۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

جنازه‌هایی مثل شیرزاد نسخه‌ای برای مسائل هسته ای ندارند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: افرادی همچون احمد شیرزاد صلاحیت اظهارنظر در مورد مسائل هسته‌ای و استراتژیک کشور را ندارند و مدعی‌العموم باید با اینگونه افراد برخورد کنند.
کد خبر : ۲۱۵۶۱۳
صراط: منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های احمد شیرزاد (نماینده دوره ششم مجلس) در مورد فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان گفت: ما نباید نبش قبر کنیم و جنازه‌هایی مثل آقای شیرزاد نمی‌توانند نسخه مناسبی برای مسائل هسته‌ای و استراتژیک کشور داشته باشند.
 
افزود: اینگونه افراد رفوزه‌هایی هستند که در دورانی که در قدرت‌ بودند نتوانستند خدمتی را به کشور داشته باشند.
 
حقیقت‌پور یادآور شد: ما برای دستاوردهای خودمان هزینه‌هایی پرداخت کرده‌ایم و مهمترین آنها در مورد شهدای هسته‌ای شهیدانی مانند شهریاری و علیمحمدی است.
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهارداشت: افرادی همچون آقای شیرزاد صلاحیت اظهارنظر در مورد مسائل هسته‌ای و استراتژیک را ندارند و مدعی‌العموم باید با افراد این چنینی برخورد کند و اجازه لجن‌پراکنی به آنها ندهد.
 
حقیقت‌پور در پایان گفت: اینگونه افراد در واقع با اظهاراتشان به دنبال اعلام موجودیت خود هستند و به دنبال این هستند تا در آستانه انتخابات مجلس عرض اندام کنند، اما مردم به حساب آنها رسیده‌اند و این افراد جزو مردودین این کشور هستند و رفوزه شدند.
منبع: فارس
برچسب ها: هسته ای شیرزاد