۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

قتل دلخراش کودک 5 ساله در نیویورک

پرستار 19 ساله‌ای در نیویورک در جنونی هولناک پسربچه 5 ساله‌ای را به قتل رساند و با اختفای جسد او، صحنه یک آدم‌ربایی را پیش روی مأموران قرار داد.
کد خبر : ۲۱۶۱۳۳
صراط: پرستار 19 ساله‌ای در نیویورک در جنونی هولناک پسربچه 5 ساله‌ای را به قتل رساند و با اختفای جسد او، صحنه یک آدم‌ربایی را پیش روی مأموران قرار داد.

«تیفانی وانالستین»‌ 19 ساله که دخترخاله مقتول خردسال بود از مدت‌ها پیش به درخواست مادر کودکان مسئولیت مراقبت از «کنت وایت» 5 ساله (مقتول) و دو خواهر دوقلویش را برعهده داشت. در روز حادثه مادر کودکان دو کودک دیگر را با خود برده بود و «کنت» با دخترخاله‌اش تنها بود.

این دختر دیوانه که هنوز انگیزه‌اش از جنایت فاش نشده بر سر بهانه‌ای، کودک خردسال را مورد ضرب و شتم قرار داد و پس از بیهوش و خفه کردن او، جسد کوچک مقتول را در دریاچه‌ای، چند کیلومتر دورتر از خانه رها کرد. این دختر دیوانه برای پنهان کردن این جنایت با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد دو مرد ماسک‌دار کنت را از خانه ربوده‌اند. با این گزارش چندین گروه گشت پلیس و حتی FBI وارد عمل شدند و پس از چند روز جست‌وجو  جسد این کودک را در دریاچه پیدا کردند.

با گزارش کالبدشکافی اما پرونده شکل تازه‌ای به خود گرفت و بازجویی از همه اعضای خانواده ازجمله پرستار این کودک آغاز شد. این دختر 19 ساله که در بازجویی‌ها ضد و نقیض حرف می‌زد، مورد سوءظن‌ مأموران قرار گرفت و سرانجام در بازجویی تخصصی اعتراف به جنایت کرد.

در حال حاضر تیفانی 19 ساله به اتهام قتل از نوع درجه دوم در زندان است و تا به حال حتی کوچکترین پشیمانی در چهره او دیده نشده است. با سکوت مرموز قاتل، انگیزه این جنایت همچنان در هاله‌ای از ابهام است.
منبع: ایران
برچسب ها: قتل نیویورک جسد