۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

جنجالی‌ترین خبر رسانه‌های نیویورک

یک مرد سیاهپوست با تیراندازی به سمت خودروی دو پلیس امریکایی و خودکشی خود، با سه قتل در یک روز، جنجالی‌ترین خبر رسانه‌های نیویورک را رقم زد.
کد خبر : ۲۱۶۱۳۰
صراط: یک مرد سیاهپوست با تیراندازی به سمت خودروی دو پلیس امریکایی و خودکشی خود، با سه قتل در یک روز، جنجالی‌ترین خبر رسانه‌های نیویورک را رقم زد.

براساس گزارش پلیس نیویورک، «برنیسلی» مرد 28 ساله شنبه 29 آذرماه جاری به سوی خودروی پلیس گشت نیویورک آتش گشود و دو پلیس را دردم به قتل رساند. پس از این حادثه هولناک، مرد تیرانداز به سوی ایستگاه مترو شتافت و در آنجا خودکشی کرد.

برنیسلی پیش از این حادثه در شهر «بالتیمور» روز شنبه نامزد پیشین خود را هدف گلوله قرار داده بود اما با مراجعه بموقع دختر بیگناه از مرگ نجات یافت. «بیل دی بلاسیو» شهردار شهر نیویورک در یک کنفرانس خبری که شنبه شب برگزار شده بود از شهروندان خواست تا به محض مشاهده پیام‌هایی با محتوای تهدید به پلیس در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، مأموران پلیس را مطلع کنند.

دو پلیس قربانی تیراندازی مرگبار، آسیایی و امریکایی تبار بودند. «بیل براتون»، کمیسر اداره پلیس نیویورک در این‌باره اعلام کرد: دو مأمور پلیس بدون هیچ‌گونه اعلام هشدار یا اقدام تحریک‌آمیز از سوی مهاجم و به سبب به تن داشتن یونیفورم پلیس، قربانی تیراندازی شدند.

تیرانداز با انتشار تصویرش به همراه یک اسلحه در سایت‌های اجتماعی تحت یادداشتی گفته بود «این آخرین تصویر من است.»

منبع: ایران