۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴

استفاده از گنجشك‌هاي مُرده در رمالی!

مدتي بود كه محبت شوهرم به من كم شده بود، تا اين‌كه يكي از دوستانم مرا با زن رمالي آشنا كرد و گفت كه تجويزهايش حرف ندارد و محبت همسرت دوباره برمي‌گردد. زن رمال در همان جلسه اول، ۴ گنجشك مُرده را به مبلغ ۶۰۰‌هزار تومان به من فروخت و...
کد خبر : ۲۱۵۵۸۴
صراط: مدتي بود كه محبت شوهرم به من كم شده بود، تا اين‌كه يكي از دوستانم مرا با زن رمالي آشنا كرد و گفت كه تجويزهايش حرف ندارد و محبت همسرت دوباره برمي‌گردد. زن رمال در همان جلسه اول، ۴ گنجشك مُرده را به مبلغ ۶۰۰‌هزار تومان به من فروخت و...
 
كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان به دنبال شكايت تعدادي از شهروندان، اقدام به دستگيري زن رمال و فالگيري در يكي از محله‌هاي شهر اصفهان كردند كه اين شخص توانسته بود با ترفندهاي خاص از مشتريان خود كلاهبرداري كند. اين زن براي هر فالگيري و رمالي مبلغ ۲۰۰‌هزارتومان از مشتريانش دريافت مي‌كرد. هنگام دستگيري متهم، ماموران با بررسی حساب این زن متوجه شدند مبلغ ۶۹ميليون تومان در حساب بانكي وي موجود است. این زن فالگیر در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. تحقیقات پلیسی نشان می‌داد این زن در مدت کوتاهی توانسته يك ميليارد ريال به جیب بزند.
 
يكي از شاكيان اين پرونده كه يك خانم بود در شكايت خود از اين زن رمال، گفت: «مدتي بود كه محبت شوهرم به من كم شده بود و كم‌كم داشت زندگي‌مان به سردي مي‌رفت تا اين‌كه يكي از دوستانم مرا با زن رمالي آشنا كرد و گفت كه تجويزهايش حرف ندارد و محبت همسرت دوباره برمي‌گردد.»
 
من هم نزد او رفتم و اين شخص در همان جلسه اول، ۴ گنجشك مرده را به مبلغ ۶۰۰‌هزارتومان به من فروخت و گفت: «يكي از آنها را بسوزان و دود آن را در اتاق‌خواب و لباس‌هاي همسرت بچرخان و سه تاي ديگرش را كه دعايي به آنها خوانده‌ام، بپز و آبش را به همسرت بده و مطمئن باش به زودي رابطه همسرت با تو خوب مي‌شود». من هم پول را به اين زن كلاهبردار دادم و طبق دستور او اقدام كردم اما رفتار همسرم با من، نه‌تنها بهتر نشد بلكه به دليل خوردن گوشت آلوده گنجشك‌ها، همسرم مسموم و روانه بيمارستان شد و تا حد مرگ هم پيش رفت و نزديك بود زندگي‌ام نابود شود.»
 
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: «متاسفانه با وجود توصيه‌ها و هشدارهاي پليس به دليل اعتمادي كه مردم به افراد رمال و فالگير پيدا مي‌كنند و به سمت آنها مي‌روند اين موضوع باعث فعاليت پنهاني اين‌گونه افراد در جامعه ما مي‌شود که باعث شده عده‌اي با سوءاستفاده از اعتماد مردم به كلاهبرداري از آنان بپردازند و از اين راه به درآمدهاي كلاني دست پيدا كنند.»
 
سرهنگ خسروي با هشدار به مردم درخصوص كلاهبرداري افراد رمال و فالگير گفت: «اعتماد كردن به اين افراد براي رفع مشكلات زندگي، گشايش در كار، بخت‌گشايي، پيدا شدن اشيا و افراد گمشده و... كار بسيار اشتباه و حتي خطرناكي است و نه‌تنها باعث از دست دادن سرمايه‌ها مي‌شود بلكه ممكن است اثرات جبران‌ناپذيري براي كساني كه به اين‌گونه افراد مراجعه مي‌كنند داشته باشد.»
 
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار كرد: «توصيه ما به شهروندان اين است كه در صورت برخورد با فعاليت افراد رمال و فالگير موضوع را به سرعت از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پليس برسانند تا در اسرع وقت به آن رسيدگي شود و با اين‌گونه كلاهبرداري‌ها مقابله جدي صورت گيرد.»
 
منبع: روزنامه شهروند
برچسب ها: رمالی گنجشک