستش
محمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۰
۲۸
۸
ای کاش همه ای ثروتمندان مثل غول نوکیا بودند از نظر رفتار -مهمان نوازی -خییر- ویک انسان کامل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۱۳
۲۴
بچه مهرآبادی ها رو عشقه
allireza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۰
۳۲
۶
ای کاش ..................................................................................................................... از این ای کاش گفتن ها [کاش من جای فلانی بودم]دلمان گرفت
sss
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۷۰
۶
چرا نمایندهای مجلس و خوده دولتی هارو ننوشتین هاااا چرااااااااااااا
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۳۰
۱۰
سلام حاج مصطفی نشان می ده کتابهای علامه طهرانی(ره)رو خوب شخم زدی
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۵۷
۴
آماری از فقیرترین ها هم بدید!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۷۰
۵
خوب بو د جای آقا زاده ها خالیه
esi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۴۸
۴
سلام بچه ها منم جزو غول ها هستم چون ماهي 700 هزارتومن درآمد دارم تواين وضعيت كه صدها هزار جوان بيكارند ويك ريال درآمد ندارن من در مقايسه با اوا غولم ديگه!!!
دهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۰
۲۶
۵
سلام دوستان من زن دارم ولی حقوقم ماهی 200 تومان میباشد اگر راه چارهای داشتید به من بگید.....!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۶
من میشناسم که اینارو همشونو میخره
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۴
به نظر من این عکسها یه تصویر ظاهر شده از ثروتمندای ایرانه
اینو میدونم یه همدانی ثروتش تا30000میلیون دلار هم میرسه که جای بحث داره
5تا از ثروتمندای ایران که یکیشون این آقا بود تو بحث مالیات بر ارزش افزوده فیلمی بازی کردن که بماند
آقایون پولدار هیچ وقت رو نیسند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۶
۶
هر چی گفتین برعکسش درسته .
ویدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۸
۱۱
کلا خووشحال شدیم که این اقایان رو شناختیم.
Sahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۶
۶
Slm cheghad poldarin shomaaaaa baw mashalahhhhhhhhh
ليلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۵
Pa na pa pas mikhastin man poldar basham:)))))
jalal
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۶
پس از زونوزی ما چه خبر؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۴۷
۵
20سال آینده خودم پولدار نفر اول ایران هستم بیکار
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۲۹
۱۱
ثابت شده در طول تاریخ این ثزوت های هنگفت فقط بین افراد جابه جا شده خوش به حال اونایی خودشون رو یک لحظه جای افراد بی بضاعتی قرار دادن که زندگیشون داره واسه 4قرون ازهم میپاشه ادم میمونه از کجا بگه از پدری بگه که پول نداره و جلو زن و بچش شرمندست هممون میشناسیم کم و بیش.....
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
اره دمت گرم حرفت حق داداش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
منم موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۳
حرفی زدی که هیچکی نمیتونه انکارش کنه معلومه میان هر کلمه ای که گفتی یه دنیا حرفه
روم نمیشه بگم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۷۳
۱۶
من تازه یکساله ازدواج کردم شوهرم کارگره صبح تاشب کار میکنه اما با حقوقش تنها میتونیم شکممون رو سیر کنیم.ارزوی یه النگوی طلا به دلم مونده کاش شوهر منم ثروتمند میشد و برا من طلا میخرید.
علیزاد
|
Iran, Islamic Republic of
احتمالا شما هم از همون کسانی هستید که هرکس اومد خواستگاری قبول میکنند. یکی نیست بگه کسی که نمیتونه زندگی اداره کنه برای چی ازدواج میکنه؟
من خودم ریش‌هام هم داره سفید میشه ولی هنوز ازدواج نکردم چون نمیخوام بچه‌هام مزه فقر رو بچشند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
علیرضا جان چون شما به خدا توکل نداری و فکر میکنی برای اداره ی زندگی باید خودت به تنهایی پول دربیاری و هنوز به برکت مال حلال و وعده های الهی اعتقاد نداری.من 22 سالم بود ازدواج کردم . یکسال بود کارم شروع کرده بودم.به جرات میگم اگر مجرد بودم تا حالا هیچی نداشتم.چون باعث شد دور رفیقام و خط بکشم وبرای آـینده زن و بچم کار کنم و جمع کنم.الان روز به روز به لطف خدا زندگیم و کارم بهتر شده اما همون رفیقامو میبنم هنوز هرچی در میارن خرج مفت میشه .
شما هم خانوم به غیرت و همت شوهرت افتخار کن . النگوی طلا خوبه اما به نظر من شوهر مرد و باغیرت از اون بهتره.این که از صبح تا شب میره یعنی به فکرته .یعنی اون النگوی طلا برای شما تو ذهنشه. اگر یه آدم بی عار بود خوب بود.؟
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۱۷
۵
هرچقدرهم پولدار باشند بازهم از گدا گدایی میکنند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۱۲
۵
سلام فقط از آقای حسین هدایتی کمک مالی میخواستم یا دردمو بهش بگم.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۱۱
۵
اسم منو یادشون رفته بزنن .
