۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
دادستان کل کشور عنوان کرد

دشمن به دنبال فتنه‌ از طریق فضای مجازی

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: بنده به همه مدیران جامعه توصیه می‌کنم نظام نبوی مدلی را برای موفقیت ارائه پیش‌روی همه ما است.
کد خبر : ۲۱۵۷۵۳
صراط: دادستان کل کشور گفت: در فتنه سال ۸۸، اگر دلدادگی مردم به خدا، بصیرت آنها و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب نبود، نظام سلطه با توجه به عملکرد کسانی که جای پا را برای آنها باز کرده بودند، به آنچه می‌خواست می‌رسید و وضع کشور ما اکنون اینگونه نبود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی دادستان کل کشور در سخنرانی‌ پیش‌ از خطبه‌های در نماز جمعه امروز اظهار داشت: امروز دشمنان به دنبال ایجاد فتنه هستند و فضای مجازی این بستر را برای آنها فراهم کرده است که ما باید از حُسن‌های فضای مجازی در کشور استفاده کنیم و در حوزه مرزبانی فرهنگی نباید اجازه بدهیم دشمنان انقلاب رخنه کنند و فکر‌ها و اخلاق‌های جامعه ما را مورد تهدید قرار دهند.

وی گفت: در اقتصاد نیز همینطور است و نباید اجازه دهیم قاچاقچیان و سودجویان با واردات بی‌رویه کالاهای خارجی موجب برهم خوردن اقتصاد کشور شوند.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: بنده به همه مدیران جامعه توصیه می‌کنم نظام نبوی مدلی را برای موفقیت ارائه پیش‌روی همه ما است.

وی تأکید کرد: از دشمن نباید واهمه داشت و باید در مسیر قانونمداری گام برداشت. در فتنه سال 1388 نیز اگر دلدادگی مردم به خدا، بصیرت آنها و هدایت حکیمانه رهبر انقلاب نبود آنچه که نظام سلطه می‌خواست با توجه به عملکرد کسانی که جای پا را برای آنها فراهم کرده بود می‌رسید و وضع کشور ما اکنون اینگونه نبود.

دادستان کل کشور گفت: این نظام؛ شهیدپرور، بصیرت‌آفرین و نظامی تربیت‌یافته و متصل به عاشورا است.

وی بیان داشت: آنچه که بر فتنه تأثیرگذار بود بصیرت مردم، تأسی از خدا و بصیرت‌آفرینی همراه با هدایت‌های رهبری بوده است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط رییسی