۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

دلیل استیلی برای بازگشت به راه آهن

مالک و سرمربی راه‌آهن گفت: فعلا با اصرار بازیکنان تیم به عنوان سرمربی در خدمت راه‌آهن هستیم.
کد خبر : ۲۱۵۷۳۷
صراط: مالک و سرمربی راه‌آهن گفت: فعلا با اصرار بازیکنان تیم به عنوان سرمربی در خدمت راه‌آهن هستیم.

حمید استیلی در مورد آخرین شرایط راه‌آهن گفت: قبل از آغاز فصل جلسه‌ای را با دادستانی تشکیل داده و با آنها قرارداد بستیم اما پس از یک ماه به ما اعلام شد که باید تیم را به مزایده گذاشت و پس از دو بار مزایده که کسی در آن شرکت نکرد به صورت توافقی تیم را به ما دادند. ما نیز پیش‌قرارداد پرداخت کرده و بدهی های سال گذشته را تسویه کردیم و قرار شد مالکیت پس از یک ماه به ما داده شود اما پس از 6 ماه به ما گفتند دیگر هزینه نکنید چون مالک نیستید و نمی‌توانید این کار را انجام دهید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است همچنان به عنوان سرمربی در راه‌آهن به کارش ادامه دهد، گفت: درست است. قرار شد در آینده در خصوص پرداختی‌هایی که انجام داده‌ایم صحبت‌های لازم با دادستانی انجام شود اما فعلا به اصرار بچه‌ها به عنوان سرمربی در خدمت راه‌آهن هستم و باید دید در آینده دادستانی چه تصمیمی می‌گیرد.

استیلی در مورد اینکه برخی بازیکنان تیمش قصد جدایی دارند، گفت: طی نیم‌فصل اول 6 بازیکن به تیم امید دادیم و رضائیان به تیم بزرگسالان دعوت شد و بازیکنانی از جمله منوچهری، غلامی و طالب‌لو شرایط خوبی دارند اما از وقتی این اتفاق افتاده 80 درصد آنها را تیم‌های دیگر می‌خواهند و این تعداد نیز در این خصوص به من مراجعه کرده‌اند که به آنها گفتم فعلا صبر کنید تا ببینم دادستانی چه تصمیمی می‌گیرد. البته دادستانی نیز به سازمان لیگ اعلام کرده که هیچ بازیکنی نمی‌تواند از راه‌آهن جدا شود تا تکلیف این تیم مشخص شود.

وی در پایان در مورد انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید گفت: به خاکپور تبریک می‌گویم. خدا را شکر خیلی زود مربی امیدها انتخاب شد. خاکپور از لحاظ اخلاقی رزومه خوبی دارد و امیدوارم به همراه کاشانی، صالح و طباطبایی بتوانند تیم را پس از 40 سال المپیکی کنند.
منبع: فارس