۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸

پخت شیرینی با قطعات جسد دو زن!

پلیس برزیل زن و شوهری را که به طرز وحشیانه‌ای دو زن را کشته‌اند، دستگیر کرد.
کد خبر : ۲۱۵۷۷۵
صراط: پلیس برزیل زن و شوهری را که به طرز وحشیانه‌ای دو زن را کشته‌اند، دستگیر کرد.

به گزارش پلیس، این زوج با همدستی یک زن دیگر مرتکب این جنایت هولناک شده‌اند. آنها برای پنهان کردن اجساد قربانیان، قطعاتی از بدن آنها را در مخزن تهیه کیک و شیرینی مغازه انداخته‌اند و سپس شیرینی‌های تهیه شده را به مدارس و فروشگاه‌ها فروخته‌اند. عاملان جنایت به آدمخواری نیز اعتراف کرده‌اند.

مرد شیرینی‌فروش به نام «خورخه داسیلو» و همسرش «ایزابل کریستینا پیرس» و زن دیگری به نام «پیرس برونا» به قتل وحشیانه زنان اعتراف کرده‌اند.هر دو زنی که اجسادشان پس از قتل مثله شده بود، به عنوان کارگر و پرستار بچه برای زوج قاتل کار می‌کردند که مورد حمله زن و شوهر قاتل قرار گرفته‌اند.اطلاعات پلیس حاکی است متهمان پس از دستگیری خود را جزو فرقه‌ای به نام «پالایش جهان برای کاهش جمعیت» معرفی کرده‌اند.

پلیس برزیل گفته: زن و شوهر جنایتکار صاحب یک کارگاه تهیه شیرینی بودند و بخشی از شیرینی‌های‌شان را به کشورهای همسایه صادر می‌کردند.پلیس می‌گوید در خانه قاتلان یک کتاب 50 صفحه‌ای یافته‌اند که صدای ناشناسی آنها را به قتل زنان تشویق می‌کرد.پلیس معتقد است که زنان قربانی بین سال‌های 2008 تا 2012 میلادی کشته شده‌اند که 20 ساله و 17 ساله بودند.
منبع: ایران