۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

سانتافه 2کارگر را به اعماق چاه فرستاد

بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو در خيابان جنت آباد شمالي، دو کار افغاني که در حاشيه خيابان در حال حفاري بودند به داخل چاه سقوط کردند.
کد خبر : ۲۱۴۲۲۶
صراط: بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو در خيابان جنت آباد شمالي، دو کار افغاني که در حاشيه خيابان در حال حفاري بودند به داخل چاه سقوط کردند.

 ماموران کلانتري 138 از طريق تماس شهروندان با سامانه مرکز فوريت هاي پليسي 110 تهران بزرگ از برخورد دو دستگاه خودروي سانتافه و وانت پيکان در يکي از خيابان هاي جنت آباد شمالي‌ مطلع شدند.

ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند يک دستگاه خودروي سانتافه با يک خودروي وانت پيکان برخورد کرده که بر اثر اين حادثه وانت پيکان از مسير منحرف و با تجهيزات حفاري که در حاشيه خيابان مستقر بود برخورد مي‌کند.

در بررسي هاي بيشتر ماموران دريافتند پس از برخورد خودرو يک کارگر که در دهانه چاه مشغول کار بود دچار آسيب‌ديدگي شد و يک کارگر ديگر که در درون چاه در عمق 40 متري مشغول حفاري بود پس از برخورد و پاره شدن سيم بکسل کارگر از عمق 40 متري به عمق 50 متري چاه سقوط مي‌کند و در همان محل محبوس مي‌شود که آتش‌نشانان بلافاصله با تجهيزات کارگر 20 ساله افغاني را خارج و تحويل عوامل اورژانس دادند.

براساس گزارش سايت پليس، هر دو کارگر مصدوم شده بلافاصله به بيمارستان منتقل و عمليات به پايان رسيد.
منبع: ابتکار