۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

کشف و ضبط 7650 ماسک فیلتردار در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف و ضبط 7650 ماسک فیلتردار در زنجان خبر داد.
کد خبر : ۲۱۵۸۳۹
صراط: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف و ضبط 7650 ماسک فیلتردار در زنجان خبر داد.
 
مرتضی ممیزی گزارشی از پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی استان زنجان طی سال جاری ارائه کرد.
 
وی با توضیح اینکه امسال اغلب پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی استان زنجان در زمینه پوشاک و لوازم خانگی بوده است، تصریح کرد: با وجود این پرونده‌ها برای نخستین بار در استان محموله ماسک فیلتردار و پوتین کشف شده است.
 
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس پرونده وارده به تعزیرات استان طی روزهای اخیر 7 هزار و 650 ماسک فیلتردار و 625 جفت پوتین در استان کشف و ضبط شده است، اضافه کرد: این محموله بزرگترین محموله در زمینه قاچاق کفش به استان و نخستین محموله شامل ماسک است که در زنجان توقیف شده است.
 
این مسئول با اشاره به اینکه  پرونده وارده به تعزیرات حکومتی استان در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز رسیدگی و مورد بررسی قرار گرفته است، بیان کرد: بر اساس گزارش‌های دایره آگاهی شهرستان زنجان و همچنین استعلام از گمرک پرونده بررسی و متهم محکوم به ضبط کالاهای قاچاق شد.
 
وی خاطر نشان کرد: بر اساس همین حکم متهم این پرونده به پرداخت 450 میلیون ریال جزای نقدی نیز محکوم شد.
 
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه گزارشی از اقدامات این اداره کل در برخورد با تخلفات مشاوران املاک ارائه کرد و گفت: امسال 181 فقره پرونده در این راستا به تعزیرات استان وارد شده است.
 
این مسئول با توضیح اینکه بیشترین تخلفات این صنف در زمینه زمینه اخذ وجه اضافی و گران‌فروشی بوده است، تصریح کرد: پس از بررسی واحدهای متخلف به پرداخت 93 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
 
ممیزی همچنین از رسیدگی به پرونده دیگری در زمینه قاچاق پوشاک اشاره کرد و گفت: این متهم که اقدام به قاچاق 5 هزار ثوب البسه خارجی کرده بود به پرداخت 250 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق جمهوری اسلامی محکوم شد.
منبع: فارس
برچسب ها: ماسک فیلتر زنجان