۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
در کرج

پیکر 2 شهید گمنام تشییع می‌شود

پیکر مطهر شهدای گمنام سپس به شهرک خاتم‌الانبیا منتقل و در گلزار شهدای گمنام این شهرک به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر : ۲۱۵۷۲۴
صراط: مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مرکز این استان خبر داد.

ابوالفضل اسلامی اظهار داشت: خدا را شاکریم که بار دیگر وظیفه خدمت به عزیز‌ترین و مظلوم‌ترین فرزندان رشید ملت ایران و رشید‌ترین سربازان خمینی کبیر (ره)، به مردم ولایی و مومن استان البرز واگذار شده است.

وی تصریح کرد: طی ماه‌های گذشته بسیاری از مردم استان البرز به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقاضاهای بسیاری را برای انتقال پیکر مطهر شهدا و تدفین در این استان مطرح کرده بودند.

این مسئول افزود: تقاضاهای خالصانه مردم ولایی البرز در جلسات مختلف با دستگاه‌ها و  و نهادهای مربوطه مطرح و در نهایت مقرر شد که هم‌زمان با سالروز وفات پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، پیکر مطهر دو شهید گمنام به استان البرز منتقل شود.

اسلامی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم تشییع پیکر این شهدای گرانقدر روز یکشنبه هفته آینده از ساعت 9 صبح در میدان سپاه کرج آغاز و پیکر شهدای گمنام تا آستان مقدس امامزاده حسن (ع) این شهرستان تشییع می‌شود.

وی افزود: پیکر مطهر شهدای گمنام سپس به شهرک خاتم‌الانبیا منتقل و در گلزار شهدای گمنام این شهرک به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز در پایان از عموم مردم ولایی و مومن البرز، مسئولان لشکری و کشوری این استان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، طلاب و دانشجویان دعوت کرد تا با حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای گمنام، بار دیگر با آرمان‌های اسلام و انقلاب و ولایت تجدید میثاق کرده و با شهدا پیمان ببندند که راه آنها را با اقتدار ادامه خواهند داد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط شهید گمنام کرج