۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

دیدار هاشمی با آیت‌الله مکارم شیرازی

وزیر بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی با تأکید براینکه "بیمه‌ای ‌برای درمان ناباروری قرار داده‌‌ایم تا به هدف افزایش جمعیت برسیم" گفت: تلاش‌ شده در زمینه باروری طرح‌هایی اجرایی شود که در این راستا "جمعیت نابارور" جامعه هدف هستند.
کد خبر : ۲۱۵۶۰۹
صراط: سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی، با اشاره به اینکه "در زمینه درمان و در حوزه سلامت تصور این است ‌به نحوی پیش رویم که مردم از ما ابراز رضایت داشته باشند" اظهار داشت: در مناطق محروم و شهرهای دور افتاده در حوزه درمان و بهداشت کارهای خوبی انجام شده است.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه "دسترسی مردم به دارو‌، ایمن‌سازی، پزشک و ماما در شروع کار دولت در اولویت وزارت بهداشت قرار گرفت" افزود: خدمات انجام شده قابل توجه است. در حوزه درمان هم گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد بیمارستان‌ها، جامعه پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی در رساندن امکانات به مردم کار کرده‌اند.
 
قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه "مسئله افزایش جمعیت یکی از مسائل مهم مدنظر وزارت بهداشت است" گفت: در این زمینه به بخش‌های مختلف دستور داده‌ایم. به‌هرحال همه متوجه خطرات در این زمینه هستند و بنابراین کمک می‌کنند تا در پیشگیری و باروری برنامه‌های مورد نظر انجام شود.
 
وی با تاکید بر اینکه "جامعه نابارور هم‌اکنون جامعه هدف ما هستند" افزود: بیمه‌ای را برای درمان ناباروری قرار داده‌ایم تابه هدف افزایش جمعیت برسیم.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خاتمه با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: تصور می‌کنیم اگر در حوزه آموزش عالی‌‌ همان اشتیاق سال‌های اول انقلاب بین این این دو وجود داشته باشد، می‌تواند سبب افتخار ما باشد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: قم مراجع دیدار