۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

تشییع پیکر مامور وظیفه شناس همدانی

پیکرپاک مامور وظیفه شناس پلیس راه همدان که هنگام انجام وظیفه در سانحه رانندگی جان باخت صبح روز شنبه با حضور نیروهای نظامی، مسوولان و قشرهای مختلف مردم مومن و ولایتمدار همدان تشییع شد.
کد خبر : ۲۱۵۸۳۶
صراط: پیکرپاک مامور وظیفه شناس پلیس راه همدان که هنگام انجام وظیفه در سانحه رانندگی جان باخت صبح روز شنبه با حضور نیروهای نظامی، مسوولان و قشرهای مختلف مردم مومن و ولایتمدار همدان تشییع شد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: استواریکم 'عباس مقدسی' از پرسنل فعال و پرتلاش پلیس راه استان همدان در محور ورودی تهران به همدان هنگام هدایت خودروها در این مسیر بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با وی جان باخت.
 
سرهنگ 'علی اصغر خرم روی' افزود: این مامور وظیفه شناس ساعت 14 روز پنجشنبه در حال تذکر به راننده خاطی یکدستگاه خودرو پراید بوده که اتوبوس اسکانیا که با سرعت بالا در حال تردد بود با وی برخورد کرد.
 
این مقام انتظامی اظهار کرد: طبق نظر کارشناسان پلیس راه علت اصلی بروز این سانحه رانندگی، بی احتیاطی از جانب راننده اتوبوس اسکانیا به علت بی توجهی به جلو بوده است.
 
وی افزود: بعد از تشییع پیکر این مامور پرتلاش از محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان همدان تا میدان سپاه وی به زادگاه خود در تویسرکان منتقل شد و در این شهرستان نیز مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.
 
60 تیم پلیس با آغاز طرح زمستانی در محورهای مواصلاتی مستقر شدند.

منبع: ایرنا