۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

3حریق در بندر بریس چابهار

نبودن خودروی آتش‌نشانی در بندر بریس چابهار خسارات زیادی را در سه حادثه آتش‌سوزی برجای گذاشت.
کد خبر : ۲۱۵۵۷۴
صراط: نبودن خودروی آتش‌نشانی در بندر بریس چابهار خسارات زیادی را در سه حادثه آتش‌سوزی برجای گذاشت.

رئیس شورای اسلامی بندر صیادی بریس چابهار با اشاره به وقوع سه آتش‌سوزی در این منطقه گفت: بندر بریس از توابع چابهار به‌دلیل بعد مسافت با مرکز شهر و همچنین مرکز بخش نگور برای اطفای حریق در زمان وقوع آتش‌سوزی نیاز فوری به خودروی آتش‌نشانی دارد.

«فیض محمد پیشادست» افزود: متأسفانه در سال جاری چند حادثه آتش‌سوزی در خانه‌های این منطقه رخ داده که به‌دلیل نبود خودروی آتش‌نشانی خسارات زیادی به مردم وارد شده است.

وی با اشاره به وقوع جدیدترین آتش‌سوزی در بندر بریس افزود: متأسفانه در آتش‌سوزی که سه‌شنبه بر اثر اتصال برق در یکی از خانه‌های شخصی بندر بریس رخ داد چون سقف این خانه از چوب بود آتش کم‌کم به خانه‌های دیگر سرایت کرد و مردم به‌دلیل نبود ماشین آتش‌نشانی با تانکرهای شخصی اقدام به اطفای حریق کردند.

به گفته وی، قبل از رسیدن ماشین آتش‌نشانی خانه با همه وسایل در آتش سوخت زیرا نزدیک‌ترین محل دارای خودروی آتش‌نشانی، شهرداری نگور مرکز بخش است که آن هم با تأخیر یک ساعته به محل وقوع حادثه رسید که دیگر کار از کار گذشته بود!!

رئیس شورای اسلامی بندر بریس تصریح کرد: این سومین حادثه آتش‌سوزی در سال جاری است که در بریس رخ می‌دهد اما همچنان این روستا و بندر مهم آن فاقد ماشین آتش‌نشانی است، از مسئولان درخواست داریم هرچه سریعتر اقدام به راه‌اندازی آتش‌نشانی کنند تا باز هم شاهد چنین حادثه ناگواری نباشیم.روستای بریس به عنوان یکی از بنادر صیادی مهم جنوب کشور محسوب می‌شود که بخش عمده‌ای از مواد پروتئینی کشور را تأمین می‌کند.
 
منبع: ایران
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز