۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

بانوان آستارا به خودروهای مسافربر شخصی اعتماد نکنند

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا گفت: بانوان برای حفظ امنیت از سوار شدن به خودروهای مسافربر شخصی خودداری کنند.
کد خبر : ۲۱۵۰۶۱
صراط: فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا گفت: بانوان برای حفظ امنیت از سوار شدن به خودروهای مسافربر شخصی خودداری کنند.
 
سرهنگ پاسدار رحیم مهدی زاده، فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا با بیان این مطلب گفت: شهروندان و به ویژه بانوان آستارایی در مسافرت‌های درون شهری از خودروهای تاکسی استفاده کنند.
 
وی افزود: شهروندان آستارایی در صورت اضطرار چنانچه از وسیله مسافرکش شخصی استفاده کنند به محض مشاهده هر گونه حرکات مشکوک یا تغییر مسیر ناگهانی خودرو به ماموران انتظامی مستقر در معابر و میادین اطلاع دهند.
 
فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا با بیان اینکه سارقان همواره در کمین هستند، اذعان کرد: بانوان با رعایت پوشش اسلامی در بیرون از منزل از نمایش زیور آلات همراه خود خودداری کنند.
 
وی در ادامه به بانوان مسن توصیه کرد با افراد جوان به خصوص اگر با موتور سیکلت باشند به هیچ عنوان هم کلام نشوند و به سوالات آنها به ویژه در کوچه‌های کم تردد پاسخ ندهند چرا که تعدادی از سارقان به بهانه پرسیدن آدرس اقدام به سرقت زیور آلات بانوان مسن می‌کنند.
 
سرهنگ مهدی زاده خطاب به بانون آستارایی گفت: هرگز زیور آلات و وجه نقد زیاد را با کیف دستی حمل نکرده و در صورت وقوع هر گونه حادثه‌ ناهنجار مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع و یا به نزدیکترین مقر انتظامی مراجعه کنید.

منبع: شبستان
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز