۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

کشف 11 هزار متر لوله انتقال گازوئیل قاچاق

فرمانده دریابانی سیریک گفت: ماموران اطلاعات و عملیات دریابانی شهرستان در یک عملیات ضربتی 11 هزار متر لوله انتقال گازوئیل قاچاق را در نوار ساحلی کشف کردند.
کد خبر : ۲۱۵۵۹۹
صراط: فرمانده دریابانی سیریک گفت: ماموران اطلاعات و عملیات دریابانی شهرستان در یک عملیات ضربتی 11 هزار متر لوله انتقال گازوئیل قاچاق را در نوار ساحلی کشف کردند.
 
سرهنگ 'حمید چگنی' با اشاره به اینکه قاچاقچیان لوله های انتقال گازوئیل را از منازل به دریا جازساز کرده بودند، افزود: این عملیات روز گذشته در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و انسداد مرزی و همچنین پاک سازی سواحل مناطق آلوده به سوخت در شهرستان صورت گرفت.
 
وی بیان داشت: همچنین شب گذشته ماموران پاسگاه مرزی دریایی کرتان با اطلاع از ورود محموله مواد مخدر از ساحل روستای خرگوشی به روستا و تعقیب قاچاقچیان و درگیری مسلحانه، مقدار 206 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف کردند.
 
فرمانده دریابانی سیریک اظهارکرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو با هویت معلوم به همراه چند عدد سیم کارت همراه اول و ایرانسل از قاچاقچیان کشف و متهمان با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند که عملیات برای شناسایی و دستگیری آنها در دست اقدام است.
 
شهرستان سیریک در 170 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و یکی از محورهای قاچاق سوخت است.
منبع: ایرنا