اینجانب واوییییییییلا پول دارم . اما نمی دونم کجاست
یوسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۱۹
۵۳
بیخودی برای ثروتمند شدن زور نزنید تنها انسان ثروتمند و قدرتمند هستی حضرت سلیمانه، او نم از نوعه حلالش، خدا به جلال و جبروتش قسم خورد که ثروتمند تر و قدرتمندتر از سلیمان رو نخواهد آفرید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
به نظر من ثروتمند ترین عالم امیرالمومنین علی بن ابیطالب (علیه السلام ) هست و ثروتمند کسی است که یه سر سوزن محبت علی و اولاد علی (ع) داره
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۶
۷
بدک نبود
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
۱۵
۸
دم همشون گرم يه احسنت بلند بالا به اينا كه فهميدن راه و رسم زندگي رو
محمد حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۱
۳۰
۵
چرا مردم به ثروتمندان چنین دید بدی دارند؟ ؟ ؟
رئیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
۳۱
۸
یادمون نره این ثروتمندان بالاخره از فکرشونم استفاده کردن
یک دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۶
۳
من کار ندارم حاج اقای ابریشم چی چه جوری و از کجا اورده اند ولی این را می دانم که هر چی دارن لااقل در امور خیر خرج می کنند . و می دانم دعای هزاران هزار نفر مستمند همیشه پشت سرشان است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۷
۳
غول هاي مال مردم خور و بيت المال بالا كش و معرفي كنيد لطفا" .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۵
۹
چه فایده که خیرشون به کسی نمیرسه آنوقت بخاطر 500 هزارتومن ما باید گرفتار چه کنم چه کنم باشیم
و چون نداریم بدهیمون را صاف کنیم باید بریم زندان و حکم جلب و هزار داستان دیگه که مسلمانی اسمش مال ماست اعمالش مال خارجی ها
بینام ونشون
|
Iran, Islamic Republic of
جالب بود.ولی واقعا ما باید به خودمون بگیم مسلمون؟؟بابا بیخیال من که از خودم خبر دارم چیکاره هستم.بیایم مرد باشیم به خودمون نگاه کنیم ببینیم کجای این صحبتها هستیم.
مرگ بر هر بیشرفی که حق من تو حساب بانکیشه.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹
۹
این همه داشتن به چه دردی میخوره وقتی آخرش هیچی نداشته باشی و دست خالی بری
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
ای ول... خیلی باحال بود. کلی خندیدیم
فاروق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۰
۷
دولتمندی به دلست نه به مال
إحسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۶
۲
اي كاش ما ايراني ها هضم اين مطالب را داشتيم و اون وقت تريليونها دلار پول بي زبون اين مملكت به إمارات رو ساير كشورهاي غربي نميرفت
n.z.o
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۳
عزيزان،بعضي وقتا پول هم خيلي مهمه توسرنوشت،مثل من كه يه شكست به خاطرش متحمل شدم
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۸
۳
با سلام آیا با این آقایان ثروتمند میشه ملاقات داشت یا اینکه چگونه می شود با این آقایان ارتباط برقرار کرد.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۸
۷
خوبه منم انشالله یکی از اینا میشم....ولی با اینا فرق میکنم.
ر.ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۵
۴
يكي از اين آقايون كه خودش رو خير معرفي كرد به من تمام زندگيمو نابود كرد به اون اعتماد كردم گفت وام ميده سي ميليون تا بتونم يه خونه اجاره كنم ولي اين كارو نكرد و آبروي منو برد و صاحبخانه اسباب و اثاثيه مون رو ريخت بيرون . اخه نميدونم اگه ميگفتي نمي تونم كاري كنم چي ميشد حداقل به مردم كمك نمي كنيد قول هم نديد و با آبروي مردم كه به شما اعتماد مي كنند بازي نكنيد .
کاخ نشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۱
۸
۸
کاخنشینانی که هزاران کوخ را نیز ساخته اند و بنابراین همگی غولهای کوخ نشین ساز نیز هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۲ تير ۱۳۹۱
۶
۸
با سلام و خسته نباشي اين چند تن من هم مشاهده كردم ولي چه فايده اين همه ثروتمند تو ايران ما هيچ توجهي به فقرا نميشود اگر هم شود 20% بقيش چي آخرش به كجا ميخوان برن با اين همه پول و سروت اگه نگاشون كنيد از فقيرا هم بدبختر هستن مريض انگار لباسهاي تنشان از تو خاك در آوردن ولي به هر حال اينا همش قديمي هستن فقط ميخوان خود نمايي كنن جلو مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۲۰ تير ۱۳۹۱
۸
۲
منم میگفتی غول پولم
غول برتر ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۱
۶
۴
منم غول چراغ جادو
سینا مستکین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۶ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۷
۳
سلام...
***ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم _منظورش چی بوده ؟ ***
میشه جواب سوالم رو بدید؟
مهدي
|
France
|
۱۹:۳۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱۷
۶
اي ول اقا مصطفي: ولي خدا لعنت كنه اونهايي رو كه باعث اين گرونيها شدن و مردم رو به اين روز انداختند
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۱۵
۲
بابا جون خیلی خودتونو درد سر ندهید "گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند!!!"فقط خدا کنه قدرت دست مردم بیفته !!
عابد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱۰
۹۴
اى كاش ماهم بچه غول بوديم.
اناهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۱۰
۵۵
اینها که قبل از انقلاب پولدار نبودنند.صدقه سر مسولین دورهای مختلف با رانتها و موافقت اصولی حق حساب دادن الان پولدار شدند.... مردم شهید دادنند تا اینها به اینجا برسنند...
