۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

محبوبیت احمدی‌نژاد آقایان را نگران کرده

هرچقدر به احمدی نژاد حمله کردند و از وی انتقاد کردند باعث محبوبیت بیشتر احمدی نژاد شد که این موضوع آقایان را نگران کرده است و فکر می‌کنند با هجمه بیشتر می‌تواند وی را تخریب کنند، اما این موضوع اثر عکس دارد.
کد خبر : ۲۱۴۴۸۵
محبوبیت احمدی‌نژاد آقایان را نگران کرده
صراط: در زمانی که بیش از 1 سال و نیم از پیروزی حسن روحانی در انتخابات 92 می‌گذرد، محمود احمدی نژاد اما گویی در سکوتی به سر میبرد که کمی تعجب برانگیز است، عده ای بر این عقیده اند که وی در حال آماده سازی خود برای انتخابات مجلس وسال 94 و حتی ریاست جمهوری سال 96 است، عده ای هم معتقدند که وی خود را از سیاست دور کرده و قصد بازگشت به این عرصه را ندارد.
 
بهمن شریف زاده اما یکی از یاران نزدیک اسفندیار رحیم مشایی و محمود احمدی نژاد است که در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد توانست پست های زیای را به دست بیاورد.
 
مدیریت گروه اخلاق و عرفان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سردبیری فصلنامه کتاب نقد، سردبیری فصلنامه آئین سلوک، سرپرستی دفتر انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه، سردبیری روزنامه الوفاق وابسته به موسسه مطبوعاتی ایران، مدیریت دفتر مطالعات و پژوهشهای دینی موسسه ایران و مدیریت گروه مطالعات دینی مرکز ملی مطالعات جهانی شدن، از اشتغالات بهمن شریف زاده در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد بوده است.
 
شریف زاده در گفت‌گویی به تشریح سیاست و تفکرات احمدی نژآد پرداخته است که در ادامه بخشهایی از آن را می‌خوانید:
 
-احمدی نژاد را به بخاطر مبانی عمیق و موثر و انسانی که داشت واجد تاثیری عمیق بر روی مردم میدانم، که این تاثیر عمیق از نگاه من پایه های یک گفتمان فکری و یک جریان اندیشه است.
 
-ممکن است وی هیچ گاه اقدام به تاسیس حزب، دسته، گروه، بنیاد و موسسه نکند چرا که اعتقاد چندانی به این معانی ندارد اما برای پیدایش یک گفتمان و جریان الزاما تاسیس حزب، ضروری نیست، تاسیس موسسه یا بنیاد ضرورت ندارد، بلکه انسان می تواند حزب خود را در قلب مردم تاسیس کند.
 
-معتقدم آقای احمدی نژاد بخاطر مبانی که داشت، مبانی که از دیدگاه من مبانی امام نیز است، حزب خود را در قلب مردم ایران تاسیس کرده است. البته وقتی می گویم در قلب مردم ایران تاسیس کرده است به این معنا نیست که همه مردم و اقشار مردم ایران وی را باور دارند اما بخض اعظمی از مردم ایران آقای احمدی نژاد را به عدالت محوری، پاک دستی، ساده زیستی، شجاعت، تکریم انسان ها، مهربانی و محبت باور دارند و این نکات، آرمان هایی است که می تواند یک فرد را تبدیل به یک جریان و گفتمان کند. و من می گویم که احمدی نژآد خود به یک جریان و گفتمان تبدیل شده است و حزب وی قلوب مردم است نه یک حزب بیرونی برای نفود در مردم. این باور من مستدل به این است که هرکسی که بتواند با فطرت انسان ها سخت بگویید و از فطرت آنها سخن بگوید و منطبق با فطرت آنها حرکت کند می تواند در قلب آنها پایگاه مهمی کسب کند.
 
-گفتم که مردم احمدی نژاد را به چه باور کردند؟ به عدالت محوری، به مهربانی، به ساده زیستی به بشردوستی، تواضع و فروتنی، این‍‌ها همان فطریات انسان ها، کسی که تنها این موضوعات را بروز دهد و مردم بتوانند آن را ببینید و باور کنند بی شک توانسته پایگاهی محکم در میان مردم کسب کند. از سوی دیگر فراز و فرودها، نشیب و اوج ها از جهت غالب های سیاسی در جامعه هم به این پایگاه لطمه نمی‌زند، یک روز رئیس جمهور باشد یک روز نه، این موضوع به پایگاه مردمی ایشان ضربه وارد نخواهد کرد.
 
-پس از پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح طلبان با من تماس گرفتند و گفتند تحلیل شما از پیروزی وی چیست و فکر نمی‌کنید که مردم یک نه بزرگ به احمدی نژاد دادند؟، گفتم هرگز! متاسفانه دیدم که اصولگرایان در چندماه پس از پیروزی آقای روحانی که در بهت به سر میبردند هم منفعلانه این موضوع را تایید کردند و گفتند که ما رای نیاوردیم چون احمدی نژاد طوری عمل کرد که مردم به وی "نه" گفتند، یعنی اصولگرایان عینا تحلیل اصلاح طلبان را تکرار کردند با این تغییر که اصولگرایان در این ماجرا شکست خوردند و اصلاح طلبان پیروز و آنها غمگین و طرف مقابل خوشحال. ولی تحلیل هر دو این است که مردم به احمدی نژاد نه گفتند.
 
-من گفتم چرا اصولگرایان در انفعال از اصلاح طلبان عمل می کنند و از خود تحلیلی ندارند، چرا باید اصلاح طلبان خط بدهند و آنها عمل کنند.
 
-اما در این باره که گفتم هرگز؛ چرا اصولگرایان در تبلیغات انتخاباتی خود در انتقاد از احمدی نژاد مسابقه گذاشتند و به گفته خودشان آقای روحانی کمترین انتقاد را از احمدی نژاد کرد و بیشترین انتقاد را اصولگرایان کردند.
 
-دوم اینکه با آمدن آقای مشایی به همراه احمدی نژاد به ستاد انتخاباتی و با گفتن این جمله از سوی محمود احمدی نژاد که " من مشایی هستم و مشایی من" و ادامه داد که تفکر من منحصرا در مشایی است، پس با رد صلاحیت ایشان تفکر من وارد عرصه انتخابات نشده است که بخواهند به آن آری یا نه بگویند. زیرا این موضوع را احمدی نژاد در جلوی دوربین ها اعلام کرد. چرا که برخی می کوشیدند دیگر نامزدها را به احمدی نژاد خط و ربط دهند اما احمدی نژاد با مشایی آمد تا بگوید خیر، تفکر من مشایی است.
 
-از طرف دیگر، آن کاندیداهایی که تلاش کردند وی را به احمدی نژاد مرتبط بدانند شدیدترین انتقادات را در عرصه انتخابات متوجه احمدی نژاد کردند و حتی گفتمان بهار احمدی نژاد را گفتمان انحراف خواندند و از احمدی نژاد تبری جستند. بنابریان چرا اصولگرایان می گویند رای ندادن به ما یعنی رای ندادن به احمدی نژاد بود؛ وقتی که فاصله اینچین ایجاد شده است. این سوال را هم زیاد از ما پرسیدند که ما چه کنیم اکنون که که آقای مشایی نیامده است.. وجود این پرسش به چه معناست؟
 
-ما هم پاسخ خودمان را دادیم که نیاز نیست الان آن را بگویم اما همین احساس نیاز به این معنا بود که مردم فهمیدند خط آقای احمدی نژاد در هیچ یک از این دو گروه نیست. پس من 4 دلیل آوردم: نخست مسابقه میان نامزدان در انتقاد از احمدی نژاد، دوم تاکید آقای احمدی نژاد در معرفی آقای مشایی و سوم مخالفت همان نامزدی که احمدی نژادی معرفی شد، چهارمین موضوع پرسش های مکرر مردم بر اینکه اکنون با رد صلاحیت آقای مشایی به چه کسی رای دهیم؛ اینها چهار گواه بر این است که رای آقای روحانی رای به مخالفت با احمدی نژاد نبود بلکه نه با اصولگرایان بود.
 
-یک دلیل پنجم هم این است که مردم چه کسانی را در دولت های نهم و دهم دیدند که با احمدی نژاد مخالف بودند؟ اصلاح طلبان که خاموش بودند. تمام مخالفت ها با احمدی نژاد از سوی اصولگرایان بود، انتقاد پشت سر انتقاد. چه کسی مشایی را تایید صلاحیت نکرد؟ اصلاح طلبان؟ نه، اصوگرایان بودند که این کار را کردند.
 
-انتخاب روحانی، نه بزرگی به اصولگرایان بود به خاطر رفتار صلب و خشن آنها به احمدی نژاد بود، چرا که دیدند اصولگرایان تا این حد احمدی نژاد را کوبیدند و این را از اصلاح طلبان ندیدند. چرا که اصلاح طلبان اصلا در صحنه نبودند.
 
-هرچقدر به احمدی نژاد حمله کردند و از وی انتقاد کردند باعث محبوبیت بیشتر احمدی نژاد شد که این موضوع آقایان را نگران کرده است و فکر می‌کنند با هجمه بیشتر می‌تواند وی را تخریب کنند، اما این موضوع اثر عکس دارد. وقتی سیل انتقادات و تخریب ها روانه احمدی نژاد می شود و با سکوت وی مواجه می شود این تخریب ها شدت می گیرد و اینجاست که مردم متوجه می‌شوند در حال تخریب احمدی نژاد هستند.
 
-یک بازی سیاسی است، عده ای می گویند احمدی نژاد در حال نزدیکی به اصولگرایان است و عده ای می گویند وی در حال نزدیک شدن به اصلاح طلبان است! این در حالی است که هیچ یک از این تحلیل ها درست نیست و تنها یک بازی سیاسی است. احمدی نژاد مبانی و اصول خود را دارد و نه به اصولگرایان ربطی دارد و نه به اصلاح‌طلبان.
 
-معتقدم قرائت اصولگرایان و اصلاح طلبان مصطلح از امام، قرائتی ناقص است. اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به خاطر تنگ نظری مبادی انقلابی و دینی را در یک چارچوب تنگی قرار می دهند آن هم با یک تفاوت. اصولگرایان معتقدند باید در این چارچوب بمانند و اصلاح طلبان بر این باورند که برای ارتباط با جهان باید از این چارچوب خارج شوند؛ به همین دلیل اصلاح طلبان به سمت پولورالیزم و سکولاریسم می روند و از مبانی خارج می شوند و اصلوگرایان ارتباط خود را بقیه قطع می کنند.
 
-به همین دلیل اصولگرایان و اصلاح طلبان در یک چارچوب تنگ نظرانه به مبادی انقلاب و دین نگاه می کنند، منتها با دو تصمیم متفاوت. دقیقا آنچه ما در تقابل سنت و مدرنیته در غرب می بینیم. اما می‌دانید احمدی نژاد و مشایی چه گفتند؟ گفتند که چه کسی گفته است که دین و انقلاب را باید اینگونه نگاه کرد؟ اینکه چارچوب بکشید و اینطور به دین و انقلاب نگاه کنید اشتباه است.
 
-نگاه ما به دین و انقلاب که در عرفا وجود دارد، متفاوت و معرفتی است. نگاه باز به دین است که همه مردم جهان را در لوای خود دارد همانطور که امام گفتند و همان اصل انقلاب است که شاه بیت امام هم همان مستضعفان است. احمدی نژاد و مشایی برخلاف آن دو طیف تعریف متفاوتی از دین و انقلاب دارند.

منبع: نامه نیوز
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۱۶۹
۸۲
احمدی نژاد تک است در ایران یعنی همتایی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
... همه بدبختیای ما از این ...ـه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای احمدی نژاد تا این .....ها را از خود دور نکرده باز هم از چشم مردم و رهبری خواهد افتاد . احمدی نژاد تا مطیع رهبر بود محبوب قلوب بود ولی وقتی شد مشایی از چشم مردم افتاد . این بابا هم حتما .... اینهمه انتقاد روحانیرا از احمدی نژاد ندیده . روحانی تا بحال که از انتقاد از احمدی نژاد دست نکشیده چجطور مدعی است که ایشان کمترین انتقاد را داشتند
متولد59
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان ، چی شده ؟ به یکباره از ترس مخالفان از محبوبیت ایشون مطلب میذاری؟؟ یه هویی احمدی نژاد رو محبوب اعلام میکنی !!(محبوبیت ایشون در سفرهای استانی و سخنرانی ها قبلا اثبات شده نیاز به مطلب نیست) بصورت عجیبی ، کامنت ها هم همگی احمدی نژادی شدند و اختلاف موافق و مخالف هم بالا رفت؟؟!! دوباره معجزه قرن قرار شده مجددا ظهور کنه ؟؟ خبری جدیدی هست؟ وعده همکاری و عهد اخوت تجدید شده؟؟!! خیِلی شیطون شدی صراط!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی خواهشا مشائی و افراد مسئله دار رو از خودت دور کن و دور بعد بیا و رای ها رو درو کن باور کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۱۵۷
۸۹
دکتر احمدی نژاد محبوب قلبهاست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
می آید بهار ، که زنده است یار ، که زنده باد بهار
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۵۱
۱۲۱
عدم اقبال مردم از احمدی نژاد وجود مشایی است که اورا از خود ترد کند شانس دارد در غیر اینصورت ول معطل است و دوم مطیع محض بودن از رهبر که اورا ازتمام روسای جمهور شاخص تر و در یاد مردم و تاریخ ماندگار تر خواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مقایسه کنید نامه منتظری به امام روح الله بعد از عزلش را و نامه رییس جمهور اسبق بعد از وقایع زشت مجلس به امام خامنه ای را


بنی صدر هم مقبول عامه مردم بود اما مطرود همین مردم شد.
اگر کسی گذشته خوب بود یا بد معنای تداوم احوالش در زمان حال و آینده را نمی دهد.
شناخت و بررسی لازم است.
این معنای بصیرت است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طرد صحیح است نه ترد
ضمنا تاکنون هیچ سند محکمه پسندی علیه مشایی ارائه نشده است. البته منظورم موارد قابل تأمل هست نه موارد سطحی .
او از 95 درصد اعضای دولت یازدهم، ولایی تر و خدومتر است. و تخریب او یا بدلیل کینه بود یا بدلیل ناآگاهی یا غیرت بدون تعقل.
حتی در نامه مقام معظم رهبری درخصوص عزل مشایی، حتی یک نکته منفی در مورد شخص مشایی وجود ندارد. حتی مقام معظم رهبری برای حفظ احترام مشایی کلمه "جناب" را به عبارت"آقای مشایی" اضافه نموده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۶۱
۱۴۰
احمدی نژاد اگرچه از جنس مردم بود اما نا..ن بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دانایی شما و امثال شما همون به درد خو دتون میخوره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نادان کسیست که تکبر از کلام او پیداست
روز به روز، درستی تصمیمات احمدی نژاد، بیشتر معلوم میشود
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
|
۱۳:۱۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۱۵۷
۶۷
.
♥♥♥ سال 96 ، محمـــود احمـــــدی نژاد را ؛ روی دستان خود به پاستور میبریم ♥♥♥

مداح و منبری جماعت هم برن سماق بمکن !!
حسین
|
United States of America
امثال شما خود را به ن...ی می زنند و فلاکت مردم را در دولت این چـ..... نمی بینند.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
زمان محمود،گوجه از 800 رسید به 2000 تومن ! تمام روزنامه های زنجیره ای تون، تیتر بزرگ میزدند فلاکت و بدبختی!

الان گوجه از 2000 رسید به 9500 تومان ، صداتون درنیومد ؟؟؟

فلاکت مردم،یعنی اینکه قیمت ها واقعی بشه ، اما یارانه اضافه نشه !!!!

"زمان محمود نون گرون میشد، سوخت گرون میشد، قبلش یارانه اش اضافه میشد"حالا هرچقدر هم کم بود...

مگر احمدی نژاد نگفت، سوخت رو میکنم 2000 تومان، یارانه نفری 250 هزارتومانی میدم؟؟

بذار 9 ماه دیگه وقتی، سوخت 2000 تومنی رفت تو پاچه ات، 250 هزارتومن هم نداشتی،ببینم حرف از فلاکت نمیزنی یا نه!!

خودتون رو به نادانی میزنید که سال دیگه دو نوبت نان گران میشه،و سنگگ میشه 1800 تومن ! و قیمت ها واقعی !
ناشناس
|
United States of America
با این حرفت اقرار کردی که شماها عملا خودتونو از روحانیت جدا کردین
ناشناس
|
United States of America
سال 1396 روی دست می بریمش سمت به... ز......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۱۱۷
۴۹
احمدینژاد محبوبیت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۱۲۹
۶۳
زنده باد احمدي نژاد كبير..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کبیر ؟؟؟؟؟؟

