۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

تصویرسازی غرب از بشار اسد +عکس

شبکه صهیونیستی رسانه‌های جهانی هیچگاه نه در جریان ادعای قتل عام توسط دولت آقای بشّاراسد و نه هنگام طرح پرونده حمله شیمیایی به مردم سوریه نتوانستند سندی رسمی را مبنی بر صحّت ادعاهای خود منتشر کنند.
کد خبر : ۲۱۳۹۴۸
صراط: این تصویر را خبرگزاری رویترز منتشر کرده و در توضیح آن نوشته است: «یک دختر مجروح که در اثر حمله نیروهای هوایی رژیم سوریه، وابسته به رئیس‌جمهور بشّاراسد در منطقه باب‌الحدید در نزدیکی حلب زخمی شده است»

تصویرسازی غرب از بشار اسد +عکس
 
انتشار این تصویر در حالی است که شبکه صهیونیستی رسانه‌های جهانی طی نزدیک به وقوع 5 سال بحران در سوریه و جنگ دولت قانونی این کشور با تروریست‌های مورد حمایت آمریکا؛ از نسبت دادن هیچ دروغی به دولت سوریه پروا نکرده‌اند.
 
این در حالی است که اگرچه شاید دولت سوریه نیز در اوایل وقوع این بحران مرتکب اشتباهات قابل مؤاخذه‌ای شد اما بارزترین تهمتی که رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند به آقای بشّاراسد رئیس جمهور سوریه نسبت دهند و البته دولت سوریه نیز بنا به اخبار مستند و دلایلی عقلی هرگز مرتکب آن نشده تهمت «مردم‌کُشی و قتل عام شهروندان سوری»! است.
 
علت زخمی شدن این کودک بر اساس منش دروغ‌گویی رسانه‌های غربی، شاید لزوماً حملات هوایی ارتش سوریه نباشد (چه اینکه سوریه اخیراً و برای چندمین مرتبه از سوی جنگنده‌های صهیونیست‌ها بمباران شد!) اما از سوی دیگر باید دانست به همین دلیل ساده که «در جنگ وقوع هرچیزی ممکن است» لذا باید در وهله اول و در گام اصلی، عاملان وقوع جنگ در سوریه و حامیان مشخص تروریست‌های این کشور مورد مؤاخذه قرار گیرند نه کسانی که بعداً و بواسطه بروز این بحران شاید مرتکب اشتباهاتی شده باشند.
 
آمریکا، عربستان سعودی، قطر و ترکیه از روز اول بحران سوریه بطور علنی اقدام به حمایت همه‌جانبه از تروریست‌های حاضر در سوریه کردند.
 
گفتنیست شبکه صهیونیستی رسانه‌های جهانی هیچگاه نه در جریان ادعای قتل عام توسط دولت آقای بشّاراسد و نه هنگام طرح پرونده حمله شیمیایی به مردم سوریه نتوانستند سندی رسمی را مبنی بر صحّت ادعاهای خود منتشر کنند.
منبع: فارس