گردشگری و تجارت سالم و همچنین صنعت مبلمان ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
۲۰۳
۵۴
حسین ثابت، اسدالله عسگر اولادی و علی انصاری را حمایت کنید چون گردشگری و تجارت سالم و همچنین صنعت مبلمان ایران در صورت موفقیت‌شان منشأ خیر فراوان برای ایرانیان هستند.
قادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۳
۲۷
منم خیلی پولدارم چون پانصد هزارتومان بدهی دارم نمیتونم بدم واقعا که از صبح تا شب دنبال یه لقمه نون حلال میگردیم اینهم آخرش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
۱۲
۲۳
مبارکشون باشه.هفتاد میلیون نفر جمعیت ایران کار میکنه برای چند نفر.عدالت.اخرت عدالته
شاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
۸
۲۶
بابا شما همه یه مشکل دارین این پول نداره این اینقدر داره که نمیدونه چیکارش کنه ایا کسی فهمید که اینا زندگی میکنن یا پوله که داره زندگیشونو میکنه
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
۵۵
۲۵
فقط خودشون میدونن ثروتشون از راه درست به دست اومده یا ... . اگه رانتهای حکومتی نبود شاید امثال ... الان محتاج صدقه بودند. گلی به جمال ثروتمندایی که نون همت و تلاش و تفکر خودشون رو میخورن.
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
۵۸
۲۲
چقدر خوب میشد ثروتمندان کشورمون غولهای اقتصادی رو همچون غولهای کشور کره جنوبی میساختند و باعث سرافرازی ایران می شدند،
متاسفانه اکثریت ثروتمندان کشورمان با ریا کاری و رانت خواری به این ثروتها دست یافتند و با گداپروری و امورخیریه پوششی برروی کارهایشان میگذارند و بجای نقش سازنده ثروتشان در جهت دلالی و تورم استفاده میگردد،به امید قانون مدار شدن کشور
ليلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
۱۲
۲۰
وخداوند به هركس كه دوست داشته باشد مي دهد
از کره مریخ
|
Iran, Islamic Republic of
اره منم شنیدم.واقعا تو قران این جمله هست؟؟چون من قران نمیخونم پرسیدم.لطفا اونایی که میدونن جواب بدن.اخه خبردار شدم ایرانی جماعت اهل نماز روزه قران وکلا اهل دین و دیانت هستن.واقعا هیچ جای دنیا مثل ما ایرانیها پیدا نمیشه.از ایرانی بودن خودم متنفرم.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
۷
۲۶
30 سال کار از همه نوعش الان مستاجر و بدهکار بخاطر یه زره انصاف دیگه میخوام بگم کاش نداشتم.
حسین
|
Canada
|
۲۲:۰۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۶۳
۱۸
این نشان عدالت در حکومت اسلامی وعده داده شده بود است .آیت الله بی عمل فقیر است .مثل عالم بی عمل بی فایده است .بی ارج است .آدرس عوضی ندهید .
منتظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
۱۷
۲۳
دست مرا از این تابوت بیرون بگذارید تاجهانیان ببینند با این همه رنج چیزی با خودم ار این دنیا نمیبرم. (اسکندر مقدونی)
اگر زرین کلاهی عاقبت هیچ
اگر خودپادشاهی عاقبت هیچ
اگرملک سلیمانت ببخشند
در آخر خاک راهی عاقبت هیچ
بیاییم دعا کنیم تا دنیا جهان بدون شیطان راتجربه کند پس برای ظهور او دعا کنید که دعا برای ظهور باعث گشایش کارهای شماست. اللهم عجل لولیک الفرج
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۱ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۲
۳۵
کاش تموم این پولدارا یکی میشدن دست فقرا رو هم میگرفتن شاید اینجوری دیگه فقیر نداشتیم تو ایران
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۰
۳۰
واسه ازدواج نیاز به پنج میلیون وام دارم کسی نیست دست منو بگیره.،؟
khkh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۲۳
۴۶
کسان دیگه ای هم هستند که ازاین ها هم میلیادر هستند ولی خودشونو نشون نمی دن
شکوفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۵
۳۰
اااااا!پس چراعکس منو نزدن؟!!!! ای بابا!!!!!!!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۸
۴
سوال
فرمایش مولا علی(ع)در مورد کاخ چی بود؟!!
این تمام مطلب است و پاسخی در تاریخ انسان .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۲۰۶
۵
هیچ کاخی فراهم نمی آید مگر این که کوخ هایی به وجود نیاورد . آنطور که حضرت علی (ع) می فرماید : " مارأیت نعمه موفوره الاوفی جانبها حق مضیع ( هیچ ثروتی را انبوه ندیدم مگر اینکه در کنار آن حقی ضایع شده بود )"
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۷
۳
همه حرفهاتون صحیح نیست
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۵
۳
همه حرفهاتون صحیح نیست
م م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۵
۳
کدومشون واقعا از هیچی شروع کرده بهش بگین من حاضرم دوماد خونوادشون بشم به شرطی که دخترش زیاد جینگول نباشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۲۴
۶
من هم کم مونده ثرمند بشم دعا کنید معدنم و بفروشم من مثل اونا نیستم به همتون کمک میکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۳۴
۴
من هم کم مونده ثرمند بشم دعا کنید معدنم و بفروشم من مثل اونا نیستم به همتون کمک میکنم
نانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۲۲
۲۱
بالاترین ثروت عقل ودل پاکه پول بجزحرص هیچی نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۲۶
۷
شما همتون یه مشت عوامید که عده ایتون با دین عده ایتونم با اخبار سرتون گرم شده در صورتی که واقعیت یه چیزه دیگست دین یه چیزه دیگست و زندگی کردن یه چیزه دیگست کاش میفهمیدید قانون دنیا چیه...
