۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

دولت جرأت اجرای صحیح هدفمندی را ندارد

وی دلایل اجتماعی و همچنین حفظ جایگاه دولت در بین مردم را از دلایلی اعلام کرد که اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را دچار اختلال کرده است.
کد خبر : ۲۱۶۰۱۹
صراط: نماینده مردم خدابنده در مجلس با اشاره به تصویب قانون مورد نیاز اجرای هدفمندی یارانه‌ها در مجلس به تصویب گفت: عدم اجرای صحیح این قانون جز جذب مردم دلیل دیگری ندارد.

حجت‌الاسلام محمد موسوی‌سجاسی با اشاره به وجود برنامه برای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: بخشی از درآمد یارانه‌ها قرار بود به تولید اختصاص یابد ولی به نظر می‌رسد دولت جرأت اجرای آن را ندارد.

وی دلایل اجتماعی و همچنین حفظ جایگاه دولت در بین مردم را از دلایلی اعلام کرد که اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را دچار اختلال کرده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس تاکید کرد: دولت قانون مورد نیاز اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را در مجلس به تصویب رسانده و عدم اجرای صحیح آن جز جذب مردم دلیل دیگری ندارد.

این مسئول با بیان اینکه لایحه بودجه ارائه شده به مجلس در بخش‌های عمرانی و اشتغال چنگی به دل نمی‌زند، افزود: بخش متنابهی از این بودجه به حوزه جاری تخصیص یافته است.

موسوی سجاسی به مشکلات موجود در کشور در بخش اشتغال اشاره و تاکید کرد: وضعیت موجود در کاهش درآمدها، چشم‌انداز بهبود اعتبارات این حوزه را با مشکلاتی مواجه کرده است.

عدم رعایت عدالت در تقسیم استانی بودجه

وی در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت بودجه استان زنجان گفت: بودجه استان زنجان به لحاظ آمار و ارقام تفاوتی نکرده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس تقسیم استانی را تنها نگرانی موجود برای بودجه استان دانست و ادامه داد: در تقسیم بودجه استانی عدالت رعایت نمی‌شود.

این مسئول تاکید کرد: مسئولان برنامه‌ریزی و اجرایی از منافذ موجود در قوانین به مثابه دهانه جابه‌جایی استفاده کرده و در تقسیم بودجه، حق شهرستان‌ها را ضایع می‌کنند.
منبع: فارس