۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

ربودن دختر هنگام نماز مادر در مسجد

مادر نماز می‌خواند که دخترک از مسجد بیرون رفت و در دام سرنوشتی نگران‌کننده افتاد.
کد خبر : ۲۱۵۵۶۸
صراط: مادر نماز می‌خواند که دخترک از مسجد بیرون رفت و در دام سرنوشتی نگران‌کننده افتاد.

پنج ساعت طول کشید تا محدثه کوچولو به آغوش مادر بازگردانده شد و بررسی‌ها نشان داد گوشواره‌های طلایش سرقت شده است.

ساعت 6 عصر 8 آبان‌ماه سال جاری زن جوانی برای خواندن نماز مغرب و عشا راهی مسجد محله‌شان در خیابان شکوفه شد مثل همیشه محدثه کوچولو کنار چادر مادر را گرفت تا با او به مسجد برود.

دقایقی بعد مادر و دخترک وارد مسجد شدند. مادر سرگرم خواندن نماز شد اما این‌بار دختر شیرین‌زبان کنار مادر تاب نیاورد و از او جدا شد، مادر وقتی نمازش تمام شد، دید اثری از دخترش نیست در حالی که شوکه شده بود با نگرانی به جست‌وجویش پرداخت اما وی را پیدا نکرد.

با دستپاچگی از مسجد بیرون رفت و وقتی دید باز اثری از محدثه کوچولو نیست مأموران کلانتری 110 شهدا را باخبر کرد.

بلافاصله تیمی از مأموران تجسس به دستور بازپرس سپیدنامه از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شدند تا تحقیقاتی را برای پیدا کردن دختر گمشده آغاز کنند.

سرانجام با گذشت پنج ساعت از ناپدید شدن محدثه کوچولو، زن و مرد جوانی در حالی که دست دختر کوچولویی را دردست داشتند به کلانتری 110 شهدا رفتند و گفتند نیم ساعت پیش در حال عبور از اتوبان آهنگ بودیم که این دختر کوچولو را گریان آنجا دیدیم. 100 متر جلوتر یک زن که در حال مکالمه تلفنی بود و رفتار مرموزی نیز داشت جلب توجه کرد. وقتی از دختربچه پرسیدیم مادرش کجاست فقط گریه می‌کرد، آنجا بود که تصمیم گرفتیم وی را به پلیس تحویل بدهیم.

مأموران که ساعت‌ها در جست‌وجوی دخترک گمشده بودند وی را به آغوش پر از اشک مادرش بازگرداندند سپس ماجرای پیدا شدن دختر کوچولو به بازپرس سپیدنامه گزارش شد و مادر محدثه کوچولو در برابر بازپرس جنایی تهران تحت تحقیق گرفته شد. وی گفت: در پنج ساعتی که دخترم گم‌شده بود هزاران بار مردم و زنده شدم، وقتی محدثه را از پلیس تحویل گرفتم فهمیدم گوشواره‌هایش به سرقت رفته است.

مطمئن هستم که دزد به خاطر گوشواره‌ دخترم را برای ساعتی ربوده و اصلاً توجهی به نگرانی من نداشته است.

بنابر این گزارش باتوجه به مشخصاتی که زوج جوان درباره زن مرموز در اختیار پلیس قرار داده‌اند، تلاش برای ردیابی و دستگیری وی ادامه دارد.
منبع: ایران
برچسب ها: طلا گوشواره دخترک