۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

امثال شیرزاد نوکر بی‌جیره و مواجب بیگانگانند

نماینده مجلس شورای اسلامی افرادی مانند شیرزاد را نوکر بی‌جیره و مواجب بیگانگان دانست و گفت: مردم به خوبی می‌دانند که سر این افراد در آخور بیگانه است.
کد خبر : ۲۱۵۶۰۵
امثال شیرزاد نوکر بی‌جیره و مواجب بیگانگانند
صراط: اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر احمد شیرزاد نماینده مجلس ششم مبنی بر اینکه حرکت ایران در پرونده هسته‌ای هیچ دستاوردی را به همراه نداشته است، اظهار داشت: اظهارات افرادی مانند شیرزاد نشان می‌دهد که این افراد می‌خواهند نوکر بیگانه و به آنها وابسته باشند، بنابراین این افراد نمی‌خواهند سربلند بوده و روی پای خودشان بایستند و همواره دست‌شان را جلوی بیگانگان دراز می‌کنند.
 
*امثال شیرزاد با پیشرفت نظام مشکل دارند
 
وی ادامه داد: این افراد به دنبال زندگی عزتمندانه نیستند و به این دلیل این چنین حرف‌های بی‌پایه و اساسی را می‌زنند، در دورانی که این افراد بر سر کار بودند مملکت را به بیگانه سپرده و به تاراج بردند چرا که مسئله آنها تنها موضوع هسته‌ای نیست و آنان با پیشرفت و سربلندی نظام مشکل دارند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افرادی مانند شیرزاد را عامل بی‌جیره و مواجب بیگانگان خواند و اظهار داشت: این افراد خیال می‌کنند بیش از همه مسئولان، مردم می‌فهمند در حالی که مردم به خوبی به این امر واقف هستند که سر این افراد در آخور بیگانه است.
 
باید بر روی پتانسیل جوانان خود تکیه کنیم
 
وی با بیان اینکه در دوران گذشته از زمان مشروطه تاکنون نیز افرادی بودند که باور نداشتند ایرانی‌ها بتوانند پیشرفت کنند، گفت: ما باید بر روی پتانسیل جوانان و دانشمندان خود تکیه کنیم و همانطوری که در زمینه پرونده هسته‌ای اتفاق نظر میان همه مسئولان وجود دارد باید با قدرت بیشتری در این زمینه گام برداریم تا بتوانیم اقتدار خود را به ملت‌های دیگر و جهان نشان دهیم.
 
کوثری در پایان در تشریح اینکه دولتمردان چه موضعی را باید در برابر مواضع ذلیلانه این افراد بگیرند، تصریح کرد: شکی در اینکه امثال شیرزاد افرادی ذلیلی هستند وجود ندارد، اما دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه باید طبق قانون این افراد را شناسایی کنند تا به این افراد مسئولیتی داده نشود، چرا که اگر چنین امری صورت بگیرد آنان مملکت را به بیگانگان خواهند فروخت.
منبع: فارس
برچسب ها: غرب هسته ای مجلس