۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

دستگیری باند سارقان اینترنتی گنبد

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدكاووس استان گلستان از دستگیری باند سارقان اینترنتی به مبلغ 60 میلیون ریال در این شهرستان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر : ۲۱۴۲۲۱
صراط:فرمانده انتظامی شهرستان گنبدكاووس استان گلستان از دستگیری باند سارقان اینترنتی به مبلغ 60 میلیون ریال در این شهرستان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدكاووس گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گنبدكاووس به شكوائیه شخصی با هویت معلوم مبنی بر اینكه از حساب وی به صورت اینترنتی مبلغ 60 میلیون ریال به صورت غیر مجاز برداشت شده، موضوع در دستور كار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ "عسگری" افزود:با بكار بردن کارهای تخصصی و انجام دادن تحقیقات گسترده‌ در فضای مجازی، سرانجام ماموران پس از اقدامات تخصصی و ویژه توانستند مشخصات واقعی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر كنند كه متهم در بازجویی‌های اولیه ابتدا موضوع را انكار كه پس از روبرو شدن با مستندات پلیسی به بزه ارتكابی اعتراف نمود.

وی تصریح کرد: مشخص گردید كه شاكی با یكی از همدستانش و با در در داشتن رمز دوم بانكی حساب شاكی و سوء استفاده از اعتماد وی پس از گذشت مدتی و با همكاری دو تن دیگر و گرفتن یك شماره حساب فرد سابقه دار، مبلغ به سرقت رفته را به حساب آن فرد سابقه دار انتقال داده و پس از آن شصت میلیون ریال را بین جهار نفر تقسیم كرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدكاووس در خاتمه بیان کرد: متهمان هدف از این اقدام خود را كسب منافع مالی اعلام كرده و اظهار كردند تصور اینكه شناسایی شوند را به هیچ عنوان نمی كردند.

سرهنگ عسگری در پایان ابراز كرد: متهمان به همراه پرونده تشكیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا