۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

كلاهبرداری در پوشش واگذاری خودرو اقساطی

با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاسارگاد استان فارس فردی که از شهروندان در پوشش واگذاری خودروهای اقساطی مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر : ۲۱۴۴۹۸
صراط: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاسارگاد استان فارس فردی که از شهروندان در پوشش واگذاری خودروهای اقساطی مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کرم الله گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان پیرامون کلاهبرداری از آنان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
 
سرهنگ گودرزی با بیان اینکه پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که فرد مورد نظر هم اکنون متواری و در استان تهران به سر می‌برد افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد متهم جهت سرکشی از خانواده خود به شهرستان پاسارگاد مراجعه کرده است.
 
وی ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان دستگیر و در تحقیقات به ۱۰ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد در خصوص نحوه کلاهبرداری این متهم بیان کرد: وی با راه اندازی یک دفتر واگذاری خودروهای اقساطی و بدون مجوز اقدام به دریافت وجه نقد از شهروندان نموده و در عین حال در قبال مبالغ دریافتی به آنان خودرو تحویل نمی‌داده است.
 
سرهنگ گودرزی خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.