۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸

مهمان امشب برنامه «هفت»

پانته‌آ بهرام بازیگر سینمای ایران که این روزها 2 فیلم «بیگانه» و «تراژدی» را روی پرده سینماها دارد شامگاه 28 آذرماه مهمان برنامه «هفت» می‌شود.
کد خبر : ۲۱۵۷۳۹
صراط: پانته‌آ بهرام بازیگر سینمای ایران که این روزها 2 فیلم «بیگانه» و «تراژدی» را روی پرده سینماها دارد شامگاه 28 آذرماه مهمان برنامه «هفت» می‌شود.

محمود گبرلو تهیه‌کننده و مجری برنامه سینمایی «هفت» در برنامه این هفته خود در روز جمعه 28 آذرماه گفتگوی ویژه اش را اختصاص به پانته‌آ بهرام داده است، بازیگری که این روزها 2 فیلم «تراژدی» و «بیگانه» با بازی او بر پرده سینماها رفته است.

همچنین «هفت» به احترام درگذشت انوشیروان ارجمند بازیگر سینمای ایران گفتگو و آیتم های ویژه ای در نظر گرفته است و قرار شده در فواصل برنامه هنرمندان سینما درباره زنده‌یاد ارجمند با محمود گبرلو به گفتگو بپردازند.

پرده آخر برنامه این هفته «هفت» هم اختصاص به رویارویی دو منتقد بر سر اولین فیلم بلند سینمایی شهاب حسینی دارد، مانی باغبانی و شاهین شجری کهن قصد دارند درباره «ساکن طبقه وسط» به بحث و تبادل نظر بپردازند.

طبق اعلام روابط عمومی برنامه سینمایی «هفت» قرار است آیتم های ویژه ای مانند از هفت تا هفت، گزارش سرزده هفت از هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر، گزارش ویژه شورای صنفی نمایش و پشت صحنه فیلم در فواصل برنامه پخش شوند.

برنامه سینمایی «هفت» جمعه شب‌ها ساعت 23:30 روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

منبع: مهر
برچسب ها: صراط گبرلو بهرام