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم قانون دنیا را برام توضیح بدی .ممنون وحرفتونو قبول دارم.
اردشیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۸
۴
قانون دنیا قانون جنگل نخوری میخورنت
پوپک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
۴۰
۴
خوش به حالشون
غریب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۴
۴
بنده دریکی ازشهرهای مرزی ایران زندگی میکنم مشکل مالی بزرگی دارم که شاید باخودکشی خودم رااززیرباربدهی هام خلاص کنم شمارابه خداکمکم کنیدنجاتم دهید بنده باآبروزندگی کردم
نوکرخدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۸
۳۱
سلام.متاسفانه دربزرگ کردن افراددرجوامع جهان سوم ایران رتبه اول روداره ازنظرچاپلوسی وتملق. من دامادیکی ازاقوام نزدیک هشت ثروتمندبرترایران هستم اصالتاقشقائی هستم ودستموجلوایشون به عنوان کمک مالی درازنکردم پروژه ای پیشنهاددادم که طی دوره چهارساله چهارهزارمیلیاردتومان براش سودخالص داشت اماجواب رددادند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۴۱
۴
خیلی از اینا پولدارتر هم داریم ولی حواسشون جمعه کسی سر از کارشون در نیاره
یه دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۵۴
۴
دارن که دارن
به ما چه ربطی داره اصلا خوشبحالشون
خوب شد؟
اینا مهم نیس مهم اینه که پیش خدا چه جوری باشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۴
۴
يكي تو راست ميگي يكي پيناكيو
naz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۲۰
۳
خودتون رو ناراحت نکنید به درک اسفلوسافلین که پولدارن میتونن راحت بخورنالان پیام میدن خط شما حک شده پیامتون ثبت نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۸
۳
ثروت چيزه خوبيه!!اما بشرطي كه از راهش بدست بياد و در راهش مصرف بشه!ثروتمندان يادشون نره كه مال فقير و فقرا هم تو اموالشون هست كه از اون به زكات ياد ميشه كه حتم بايد به فقيرا بدن!
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۴
۵
ثرونمندتر از اینها زیاده اینها کی هستند
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱۶
۴
زیاد به خودتون دردسر ندین.این ادمایی که در موردشون حرف زدین در مقایسه با اون بالا بالایی ها دونه ارزن مقابل کوه هستن .البته بخاطر اینکه تو کشور اسلامی هستیم.خدا رو شکر هممون خوابیم خبر نداریم .تازه فهمیدن سودی که بانکها بابت تاخیر میگیرن ربا هست .فقط خدا رو شکر کنین که خوابیم.
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۱۹
۲
اینارو که همه میشناسن ناقلاااااااااااا برو سر اصل مطلب اون درشتاشو بنویس عزیز دل اون سلطانهایی که الان امپراطور شدن!!!
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۱۱
۲
عاقبت خاک گل کوزه گران خواهیم شد
عسل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
۲۱۷
۶
این همه پول ما واسه 4 هزار تومان باید جون بکنیم اینا فقط از صبح تا شب میخورن
عباس عظیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۹
۶
ایکاش از اینها هزاران هزار بود . باور کنید وجود اینها ضرری نداره هیچ هر کدام از این اشخاص یعنی هزاران جوان شاغل و هزاران هزار خانواده مرفع . خدایا بازم از این افراد خلق کنن . حتی اگر از میان کسانی که ما خوشمون نمیاد . اما دشمن نیستن . اقایون .خانمها ثروت چیز بدی نیست . دعا کنید از اینها زیاد بشه اما دست دولت و مفسده ها از اقتصاد کوتاه بشه
omid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۸
۵
خوب میشد واسه ی شب جا فقیرا باثروتمندا عوض میشد ای خداااااااااااااااااااااااااااا
نیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۱۲
۷
"هیچ ثروتی در جایی انباشته نمی‌شود، مگر اینکه حقی در کنار آن از بین رفته باشد"

ولی این اقایان پولدار نگران نباشند ووجدان درد نگیرند کافیه سهم سادات وطلاب را کنار بذارند .....
نادیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۴
۱۰
خیلی چرت بود
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱۱
۲
فقط ثروت داشتن کافی نیست خدا اینشا الله هیچ بنده ایو محتاج بنده دیگرش نکنه به هرکی هم ثروت داد جنبشم بده
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۲۳
۲
پول و ثروت رو بیخیال .. زندگی کن حتی تو هر شرایط سختی که داری میگذرونی .......
ناشناس
|
France
|
۰۸:۱۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۶۱
۳
چه آدمهای محترمی !!!!!
سرباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۱
۶۱
۲
جرات دارین اسم گردن کلفتشونو بگین میدونین که کیو میگم واردات خودرو ب ام و تا تلویزیون سونی دست اونه به هر حال ما که حسود نیستیم اما لطفا جهت شفاف سازی اسم مفاسد اقتصادیم بگین بد نیست یه نگاهیم بندازین ببینیم کی خودرو اقای رییس جمهورو خریدن به ما هم بگین بدونیم اقایان شفاف ساز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۲۳ آبان ۱۳۹۱
۹
۵
منم فقيرترين مرد کره زمينم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
فقیر بودی اینترنت نداشتی
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۱
۶
۳
خوب بود خيلي عالي
سی جی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
۴
۴
هر اتفاقی بیوفته فقط فقط سکوت. پولدارن یا فقیرن به ما چه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱
۵
۴
خوشحال باشيد كه ماني نداريد به اندازه اي داشته باشيد كه سلامت باشيد نه اينكه انقدر داشته باشيد كه دلتون به هيجي شاد نباشه و فرزندانتون از ماني زياد از دل خوش نبودن دست به خودكوشي يا مواد بزنن ماني در هدي باشد كه ادم را محتاج كسي نكند همي اون ثروتمندان همشون فرزندان نا اميد دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱
۲
۶
من نوشتم ولي متنمو نزاشتيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۱
۱۳
۲
خدایا پس چرا به ما نمی دی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی بازم شکرت که سالمیم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۱
۶
۶
پس اسم من توشون نبود ؟!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۱
۴
۹
خیلی مصخره بود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۲۰ آذر ۱۳۹۱
۷
۵
راست میگه اسم سعید کو؟
(غول دلخوشی)
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۸
۶
مسلماً برای اینکه به اینجا رسیدن تلاش کردن و حالا این نتیجه تلاششونه البته لطف خدا من فقط میتونم دعا کنم که روزی یک هزارم درآمد این آقایون رو داشته باشم
بردیا
|
France
|
۱۸:۲۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۶
۲
لطفا اگه کساییمثل بیل گیتس یا استیو جابز هم دارین رو کنین
مجيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۱۳
۴
سلام به همه به خداوندي خدا بزرگترين ثروت محبت علي و اولاد علي كه هر چي تو دلتون بيشترش كنيد ثروتمند تريد يا علي
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۱
۱۱
۵
اینا شاید ثروتمند باشند اما همه می دونیم که اون نفرای اول چه کسایی هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۴ - ۰۵ دی ۱۳۹۱
۷
۹
سلام دوستان
خوشا بحال این دوستان که تونستند پولدار باشن. ما بدبختیم
سعیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۱
۹
۵
زنده باد محمد، پاسخ سنجیده و بجایی به علیزاد دادی من هم موافقم، من به عینه می بینم که برادرانم قبل از ازدواج از مال دنیا چیزی نداشتند ولی پس از مدتی کوتاهی از زمان ازدواجشان با توکل به خدا و سعی و تلاش وضع زندگیشان روز به روز داره بهتر میشه و این فقط و فقط به برکت ازدواج و الطاف و قول و وعده خداوند است که روزی همسر و فرزندان را میدهد. 
یاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۰۵ دی ۱۳۹۱
۱۰
۴
افرین به شما ها دارید برای اینا غصه میخورید یه کم به فکر خدتونم باشید
یاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۱
۹
۳
افرین به شما ها دارید برای اینا غصه میخورید یه کم به فکر خدتونم باشید
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۱
۵
۵
سلام دوستان ناشناس...خدا بزرگترین نعمت هارو میده.منم دوست دارم پولدار باشم ولی واسه خرج عروسیم موندم و دارم وام 21درصدمیگیرم.انشاالله خدا به همه کمک میکنه البته اول نوبت منه پولدار بشم بعد بقیه...یاعلی
محمد
|
United Kingdom
|
۱۳:۱۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۶
۴
خیلیاز اشنایی با این اقایون خوشحال شدم
رسول
|
United States
|
۱۳:۴۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۸
۴
خدا بیشترشون بده من که تو اجاره خونم موندم چه برسد به اینکه شکمه زنو بچهمونا سیر کنیم
وحيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۸
۵
خوشا به حل ان ها كه غرق در پولان انان زحمت كشيده اند
بیچاره
|
United Kingdom
|
۱۹:۱۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۴
۵
زندگی من همش شده حسرت بی پولی روزی 1 بسته سیگار جوان 31 ساله لیسانس حسابداری بیکار... من دلم نمیخاد مثل اینا ملیاردر بشم دلم میخاد و میخاست بتونم شرایط ازدواج و یک زندگی ساده رو مهیا کنم با این شرایط فکر نکنم بشه... خوب خدا دوسشون داره ماهارو دوست نداره که نمیده... والسلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۸
۵
رفسنجانی جزء ثروتمندان هست یا نیست ؟
طاهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۱
۷
۳
ممنونم از نوش ته ي شما من از روي اين چيزا انشا نوشتم
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۱
۱۰
۱۱
من معتقدم که هر کس تو این دنیا به جایی رسیدی از عرضه و لیاقت خودش بوده
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۱
۱۵
۶
چرا قول های اختلاص رو معرفی نمیکنید!چرا!!!!!!!!!