قدش که زیر 140 سانتی متر بود !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۱۰۶
۴۱
زنده باد آزادگی زنده باد آزادی زنده باد ایران زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد مردی که در تاریخ ایران جاودان ماند
شاسگول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۴۹
۱۱۰
شتر در خواب بیندذ پنبه دانه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۴۴
۱۱۱
امیدوارم احمدی نژاد به فکر کاندیدا شدن هم نیفتد چه برسد به اینکه بخواهد نماینده مجلس و رئس جمهور شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر کاندید شد ، شما بهش رأی نده ولی حق انتخاب مردم، به خود مردم ارتباط داره و کسی نمیتونه برای این حق ملت، براش تصمیم بگیره.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۱۱۳
۳۱
حالا کجاس که قدر احمدی نژاد را بیشتر از این هم بدونیم....
تازه یک و نیم سال از عمر دولت جدید گذشته احتمالا قابل حس بوده که در افکار عمومی چقدر از طرفداران آقای روحانی کاسته شده.
حس میکنم اولین رئیس جمهور 4 سالمون جناب روحانی هستش...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
بله انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۳۲
۷۷
واقعا عجب روويي داريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۹۵
۳۵
به عشق هر چی مَرده *** احــمــدی بر میگرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۹۴
۳۴
درود بر دکتر احمدی نژاد دلاور.
محمدجعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۳۵
۱۰۴
احمدی نژاد متاسفانه یک فریب بزرگ بود برای بدنام کردن قشر متدین و انقلابی جامعه .......
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
درد و بلاش بخوره تو سرتون !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرحبا دقیقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بخوره تو سر تو که خودباختشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۴۲
۱۶
به دکتر احمدی نژاد سلامی 2 باره خواهیم کرد انشاءالله .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۳۴
۱۶
دکتر احمدی نژاد عشق است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۳۵
۱۶
دکتر احمدی نژاد فدایی داری .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۳۳
۱۵
عاشقتم احمدی نژاد که دشمنانت رو میبینم که چطور دارن خودشونون می کشند...
به امید سال 96
شهشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۳۳
۱۵
داش محمود در قلب مایی.
محمد صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۱۵
۳۳
احمدی نژاد .... و همیشه امار غلط میداد
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
همه حرفهاش مستند بود و علمی..فعلا که م ه رم انداخت تو زندان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۹
۱۵
نمی دانم چرا از خواندن این سخنان ایشان یاد گوبلز افتادم
حسین علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۳۰
۱۷
احمدی نژاد محبوب دلها بود واکنون محبوبیت او دوچندان شده است.
ازصمیم قلب اورا دوست داریم و باتمام وجود ازش حمایت خواهیم کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۱۸
۳۲
مطمئن باشید دیگه کسی بدنبال احمدی نژاد وامثال او نخواهند رفت وهیچ محبوبیتی نداشته وندارد بیخودی دلخوش نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و لابد باز اگه رای بیاره تقلب شده!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۳۱
صراط خاک بر سرت که اویزون احمدی نژادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۳۱
۱۷
درود بر دکتر مردمی نژاد دلاور.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۱۵
۳۳
آدمهای فهمیده به احمدی نژاد رای نمی دهند
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۲۹
۱۳
احمدی نژاد یعنی خوار بر چشم صاحبان پول و خیانت به کشور.
ظلم پایدار نیست و اسرائیل و حامیان داخلیشون قطعا نابود خواهند شد.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳
۲۰
۱۰
کمتر از 7 ماه دیگه مرز بین دوست و دشمن مردم و دین مشخص میشه.
ان شاالله لیاقت خط صالح امام ، شهدا و رهبری عزیز رو داشته باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
۱۷
۲۵
اشتباهی بود که تکرار نخواهد شد.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
۲۳
۱۸
به کوری چشم دشمنان یار وفادار رهبری احمدنژاد خواهد آمد
حامی سابق دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۲۲
خودبزرگ بینی هم حدی دارد.چرا خود را با مردم همراه نمی کنید حرف مردمی که به احمدی نژاد رای دادن این بود که امثال مشائی را از خود دور کند و سرباز ولایت باشد تاهمراهی مردم را هم داشته باشد. ملاک مردم پیروی از ولایت است آنهم در عمل نه در حرف.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
۱۴
۲۱
خدا متوهمین رو شفا بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
۱۲
۱۷
.....ها خواب زیاد میبینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
۱۶
۱۲
اقای ناشناس 1257 شما طرز فکرت از بیشتر نیست چون نوکری را بیشتر دوست داری برو کمی فکر بعد حرف بزن توی همین نظرها یک براندازی بکن ببین دکتر احمدی نژاد چقدر محبوب است بین چطور است وقتی دو تا عاقل صحبت میکند یک بیچاره و بدبخت از نظر فکر نظر نمیدهد بیشتر فکر میکند تا ببیند چی شده اینقدر محبوب است
مردمی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
۲۱
۱۴
ما به این همه فریب افتخار میکنیم دعای فرجش عشق است وایمان خودکفایی بنزین خود کفایی سیمان عشق است رشد چندین برابری علم وفناوری عشق است فضایی شدن کشور با موجود زنده عشق است نادیده گرفتن امریکا واسراییل عشق است دولت الکترونیک و خارج شدن از کشور جهان سومی عشق است مسکن مهرش عشق من است هسته ای کردن کشور عشق است نزدیک به غیر وابستگی کشور به نفت عشق است سرباز ولایت بودنش عشق است ساده زیستی احمدی نژاد عشق است مدیریت جهادی آن عشق است حزب مردمی احمدی نژاد عشق است یارانه های آن عشق است وجودش برای کشور برکت است او عشق تمام افراد آزاده وبا ایمان است او عشق انسانهای پاک است نه فریب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر احمدی نژاد عشق است .
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
۳
۳
من
علي1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
۲۸
۱۶
آن مرد بزرگ خواهدآمد
جاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
۲۵
۱۵
دکتر احمدینژاد منجی مردم ایران از دست غارتگران و زورگویان داخلی و خارجی بوده و خواهد بود و تا ابد بر قلب مظلومان جهان و عدالتخواهان حکومت می کند. رییس جمهور فقط احمدینژاد والسلام
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
۱۰
۱۶
شریف زاده!!!!!!!!!! بعضی ها دقیقن عکس اسمشون رفتار می کنن... ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
۱۶
۳
هدچی خدابخواد برای ما مسلمین همون میشه نون وروزی همه مردم هم دست خداست
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
۲۱
۱۲
کور شود هر آنکه این محبوبیت را نمی تواند ببیند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳
۲۵
۱۲
دکتر احمدی نژاد دوستت داریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
۰
۰
احمدی نژاد دوستداریم
....