۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

سارق حرفه ای در کرمانشاه به دام افتاد

جانشین انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری کیف قاپ و سارق حرفه ای خبر داد که در شهر کرمانشاه اقدام به 28 فقره سرقت کرده بود.
کد خبر : ۲۱۵۸۲۱
صراط: جانشین انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری کیف قاپ و سارق حرفه ای خبر داد که در شهر کرمانشاه اقدام به 28 فقره سرقت کرده بود.

سرهنگ 'کیومرث عزیزی' اظهار داشت: در پی تحقیقات گسترده پلیسی مبنی بر وجود سارق کیف قاپ در مخفیگاهش در یکی از منازل سطح شهر، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم به صورت غافلگیرانه وارد محل شده و سارق را دستگیر کردند.
 
سرهنگ عزیزی، ادامه داد: پس از بررسی اقدامات مجرمانه سارق مشخص شد وی در سطح شهر طعمه های خود را انتخاب و در یک فرصت مناسب اقدام به ربایش کیف و وسایل با ارزش آن ها می کرد.
 
جانشین انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، هفت عدد کیف زنانه، 15دستگاه تلفن همراه هوشمند، پنج عدد کارت حافظه و شش عدد ساعت مارک دار کشف شد.
 
وی در پایان، اظهار کرد: متهم به جرائم خود مبنی بر سرقت و زورگیری با استفاده از سلاح سرد اقرار و پرونده با دستور قضایی برای تحقیقات بیشتر به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کرمانشاه ارجاع شد.
منبع: ایرنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز