۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

قتل به خاطر شخم اشتباهی مزرعه

مردی که به دلیل شخم زدن اشتباهی مزرعه‌اش به دست مرد روستایی، او را با چوبدستی کشته بود، همراه چهار همدست فراری خود دستگیر شد.
کد خبر : ۲۱۵۸۱۶
صراط: مردی که به دلیل شخم زدن اشتباهی مزرعه‌اش به دست مرد روستایی، او را با چوبدستی کشته بود، همراه چهار همدست فراری خود دستگیر شد.

بعدازظهر پانزدهم آذر امسال مردی با پلیس شهرستان کلاله تماس گرفت و از وقوع قتلی در مزرعه ای در اطراف این شهر خبر داد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند مردی غرق در خون کنار یک تراکتور واژگون افتاده و مرد دیگری نیز کنار جسد نشسته و گریه می کند. بررسی های اولیه نشان می داد، مرد جوان بر اثر اصابت ضربه ای به سرش جان باخته است. با تشکیل پرونده قضایی، برادر زن مقتول که شاهد جنایت بود برای تحقیقات به پلیس آگاهی فراخوانده شد.
 
او در اظهاراتش به پلیس گفت: مقتول در زمینه شخم زدن زمین های کشاورزی فعالیت داشت. او روز حادثه در حال شخم زدن مزرعه ای بود که ناخواسته بیش از یک متر از مزرعه مجاور را اشتباهی شخم زد که همین موضوع باعث ناراحتی صاحب زمین به نام یوسف شد.
 
وی ادامه داد: ساعتی بعد یوسف همراه برادران و چهار نفر از اقوامش به مزرعه آمد و شروع به مشاجره با من و دامادمان کرد و درگیری بالا گرفت. در جریان این درگیری یوسف با چوبدستی ضربه ای به سر امید زد که او بشدت مصدوم شد و با برهم خوردن تعادلش از روی تراکتور به زمین افتاد. عامل حادثه و همدستانش پس از آن که مرا کتک زدند، از مزرعه فرار کردند. امید به دلیل شدت صدمات در مزرعه فوت کرد و نتوانستم نجاتش دهم.
 
با ثبت اظهارات تنها شاهد جنایت، متهم و همدستانش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که ساعاتی بعد از حادثه همگی آنها در خانه ای دستگیر شدند. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی اظهارات متناقضی را بیان کردند تا این که سرانجام دو روز پیش یوسف، یکی از متهمان به قتل مرد روستایی اعتراف کرد و گفت: چون امید وارد مزرعه ام شده و بخشی از آنجا را شخم زده بود، از دست او عصبانی شدم و به دنبال درگیری با وی، جانش را گرفتم. برادرانم و دیگر اقواممان فقط در درگیری نقش داشته و در کشته شدن امید نقشی نداشتند.
 
سرهنگ رضا بهروزی، فرمانده انتظامی شهرستان کلاله در این باره گفت: با ثبت اظهارات عامل جنایت، دیگر همدستانش نیز اعتراف کردند او عامل جنایت است و آنها فقط در درگیری یوسف را همراهی کرده اند.
برچسب ها: قتل مزرعه دستگیر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز