۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

شبیخون پلیس به باند سرقت مسلحانه

بزرگترین باند سرقت مسلحانه جنوب سیستان و بلوچستان متلاشی شد.
کد خبر : ۲۱۴۴۵۷
صراط: فرمانده پلیس این استان گفت: مأموران در عملیاتی ویژه بزرگترین باند سرقت مسلحانه در جنوب استان را متلاشی و اعضای آن را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار حسین رحیمی گفت: با وقوع چند سرقت مسلحانه و ایجاد نا امنی و شرارت در شهرهای جنوبی استان بویژه ایرانشهر، سرباز و چابهار اقدامات لازم از سوی نیروهای پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان و مخلان امنیت عمومی آغاز شد. 

وی افزود: مأموران در ادامه تحقیقات گسترده تخصصی یکی از اعضای اصلی باند را شناسایی و در عملیاتی هماهنگ وی و هفت عضو دیگر این باند را دستگیر کردند.

فرمانده پلیس اظهار داشت: دزدان تاکنون به سرقت بیش از شش خودرو، 50 موتورسیکلت و چند مورد ناامنی و تیراندازی به سمت مأموران انتظامی و سپاه اعتراف کرده‌اند.

سردار رحیمی با بیان اینکه تحقیقات از این دزدان همچنان ادامه دارد، گفت: همدستان دزدان و اعضای دیگر این باند بزودی دستگیر می‌شوند. 

فرمانده ارشد پلیس سیستان و بلوچستان با قدردانی از همکاری‌های خوب و گسترده مردم با پلیس، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توان موجود در سران طوایف، ریش سفیدان و متنفذان استان، اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب، مخلان امنیت و قانون گریزان به اهداف پلید خود دست یابند.
منبع: ایران