۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

پزشک تحت گروگان در دزفول آزاد شد

آزادی پزشک از غار گروگانگیران موجب آرامش مردم نگران در دزفول شد.
کد خبر : ۲۱۴۴۴۴
صراط: آزادی پزشک از غار گروگانگیران موجب آرامش  مردم نگران در دزفول شد.

مردم این شهر که نگران حال پزشک سرشناس بودند وقتی وی را سوار بر وانت و در اسکورت پلیس دیدند که لبخند می‌زد نفس راحتی کشیدند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: عاملان اصلی ربایش پزشک دزفولی هنوز متواری هستند و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان، احمد قهرمانی اظهار داشت: دهم آذر93 یک پزشک توسط گروگانگیران ربوده شده و تبهکاران برای آزادی وی از خانواده‌اش 600 سکه طلا خواستند.

وی ادامه داد: با اقدامات قضایی و پلیسی، ظهر سه‌شنبه هجدهم آذرماه جاری، یکی از آدم‌ربایان هنگام تبادل سکه‌ها دستگیر شد و اسارتگاه پزشک را لو داد.
قهرمانی گفت: مأموران بلافاصله به این مخفیگاه که یک غار در کوه‌های الوار گرمسیری بود، اعزام شدند و توانستند پزشک ربوده شده را به شهر بازگردانند.

دادستان دزفول با بیان اینکه دو آدم‌ربای اصلی متواری هستند، افزود: رئیس باند سابقه آدم‌ربایی و شرارت در گذشته داشته و پیش از این تحت تعقیب پلیس بوده است.

قهرمانی هشدار داد: دستگاه قضایی با برهم زنندگان نظم عمومی و مخلان امنیت قاطعانه برخورد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با انتشار سلامتی پزشک ربوده شده، آرامش به شهر بازگشته است و همزمان تلاش دادسرا و نیروی پلیس برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول در پایان عنوان کرد: پرونده تا زمان دستگیری سایر گروگانگیران و صدور کیفرخواست به صورت ویژه در دفتر دادستانی دزفول پیگیری می‌شود.
 

منبع: ایران
برچسب ها: گروگانگیری دزفول