۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

شاهکار تک‌تیرانداز سوری +تصاویر (18+)

نیروهای ارتش سوریه تعداد زیادی از عناصر تروریستی داعش را در دیر الزور و حومه آن به هلاکت رساندند.
کد خبر : ۲۱۵۶۶۴
صراط: نیروهای ارتش سوریه تعداد زیادی از عناصر تروریستی داعش را در دیر الزور و حومه آن به هلاکت رساندند.

یگان‌های از ارتش و نیروهای مسلح ده‌ها از تروریست‌های داعش در ریف حسکه را به هلاکت رساندند و طی عملیات متمرکز خود تعدادی از خودروهای تروریستی حامل مسلسل‌های دوشکا را نابود کردند.
 
همچنین نیروهای ارتش بیش از ۶۰ تروریست از گروه تروریستی داعش در دیر الزور و حومه آن را از بین بردند.
 
در ریف درعا، ارتش سوریه عملیات خود در روستای صیدا و بصری الشام ادامه داد و ده‌ها از عناصر گروه‌های تروریستی را کشته و زخمی کرد و سلاح و تجهیزات نظامی آنان را نیز منهدم کرد.
 
از سوی دیگر، واحدهایی از ارتش و نیروهای مسلح تعدادی از تروریست‌ها را که قصد حمله به ساکنان روستای ابو العلایا در ریف حمص داشتند، به هلاکت رساندند.
 
طی عملیات شدید و متمرکز ارتش سوریه ضد مقرهای گروه‌های تروریستی در روستای صدیق و مزرعۀ رهف در استان حسکه عده‌ای از تروریست‌های داعش کشته و زخمی شدند.
 
در شب گذشته، یگان‌هایی از ارتش شماری از افراد گروه تروریستی داعش در اطراف فرودگاه دیر الزور را به هلاکت رساندند که برخی از آنها به نام‌های «محمد عبدالله قحطان»، «محمد رمضان زعیط»، «محمد فیصل جیجان» و «یوسف نجدت مصطفی» شناسایی شده‌اند.
 
 
ارتش سوریه همچنین عملیات خود ضد مقرهای گروه‌های تروریستی تکفیری در روستای صیدا و بصری الشام را ادامه داد و صدمات شدید در صفوف آنان را وارد کرد و شماری از آنان را از بین برد.
 
با پیشروی مستمر نیروهای ارتش سوریه و کمیته‌های دفاع ملی در مناطق شمال شهر حلب، حلقه محاصره گروه‌های تروریستی تکفیری در این شهر در حال تکمیل است.
 
به گفته منابع ارتش سوریه، با تکمیل محاصره تروریست‌ها در حلب، راه برای پیشروی به سمت شهر حریتان و در در پی آن شکست محاصره شهرهای نبل و الزهراء هموار خواهد شد.
 
برپایه این گزارش، تکفیری‌های داعش که در هفته گذشته سه بار تلاش کردند، فرودگاه دیرالزور واقع در شرق سوریه را اشغال کند، روز گذشته نیز به این فرودگاه راهبردی ارتش حمله کردند، اما پس از هر حمله با به جا گذاشتن تلفات سنگینی، مجبور به عقب نشینی می‌شوند.
 
در حومه شهر دمشق هم، مناطق جوبر، زبدین و عین ترما واقع در غوطه شرقی، در ساعت‌های گذشته صحنه درگیری‌های شدید نیروهای ارتش با گروه‌های تروریستی تکفیری بود.
 
آخرین خبرهای جبهه غوطه شرقی حاکی از احتمال فروپاشی جبهه گروه‌های تروریستی تکفیری درمنطقه جوبر است و در این صورت راه برای آزاد سازی دوما مرکز تجمع تروریست‌ها در غوطه شرقی باز خواهد شد.
منبع: ابنا