۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

کشف 970 کیلو تریاک در سیستان

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان در درگیری مسلحانه بامداد امروز با سوداگران مرگ 970 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
کد خبر : ۲۱۵۰۶۴
صراط: ابراهیم قربانزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح با استفاده از چند دستگاه خودروی تیزرو، قصد جابه‌جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از شهرستان‌های جنوب به سمت زاهدان را دارند، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان بررسی موضوع را به طور گسترده آغاز کردند.
 
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان پس از هفته‌ها اقدامات گسترده تخصصی، بامداد امروز با اشرافیت اطلاعاتی محل تردد سه دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان را در محورهای فرعی ایرانشهر شناسایی کردند.
 
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی 2 دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه خودروی زانتیای قاچاقچیان به آن‌ها دستور ایست دادند اما رانندگان بدون توجه به دستور پلیس با تیراندازی به سمت ماموران از محل متواری شدند.
 
وی عنوان کرد: ماموران با استفاده از موانع فیزیکی، خودروهای قاچاقچیان را متوقف و پس از درگیری با سوداگران چهار نفر از قاچاقچیان را دستگیر و مقادیری سلاح و مهمات را کشف کردند.
 
قربانزاده خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی 97 بسته حاوی 970 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
منبع: فارس
برچسب ها: تریاک قاچاقچیان