۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵

مدافع استقلال به صبا رفت +عکس

مدافع جوان تیم فوتبال استقلال تهران با عقد قرارداد رسمی به تیم صبای قم ملحق شد تا این تیم را در نیم فصل دوم لیگ بر‌تر همراهی کند.
کد خبر : ۲۱۵۷۳۳
صراط: فعالیت صبا در بازه نقل و انتقالات نیم فصل با جذب یک بازیکن در پست مدافع ادامه یافت و این تیم، بازیکنی از استقلال را به جمع نفرات خود اضافه کرد.

احمد نعمت اللهی مدافع تیم فوتبال استقلال تازه‌ترین بازیکن جذب شده تیم صبای قم است که در پست مدافع در نیم فصل دوم برای صبا به میدان می‌رود.

این بازیکن ۲۱ ساله که به عنوان سهمیه امید به صبا پیوسته است سابقه بازی در ترکیب تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الریان قطر را در کارنامه دارد.

وی، دوران فوتبال خود را از تیم‌های پایه استیل آذین تهران آغاز کرده و سپس به تیم جوانان پرسپولیس پیوست و پس از جدایی از پرسپولیس راهی تیم امید استقلال شد و در مقطعی، به تیم بزرگسالان استقلال راه پیدا کرد.

این بازیکن جوان، پیش از شروع فصل چهاردم لیگ بر‌تر فوتبال ایران به تیم نساجی مازندران پیوست ولی بعد از اینکه استقلال در پست دفاع دچار کمبود بازیکن شد، دوباره به این تیم بازگشت.

نعمت اللهی پس از محمد حیدری مهاجم سابق فجر سپاسی و ملوان و سعید مهدی‌پور مدافع سابق گسترش فولاد، سومین بازیکن جدید صبا در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم به شمار می‌رود.

منبع: مهر
برچسب ها: صراط استقلال صبا