۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴

سرقت 37میلیونی شاگرد از صاحب کار

اعتماد صاحب کار سرقت 37 میلیونی را رقم زد.
کد خبر : ۲۱۴۴۳۱
صراط: شاگردی که پس از سوء‌استفاده از اعتماد صاحب کارش 37 میلیون ریال از حساب وی به سرقت برده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.  سرهنگ «یزدان نیکنام» رئیس پلیس فتای استان البرز در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت مردی مبنی بر برداشت 37 میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرارگرفت.

وی افزود: در بررسی حساب شاکی مشخص شد 37 میلیون ریال از حساب مالباخته به صورت اینترنتی برداشت شده بنابراین مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های کشف نوین جرم دریافتند متهم در چند مرحله اقدام به خرید اینترنتی کرده است. مأموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام تحقیقات شبانه‌روزی موفق به شناسایی مجرم و دستگیری وی شدند.

رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: متهم در بازجویی‌های مأموران در خصوص نحوه برداشت پول از حساب صاحب کارش اذعان داشت که چندی پیش به عنوان شاگرد در مغازه شاکی مشغول به کار شدم و با اعتمادی که صاحب کارم به من داشت کارت عابر بانک خود را در اختیارم قرار داده بود تا اینکه پس از مدتی وسوسه شدم تا رمز دوم کارت را فعال کنم تا در موقع نیاز اقدام به برداشت پول از آن کنم.

سرهنگ نیکنام افزود: مدتی از این ماجرا گذشت تا اینکه صاحب کار متهم، وی را از مغازه اخراج کرد و در پی این عمل وی، او به این فکر افتاد تا این اقدام صاحب کارش را تلافی کند.

متهم بتدریج و در فواصل زمانی متعدد اقدام به برداشت 37 میلیون ریال از حساب صاحب کارش می‌کند که در نهایت دست وی رو شده و توسط پلیس دستگیر می‌شود. سرهنگ نیکنام در پایان با هشدار به شهروندان از آنها خواست کارت عابر بانک خود را در اختیار هیچ فردی قرار ندهند و عملیات‌های بانکی را شخصاً انجام دهند تا در دام سارقان گرفتار نشوند.

منبع: ایران