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۸
۶
تمام آرزوم اینه که دیگه هیچ کسی رو در حسرت داشتن چیزی نبینم...ای کاش هیچی نداشتم اما به عشقم میرسیدم...زهرا کجائی؟دلم هواتو کرده...ازدواج کردی؟یا هنوز سر قولت هستی؟من هستم اما تو نباش...کریم
ساره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۸
۴
مرسي خوب بود
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۱۲
۸
دوستان کسی که مال خودشو ببخشه به این و اون سرمایه دار نمیشه پس اینا ندادن که جمع شد والا الان به یکیشون بگید احتیاج دارم مبلغی ببینید میدن اگه دادن آدرس بدین منم برم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۷
ما که پولدارتر از اینارو هم تو ایران دیدیم .
غفبق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۱
۷
۱۵
بترکه چشم حسووود
سعید
|
United States
|
۲۱:۴۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۳
اینها رو نشون دادید درست بس راه حضرت علی که میگیم چی شد با ثروت این اقایون دل زیادی از مردم ایران خوش میشه ولی حیف که نمیدونم...!
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۹
۱۲
دست راستشون روسرم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
۷
۶
آقا مصطفی درست می گی؟؟
رويا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۲۰
۱۱
خوشبحالشووون!خدا براشون زيادترش كنه و ايشالا كه باكمك به بقيه عاااااقبت بخير بشن
ببببببب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۷
۸
گل گفتی
shima
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۱
salam. mamnooooon. az site iranianpath.ir ham khosham omad. fi shoma rabti dareh ya na?
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۶
انشاااااااااالا همین روزا من هم میرم قااااااااطیییییییییی پولدارا اگه پدر زنم بمیره? شمممممما هم دعا کنید،
علی
|
United States
|
۱۰:۳۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۰
از م... ف... صاحب 3 نیروگاه برق در اصفهان مطلب ننوشتید
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۰
چه افرادی که به خاطر فقر خودفروشی کردند چه افرادی که به خاطر فقر معتاد شدند چه زندگی هایی که به خاطر فقر از هم پاشید چه ازدواجهایی که به خاطر فقر سرنگرفت چه مریضیهایی که به خاطر فقر درمان نشد و ... چه افرادی که پول نفت من و شما را خوردند و ...
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۰
افرین بر نظر مصطفی که چه زیبا گفتی
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۰
هرچی باشی آخرش یه جای دومتری هستش .ضمنا اگه تومیتونی مث اینا حروم بخوری من بهت قول میدم ثروتت بیشترازاینابشه چون اینا مال دهه 50تودهه 60یا70پس باهوشتری ازشون .فقط باید راه حرومخوری روخوب یادبگیری.راستی توشهرما یکی هست که بهش میگن سلطان مرمرایران ایشون همراه برادرش رفته بوده کشورگرجستانو بخره امانفروخته بودن
تهرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
۲
۲
کسانی دیگرهستند که شاید شما دوست نداشته باشید بنویسید.امامن میگم:اقای ی... ای. کردستان-مریوان.اقای ا.ای. کردستان-مریوان-اقای م. مالک باشگاه م. وجزء خریداران مالاگای اسپانیا و........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۴
۷
۱
ای خدا.....
من فقط 3 میلیون میخوام!
میخوام دماغمو عمل کنم
آی اونی ک میخوای بری بهشت شماره کارتمو بدم؟؟؟؟
3میلیون ک چیزی نیست
اجرتون با امام حسین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
خوب
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
شما بشینین اینجا فحش بدین اونا بشینن فکر کنن چطور پول دربیارن!
دلیل وضعیت کنونی هر فردی کاملا واضحه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
۱
۰
قضاوت نکنین من هیچکدومو نمیشناسم ولی اقای جابریان رو که فقط اسم ایشون رو تو محلمون شنیدم کمی میشناسم که ادم بزرگی هستن و مسجد میسازن و خیلی به مردم فقیر کمک میکنن مطمئنا بقیشونم همینطورن
اسما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
۱
۱
منم پول شهریم مونده
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
با سلام
از شما عزیزان فقط درخواست 2،500،000 تومان را از شما عزیزان را دارم بخدا بخاطر مریضیم به چه چه کنم افتادن اگه عزیزی این مبلغ بده برای کرایه خونم یه دنیا تشکر میکنم
دلسوخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
رکوردهائی که تائب زده است باید رسانه ای شود باید مورد توجه قرار بگیرد و از آنجا که رکوردهای تائب عرفانی و روحانی می باشد امید است مورد توجه انسانهای بزرگ و جوانمرد قرار بگیرد مورد توجه ورزشکاران و فرهنگیان و هنرمندان و خوانندگان عزیز کشورمان باید باشد باید مجموعه های خیرخواهانه مورد توجه باشند چون پشتیبانی بنام خداوند دارند چون نیازمندان عیال خداوند به شمار می آیند و کسی همچون تائب پیدا نمی شود که اینچنین جوانمردانه و دلیرانه پشتیبان مظلومان باشد و خودش را به آب و آتش بزند انسانهای توانای ما در سطح بالا طبیعتا نمی توانند گره گشای دردمندان در این سطحی که تائب می اندیشد باشند پس فقط از صخا حمایت کنند تا تائب آسان خدمات ارائه نماید ما به توجه ثروتمندان در صخا نیاز مبرم داریم برای پیشرفت و رشد و شکوفائی صخا نیاز به توانایان داریم توانایان با این تاکیدات تائب در مقالات مختلف باید واکنش مثبت نشان بدهند چون چشمهای بسیاری از دردمندان به صخا دوخته شده است تائب در قرض الحسنه صخا رکورددار بهترین جذب و جلبهاست تائب در صخا رکوردار بهترین عنایتها و توجهات است تائب در صخا رکوردار بهترین فداکاری می باشد تائب رکوردار بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران است پس شایسته بهترین همکاری و حمایت می باشد لایق و شایسته نگاه ویژه است نگاه ویژه بهترین عزیزان همانطور که به یوسف عزیز مصر نگاه ویژه نمود نگاه ویژه شایسته بهترین عزیزان است و تائب بهترین عزیز و حبیب خداست تائب عاشق همه مردم است مخصوصا هنرمندان و ورزشکاران محبوب و زحمتکش مردم ما هم عاشق زحمتکشان هستند (این فرد لایق حمایت میباشد .صخا را جستجوکنید تا بشناسید
مریم
|
Netherlands
|
۱۲:۵۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
سلام توروخدا ی ادم با خدا ب ما کمک کنه داریم از گرسنگی میمیریم هیچی نداریم بخوریم الان 3 روزه چیزی نخوردیم خواهرم تا حالا دوبار بیهوش شده از گرسنگی توروخدا کمکمون کنید التماس میکنم کمکمون کنید .....
مریم
|
France
|
۱۷:۰۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
سلام توروخدا یک با خدا ب ما کمک کنه داریم از گرسنگی میمیریم هیچی واسه خوردن نداریم التماس میکنم بهمون کمک کنید چندروزه چیزی نخوردیم داریم از حال میریم خواهرم تا حالا 3بار بیهوش شده از گرسنگی شمارو ب حضرت زهرا کمکمون کنید .مستاجرم هستیم کرایه خونه ام نداریم بدیم صاحب خونه بهمون گیر داده خونه رو خالی کنید .بس که ب این سایتایم مراجعه کردم جوابما ندادن دیگه داریم دیوونه میشیم توروخدا یکاری واسمون کنید ...
مریم
|
France
|
۰۸:۵۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
سلام توروخدا ی با خدا ب ما کمک کنه داریم از گرسنگی میمیریم هیچی نداریم بخوریم الان چندروزه چیزی نخوردیم داریم از حال میریم توروخدا یکی ب ما کمک کنه خیلی وضمون بده ....
زیبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
سلام دوستان دختر دانشجو دارم پول شهریه نداشتم این ترم دانشگاه نرفت خودم مریضم بیکارم مستاجرم دوماه با اینماه کرایه هام مونده هیچی واسه خوردن نداریم کسی رو هم ندارم کمکم کنه. لطفا کمکم کنید.
مریم
|
Netherlands
|
۰۳:۰۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
سلام توروب حضرت زهرا ی ادم با خدا ب ما کمک کنه هیچی نداریم بخوریم داریم از گرسنگی میمیریم الان چندروزه چیزیم نخوردیم داریم از حال میریم شما رو ب خدا کمکمون کنید....
تارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
هرکسی واسه داشته هاش زحمت کشیده. و این دلیل نمیشه اگه منو امثال من فقیر هستن به کسایی که پول دارن تهمت دزدی بزنن. من خودم یه آدم اس و پاس و بی سر پناه هستم و سرپرستی ندارم . حتی درزغ از یک ریال پس انداز ولی چاره ای نیست جز ساختن وسوختن. من عاجزانه تقاضای کمک دارم و منتظر جواب میمونم. اگه بخوام دردامو بگم باید با حداقل صد صفحه خلاصش کنم ولی چیزی نمیگم اگه کسی که این نوشته رو میخونه و واقعا از ثروتمندترین افراد ایرانه خودش درک و معرفت داشته باشه. حداقل دستمو میگیره و یا بهم زنگ میزنه. ولی اگه واسش مهم نباشه بی تفاوت میگذره. من التماس و گدایی نمیکنم ولی انتظار انسانیت دارم.منتظر جوابم
مریم
|
France
|
۰۹:۳۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
سلام توروخدا ب ما کمک کنید هیچی نداریم بخوریم توروخدا دختریم .شماره تماس ....
مریم
|
United States
|
۲۱:۴۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
سلام توروخدا یه با خدا ب ما کمک کنه داریم از گرسنگی میمیریم هیچی نداریم بخوریم الان چندروزه چیزی نخوردیم داریم از حال میریم ب هرجایم رفتیم کمکمون نکردن التماس میکنم شما کمکمون کنید 4تا خواهریم با پدرومادر پیری توروخدا کمکمون کنید خواهر کوچکم تا حالا دوبار از گرسنگی بیهوش شده توروخدا کمک کنید حداقل ی چیزی بگیرم بدم خواهرام بخورن کرایه خونمون رسیده نداریم اونم بدیم اگرم ندیم از خونه بیرونمون میکنن شمارو ب خدا کمکمون کنید التماس میکنم کمکمون کنید .شماره تماس ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
۰
۰
سلام.خسته نباشید.همسرم فوت کرده یه دختردارم که درحال حاضر هم دانشجوئه هم عقد واسه جهیزیه کمک میخوام توروخدا خیرین کمکم کنید حدود یکساله عقد کرده توان خرید جهیزیه ندارم
رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
۰
۰
سلام دوستان اگر دقت کرده باشید اکثریت نظرها مثل هم هَست و اکثرا از آدمای پولدار بدمون میاد و بهشون بدو بیراه میگیم. این به خاطر اینه که ما خدارو باور نداریم و همینطور عدالتش رو.
