۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

باند مواد مخدر در هریس متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان هریس از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی خبر داد.
کد خبر : ۲۱۵۶۱۲
صراط: جعفر رزاقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: ماموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده پس از دریافت خبر به صورت نامحسوس تحقیقات اطلاعاتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر آغاز، پس از آنکه صحت و سقم خبر و پس از هماهنگی لازم با مقام قضایی پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.  
 
وی افزود: پس از پرورش اخبار واصله، ماموران این پلیس سرکرده این باند را به هویت معلوم اهل و ساکن تبریز را با مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین  همراه عامل اصلی این باند که شخصی سابقه‌دار اهل و ساکن هریس و دو نفر دیگر دستگیر و از آنان مقادیری مواد مخدر و تعداد دو دستگاه ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر و تعداد هفت دستگاه تلفن همراه و تعداد نه عدد سیم کارت و آلات دیگر کشف و ضبط شده است.
 
رزاقی خاطرنشان کرد: اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند و با اشاره به اینکه اعتیاد سر منشاء بسیاری از آشفتگی‌ها و از هم گسیختگی‌های اجتماعی همچون طلاق، انحراف جنسی، نزاع‌های خانوادگی و ... است از خانواده‌ها خواست ضمن توجه به فرزندان خود راه مقاومت و پایداری در برابر فشار گروه همسالان و قدرت نه گفتن به درخواست نامعقول دیگران را به آنان بیاموزند.
منبع: فارس
برچسب ها: مواد مخدر هریس