۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

دختر 16 ساله در پاتوق شیشه‌ای قاتل شد

دختر 16 ساله که در پاتوق شیشه‌ای پسری آشنا را از پای درآورده است در برابر بازپرس ویژه قتل تهران به دفاع از خود پرداخت.
کد خبر : ۲۱۵۰۳۰
صراط: دختر 16 ساله که در پاتوق شیشه‌ای پسری آشنا را از پای درآورده است در برابر بازپرس ویژه قتل تهران به دفاع از خود پرداخت.

21 مردادماه سال جاری ماجرای مرگ مرموز پسر جوانی به پلیس پایتخت مخابره شد.

وقتی ماجرای این جنایت به بازپرس جمشیدی از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران گزارش شد تحقیقات ویژه‌ای برای رمزگشایی از جنایت کلید خورد. بررسی‌های پلیسی و قضایی نشان داد قربانی این جنایت «علیرضا» نام دارد و میهمان خانه دختری به نام «سولماز» بوده است. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان در یک قدمی عاملان جنایت قرار بگیرند.

بدین ترتیب در یک عملیات غافلگیرانه سولماز دستگیر شد و وی که اعتیاد شدیدی به شیشه داشت در بازجویی‌ها پرده از جنایت هولناک برداشت و گفت: مدتی پیش یک زن نیکوکار سرپرستی مرا به عهده گرفت و خانه‌ای را برایم اجاره کرد تا اینکه خیلی اتفاقی با دختری به نام مهسان در یکی از بوستان‌های تهران آشنا شدم، از آنجا که خودم بدسرپرست بودم وقتی متوجه شدم مهسان نیز شرایط مشابهی‌ مانند من دارد وی را به خانه‌ام دعوت کردم. از آن روز به بعد مهسان همیشه نزد من می‌آمد،پس از چند ماه با علیرضا آشنا شدیم. باتوجه به اینکه قربانی نیز شیشه‌ای بود گاهی اوقات برای مصرف شیشه مهسان و علیرضا به خانه‌ام می‌آمدند. روز حادثه بین مهسان و علیرضا دعوا درگرفت و مهسان با کارد میوه‌خوری ضربه‌ای به دست علیرضا زد، من علیرضا را به بیمارستان رساندم و مهسان فرار کرد.

با اعترافات این دختر شیشه‌ای عامل جنایت نیز دستگیر شد. مهسان که 16 ساله است در بازجویی‌ها گفت: روز حادثه علیرضا به من توهین کرد و بین ما دعوا شد. در یک لحظه کنترل عصبی خودم را از دست دادم و با چاقوی میوه‌خوری به وی ضربه‌ای زدم، باور کنید هرگز قصد کشتن او را نداشتم اتفاقی این حادثه پیش آمد.

بنابر این گزارش، مهسان روز گذشته در آخرین دفاع به بازپرس جمشیدی گفت: روز حادثه بعد از اینکه شیشه مصرف کردیم بین من و علیرضا دعوا درگرفت، آن روز نفهمیدم دارم چه کار می‌کنم دچار توهم شدم و علیرضا را با چاقو زدم. حالا هم بشدت پشیمان هستم. او مقصر بود و با چاقو می‌خواست مرا بزند، در یک لحظه چاقو از دستش افتاد و من چاقو را برداشتم و در دفاع از خودم ضربه‌ای به دستش زدم.

بنابر این گزارش، مهسان پس از اعتراف روانه کانون اصلاح و تربیت شد.

منبع: ایران
برچسب ها: شیشه قاتل دختر