۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

واکنش نوری به احتمال جدایی از پرسپولیس

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم بتوانیم بعد از مدت‌ها قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم و این مسئله دور از توان ما نیست.
کد خبر : ۲۱۵۷۳۶
صراط: محمد نوری درباره شرایط اردویی تیم فوتبال کشورمان در آفریقای جنوبی همچنین شرایط باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

از آخرین وضعیت اردویی تیم ملی در آفریقای جنوبی صحبت کن.

خوشبختانه شرایط خوبی در اینجا داریم و تمرینات خوبی هم انجام می‌دهیم. البته از نظر آب و هوا هم شرایط کاملا خوب است و امیدوارم که با تمریناتی که اینجا انجام می‌دهیم بتوانیم پس از سال‌ها قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم چراکه این مسئله دور از دسترس نیست و انگیزه زیادی بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در این باره وجود دارد.

خودت از چه زمانی به تمرینات تیم ملی اضافه شدی؟

خود من به دلیل اینکه دیرتر از همه بازیکنان به اردوی تیم ملی اضافه شدم روز چهارشنبه به اردو پیوستم و دیروز هم بدنسازی انجام دادم و هم تمرین کردم و امروز هم که یک بازی دیگر برای تیم ملی در پیش است و در صورت صلاح‌دید کادر فنی بازی خواهم کرد.

از نظر امکانات در این اردو مشکلی وجود ندارد؟

خوشبختانه اردوی خوبی داریم و باید بگویم که اینجا بیشتر بر روی مسائل بدنی کار می‌کنیم و امیدوارم که اردوی مفیدی برای ادامه راه ما در راه آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا باشد.

چقدر امید داری تا بتوانی در لیست نهایی کی‌روش برای حضور در جام ملت‌های آسیا قرار بگیری؟

من همه تلاشم را می‌کنم اما اینکه در لیست نهایی قرار بگیرم یا نه بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد اما من با همه وجود تمرین می‌کنم و امیدوارم که بتوانم مسافر استرالیا شوم هرچند که همانطور که گفتم حرف اول و آخر را در این زمینه کی‌روش می‌زند و او تعیین می‌کند که بازیکنانی با تیم ملی باشند و چه بازیکنانی نباشند.

گویا امسال شرایط خوبی را تجربه می‌کنی به طوری که حتی امیر قلعه‌نویی هم مصاحبه کرده و گفته که محمد نوری در حال حاضر بهترین هافبک آسیا است.

قلعه‌نویی مرد بزرگی است و به من لطف دارد اما من همیشه تلاش می‌کنم تا تیمم موفق باشد و بتوانم برای تیمم چه در تیم ملی و چه پرسپولیس مهره موثری باشم.

انتقاداتی به برگزاری اردو در آفریقای جنوبی به تیم ملی مطرح شده به طوری که خیلی‌ها می‌گویند همه اردوهای ما در این کشور برگزار می‌شود. به عنوان کسی که خودت در این اردو حضور داری این انتقاد را چطور ارزیابی می‌کنی؟

آب و هوای آفریقای جنوبی کاملا شبیه به استرالیا است و ما اینجا با باشگاه‌های قوی بازی می‌کنیم که می تواند یک شبیه‌سازی با تیم‌هایی مثل بحرین و قطر باشد چراکه فوتبال این باشگاه‌ها شبیه به این تیم‌هاست اما مطمئن باشید کی‌روش بهترین نظرها را می‌دهد و برنامه‌ای که برای تیم ملی ریخته مطمئنا می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

گویا پیشنهاد جدی از لیگ قطر داری احتمال جدایی‌ات از پرسپولیس در این شرایط چقدر است؟

البته من یکی دو پیشنهاد دارم اما تمرکزم روی تیم ملی است از طرف دیگر من با پرسپولیس قرارداد دارم و بعید می‌دانم که مسئولان باشگاه رضایت‌نامه مرا بدهند البته درباره این شرایط نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم و امیدوارم هرچه زودتر وضعیت پرسپولیس مشخص شود و با یارگیری خوبی که انجام می‌دهیم بتوانیم در آسیا نتایج خوبی بگیریم چراکه ما نماینده ایران هستیم و مسئولیت سنگینی در لیگ قهرمانان آسیا به دوش داریم.
منبع: فارس