فکر می کنیم با چندین نفر که شاید تعدادشون زیاد هم نیست پارتی بازی داره.
ولی باور کنید که این طرز فکر درست نیست.
به قول یکی از فیلمای پرویز پرستویی((اسشو نمیگم که نرید دوباره ببینید وقتتون هدر بره) می گفت به اندازه تموم آدم ها راه برای رسیدن به خدا هست) ، و از طرفی انکه دندان دهد نان دهد پس کافیه یه خرده با خودو خدای خودمون رو راست تر و منطقی تر باشیم خداوند برای تمام من و شما راه برای پول درآوردن و راحت زندگی کردن در هر زمان و مکانی قرار داده با هر شرایط سختی و حتی تورم خیلی بالا .
فقط کافیه که با خدا رفیق باشیم و باورهای مثبتی داشته باشیم.
باور کنید اینا حرفای من نیست. اینا حرفای افراد موفق دنیاست. فقط کافیه که یه سرچ ساده تو نت بکنید تا با یه سری قوانین آشنا بشید...
مثل رابرت کیوساکی
جیم ران
ناپلئون هیل
وین دایر
آنتونی رابینز
و خیلی های دیگه وقتی که سرچ کنید به دنیای موفقیت متصل میشید و هر کسی متناسب با شغل تحصیلات سن و تخصصش می تونه به موفقیت های چشم گیری برسه که اصلا باورش نمیشه که راه رسیدن به موفقیت اینقدر ساده باشه.
بی زحمت به جای بدگویی کردن نسبت به سرمایه دارها که اکثریت انسان های شریفی هستن بریم مطالعه کنیم و روی خودمون سرمایه گذاری کنیم.
بعضا هم شاید در بین ثروتمندان اشخاصی باشند که انسانیت رو زیر سوال ببرن ولی سعی کنیم همرو بایه چوب نرونیم.
ممنون از نگاه های قشنگتون که این متن رو خوندید
به امید ایرانی آباد به دور از هرگونه فقر

پ. ن:بنده هم سرمایه دار نیستم که بگید درد مارو نمیدونه منم یه شهروند ساده ام که به تازگی متوجه قوانینی در این جهان شدم
سحر کیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
۰
۰
عذر میخوام چه جوری باید جناب آقای محمدرضا هدایتی مالک صنایع استیل آذین رو ملاقات کردم با چه شماره ی وچه آدرسی میشه راهنمایی کنید ممنون میشم
دیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
۱
۰
سلام من تعریف اقای یاسر میراحمدی و خیلی شنیدم کسی هست منو به ایشون معرفی کنه شاید ازین مکافات نجات پیدا کنم
حسنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۷
۱
۱
مسخرس، کلی واردات دارن همه تولید کنندگان رو زمین زدن بعد از اون ور برای اینکه خدارو گول بزنن یک هزارم ثروت نامشروعشون که از حق و خونه مردمه میدن خیره و محرومان رو دعوت میکنن برای اینکه خودشونـ رو خر کنن، وارد کنندگان نوکیا هستن باعث رشد اسراییل بعد یه عده برای اینکه خودشون رو روشن فکر نشون بدن میان میگن قضاوت نکنید، دزدان و اقازاده ها نامنبرده شده هم که تکلیفشون معلومه، اگه راست میگید تولید کنید نه واردات، با بیچاره ها وارد کننده ها حقتون رو خوردن بعد شما برای اینکه انگ حسادت و ایرانی کوته فکر بهتون نزنن میاین میگین نون مغزشون رو میخورن نوش جونشون ؟ من فکر میکنم دزدان قبل از اینکه پول ایرانی ها رو دزدیده باشن استقلال فکری رو از شما دزدین
حسین قاضی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۷
۰
۰
سلام من نظر به کار افرینی و سلامت و وجدان کاری وجوان موفق کارافرین یاسر میراحمدی و از همه اینا ارجح تر میبینم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
۲
۰
کسانی که جزو ده نفر اول ثروت مندان دنیا هستند مانند جوزف بزوس و وارن بافت و بیل گیتس
و هفت نفر بعدی آنها شانس آوردند که در ایران نیستند و یا ایرانی نیستند که اگر در ایران بودند یابجرم مفسد فی الارض الان اعدام شده بودند یا اگر اعدام هم نشده بودند خود ما مردم کاری میکردیم که از ایران فرار کنند
jabarimehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
۰
۰
درود برشماای نور چشمی های خدا به هر دری تاحالا زدم درا بروم بستند اگر میشد یه پراید حتی مدل پایین بدید به من قسطی برج ۴۰۰میتونم بدم که هم باش برم تاکسی هم توزمستون خودم وزن وبچم یخ نزنیم تو بهار هم یه زنبور از بال هوا نرد تو یقمون بگزدمون حالا از شما ثروتمندا تقاضادارم کمکم کنید این در را هم روم نبندید
حمید م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
۰
۰
قضاوت با خدا